Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]

Go down 
+5
Katia
wolter
Riki
Heceta
Xandorram
9 deltagere
ForfatterBesked
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 9:28 am

Doh jeg vil bare lige sige at jeg ikke er død, og helelr ej mine dukker xD Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at tage billeder af mine nye fortiden *Shame on me*

Dette er Li Zhi, hun er 19 år gammel og typen med dræberblik og had til selve mennesket. Gør det ikke meget bedre at hendes 16 årig frække lillesøster er på vej.
Hendes hverdag består af at gemme sig bag en krimi i form af bog eller TV, hun svare ganske kort på dine spørgsmål og så helst at du bare ignorere hende, eftersom hun også ignorere dig.

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi002copy

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi003copy

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi004copy

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi010copy

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi014copy

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi015copy

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] LiZhi018copy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 10:38 pm

hun er jo fuld af attityde !
Og sikke en fed stil hun har sig.
Syntes hun, som alle dine andre dukker, er utrolig gennemført.
Bare ned til den lille detalje at hun ikke har snørebånd i hendes sko.
Glæder mig til at se billeder af hende sammen med hendes søster, de bliver så nice sammen de to Wink
Tilbage til toppen Go down
Riki

Riki


Antal indlæg : 56
Age : 38
Geografisk sted : Holbæk, Danmark
Registration date : 29/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 11:57 pm

Det er en pige jeg kan lide. Som Heceta sagde, ser hun ud til at være meget gennemført.
Det bliver spændende at se når hendes lillesøster kommer.

Dog irriterer det mig lidt at hendes briller ikke sidder lige på alle billederne. Det er en anelse forstyrrende.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 12:02 am

Ja.. som Heceta siger, er hun meget gennemført! :O

Jeg er især vild med hendes personlighed xD DA den præsic er som min dukke; Ikras.. (Han er bare en dreng Wink )
Hendes tøjstil er virkelige også bare flot! og den passer rigtig godt til hende!

Og jeg er rigtig glad for at du ikke er død x'D hahah..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 12:26 am

Ingen tvivl om at hun gemmer på et dræberblik bag de briller *gys* o.o
Men hun er en flot pige, og af en eller anden grund så er jeg ret pjattet med det sidste billede. Hun ser dejlig afsplattet ud, men ligner alligevel en, som der vil have at man skrider <.< Buh..

Og nu vil vi se billeder af hende sammen med Taylor! >xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 4:28 am

Pretty <3
Jeg elsker hendes attitude, du formår både at få "afslappet" og "skrid" med i ét :3
Jeg synes derudover også, at tøjet og udtrykket passer rigtigt godt sammen og giver en god helhed.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 4:48 am

AAAWR Helle, hun er bare blevet SÅ fin. Vidste slet ikke at du allerede havde en krop til hende. Er så vild med det look hun har fået ^^
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 5:21 am

Attituden nærmest stråler ud gennem billederne, det er coolt. Very Happy Lyset er også godt, og passer godt til at hun ... well, passer sig selv. Smile

Lidt konstruktiv kritik: Jeg synes labretpiercingen sidder for langt nede; det ville ikke kunne lade sig gøre på et menneske - medmindre det er en dermal anchoring? Smile Brillerne er lidt skæve på sidste billede, men sådan noget er svært at få til at være helt ordentligt.
Ellers fine billeder ... glæder mig til at se mere. Og supercool bukser! ^^
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 6:44 pm

Hun er rigtig flot. Syntes din beskrivelse af hende passer super godt, er især vild med at hun ser lidt fjern og træt ud, det ligner helt hun lige har smidt bogen hen i et hjørne og stirrer surt på en med udtrykket - hvad vil du!! ^^

Bliver spændene at se hvad du har af planer med hendes søster. ^^
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 5:10 am

Riki > Jeg kan ikke helt se om det er hovedt eller brillerne som er skæve, men de er fandme irriterende! Så hun har kontaktlinser fra nu af xD

Wolter > Heheh takker xD

714 > Ironisk nok havde jegi kke selv lagt mærke til det men er nok fordi man placere den lidt længere nede pga den fyldige læbe, men tak fordi du nævnte det ^^

Tak til jer alle, er glad for at i syntes at jeg har fået det godt frem i hende med hendes personlighed og fremtoning ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Empty
IndlægEmne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]   .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
.A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» + Cuteness got Attitude + [MNF Woosoo]
» + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]
» (Delirium) AIL Chloe
» Seffia - MNF Chloe fullset
» Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: