Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 (Delirium) AIL Chloe

Go down 
+8
Nalilou
Heceta
Zin
Astrid
Taylor
Animist
Alex
Lotte Rotten
12 deltagere
ForfatterBesked
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 8:12 am

Hmmm... de her billeder blev ikke helt som jeg havde håbet, men det er vist på tide jeg får post'et nogle pics her i vores nye RG cat

Den lille sorte tøj kanin er fra dejlige Valerie Zeitlers DH/Haute Doll collection- super nuttet!!^^


(Delirium) AIL Chloe Qqqqqq

(Delirium) AIL Chloe Qqqqqqq

(Delirium) AIL Chloe Qqqqqqqq

(Delirium) AIL Chloe Qq

(Delirium) AIL Chloe Q

(Delirium) AIL Chloe Qqqq

(Delirium) AIL Chloe Qqqqq


Thanks for looking xx x
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 10:00 pm

Virkelig gode billeder! Er helt vild med billed 4, det er sådan lidt spooky, men ellers virkelig godt! =)
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 11:21 pm

Utrolige skønne billeder - jeg syntes nu personligt dine billeder altid er så kunstneriske. Ved ikke hvad du selv havde forventet. ^^ Men jeg bliver stadig positiv overrasket når du poster dine billeder. Især disse er meget udtrykfulde. Og virkelig flotte sat sammen.

Har du selv lavet hendes faceup?

Håber ikke der skal ny RG til før du poster billeder i galleriet igen. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 3:56 am

rigtig gode billeder, det må jeg sige Wink
meget smukke, kan godt li det med de der perlekæder eller hvad det nu er
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 6:07 am

Takker! Jeg har det med ikke at post'e pics særligt ofte- men en gang imellem får jeg dårlig samvittighed og føler at jeg burde bidrage med nogle billeder...Embarassed De her billeder er lidt 'messy' desværre, jeg gik efter et mareridt-agtigt feel. Og jo, face up'en er lavet af mig (efter mange forsøg blev den ok) pig Ønsker alle et happy 2009^^ pig
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 6:20 am

Wow, fede billeder! :3 Jeg elsker de varierende vinkler.
Derudover er face-up'en superlækkert.
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 8:52 pm

mareridts agtig.. wow...
Det virker i hvert fald overnaturligt på mig, og det er simpelthen så... magisk med alle de perlekæder <3

synes hans faceup er meget smuk, godt du fik taget dig sammen til at tage nogle billeder af ham Very Happy
yay bunny øre ^3^

Jeg kan bedste lied billederne 1-5. ^-^"

O__O på nr. 5.. er det ikke et billede af ham han ligger op af? OwO hvor sejt
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 10:27 pm

zin - tror nu altså det er en pige.

Det er nogle super flotte billeder søde Lotte.
Rigtigt fede. Elsker at du altid sætter dine omgivelser så godt op, perlerne og alt det hvide står rigtig flot til hendes face up og tøj.
Hende vil vi meget gerne se mere til herinde Wink
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 10:31 pm

she looks so haunting and gorgeous. I love her unique clothes and lips =)
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 18
Age : 36
Geografisk sted : Denmark, Odense
Registration date : 29/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 4:41 am

Hun er bare så smuk. Oô Synes kompositionen af dine billeder er rigtig flot og vikler, baggrund m.m. klæder hende virkelig godt.
*drømmende suk* <3 Er virkelig vild med hende.
Tilbage til toppen Go down
http://angelspage.dk
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 9:40 am

Det er en fantastisk stemning af 'Alice in Wonderland on coke' du kan frembringe med ganske få virkemidler!
Lækker fotoserie og dejligt udtryk din dukke har. Der er sådan lidt forældreløs pige i verdens reneste opiumshule over hende. Dette mener jeg naturligvis 100% positivt! Very Happy
En sand fryd for øjet.
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeTors Feb 12, 2009 9:16 am

Har været inde og snige mig til at kigge på denne her serie mange gange efterhånden.
Kan godt lide at billederne er lidt messy når farverne er så enkle. Det giver også ekstra meget fornemmelse af at man ikke ved hvad der er op og ned - synes det er fedt at tingene sådan svæver rundt mellem hinanden.

Synes som Zin også det er spændende at der er et billede, der ligner hende selv.
Dejligt mærkelig, sær og lidt ubehagelig stemning Smile
Tilbage til toppen Go down
Petruska




Antal indlæg : 1
Age : 41
Geografisk sted : København N.V.
Registration date : 13/02/09

(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 7:33 am

det er nogle vildt dejlige billeder du har fået taget! face up - gorgeus, de eksperimenterende vinkler...virkelig flot. Det eneste der ike helt virker for mig personligt er måske den hvide kaninhue...den spoiler det... men igen smag og behag.
Du har fået en fed komposition op at køre både hvad angår vinkler, farver men også materialer.
Eye candy Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





(Delirium) AIL Chloe Empty
IndlægEmne: Sv: (Delirium) AIL Chloe   (Delirium) AIL Chloe Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
(Delirium) AIL Chloe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]
» Seffia - MNF Chloe fullset
» Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)
» a little bit of Florence (Minifee Chloe)
» Young Blood (Feeple65 Chloe)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: