Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Heceta's feedback tråd

Go down 
+37
Chuumi
FrkLynge
Shefura
Tanita
nightfly
Isabella
Mitsu
Hirin
MuseumBizarro
Saki
manda
Animist
Kinu
frkmm
Helene
Princess
lille_Aki
Gigglegeek
Miki
Haruka_Kite
Shiku
Mika
714
Manna
Zin
Vincent
yokomo
zenni
jeanet kaulitz
Risushi
Chazzi
Lotte Rotten
Lucie
chuchu
Prinsessen
theXness
Heceta
41 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:53 pm

God feedback herfra. Very Happy Hun købte min LittleFee El inkl. ekstra hænder og sleeping face. Betalingen faldt tidligere end forventet, og kommunikationen var supergod hele vejen igennem. ^^ God fornøjelse med ham! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 12:46 am

God feedback fra mig til Vicki >_<
hurtig svar og jeg har fået de jeg har købt <3
også vil jeg også lige sige elsker den face up hun har lavet og fik ham hurtig og sikkert tilbage >_<
Tilbage til toppen Go down
Princess

Princess


Antal indlæg : 59
Age : 46
Geografisk sted : Århus/Danmark
Registration date : 08/02/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 6:34 am

Weeee skoene er her cheers
Tusind tak for en perfekt handel Very Happy
Det tog kun et par dage Very Happy Helt perfekt Very Happy
Tusind tak for handlen søde Very Happy
Knus og kram Tinna Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/fnokkers
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 7:33 am

Rigtig god feed back herfra : ) købte et hoved en jakke og et par sko og det hele gik bare som smurt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:47 am

Heceta - God sælger med god kontakt, dog med ventetid, men personlige årsager og det respekterer jeg 100%, der gik jo kun to uger. ^^
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 8:19 pm

god feedback til Heceta som køber.
hun købte min soom ambe,r og betalte meget hurtigt, ingen problenmer.
Sød at skrive med og hurtig til at svare^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:13 am

God feedback til Heceta, hun købte en MSD dukke af mig, og det gik fint. Pengene blev hurtigt overført, og god kommunikation.
Handler gerne med hende igen Smile
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:19 pm

Gid feedback til Heceta som køber. Hun købte min Delf Yder. Det gik let og smærtefridt, rigtig god komunikation og meget sød Smile
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:39 pm

God feedback til heceta som sælger. Købte hendes Amber gevir. Rigtig sød at handle med. God kommunikation. Og tilbød at gå ned i pris, da der er lidt magnetproblem.

Handler gerne med hende igen. ^^
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:59 am

Lidt blandet feedback til Heceta fra to handeler.

Handel 1:
Heceta bestilte en speciallavet wig i min commisiontråd. Vi aftalte en pris, og jeg gik i gang. Da den så var færdig havde hun ikke pengene, da der var kommet en dyrlægeregning i vejen. Jeg måtte så vente et par uger med at få min betaling, men pengene kom da, og jeg blev holdt rimelig godt orienteret undervejs.

Handel 2: Heceta havde en dukke til salg, som jeg var interesseret i at købe. Da jeg bad om at få ham sat on hold, fik jeg dog at vide at hun alligevel ikke ville sælge ham, da hun havde ombestemt sig (han stod som sat til salg, altså ikke en feeler). Et stykke tid efter blev han dog sat til salg alligevel, og jeg fik også en besked om det, lidt før han blev lagt på rg. Den nåede jeg dog ikke at læse, før kroppen var solgt. Jeg valgte så at købe hovedet og betale med det samme. Så modtog jeg først en kuvert med en anden kundes ting, da der var sket noget ombytning med adresserne. (Den må jeg nu sørge for at få overdraget/sendt til køber) Med ombytningssagen var Heceta dog opsat på at få tingene i orden, undskyldte fejlen og tilbød at betale forsendelse af hovedet (hvis det nu var havnet hos den anden køber). Senere kom min pakke dog også (den var forsinket pga post danmark).
Hovedet er i god stand og var godt pakket ind i bobleplast. Dog lugter det ret kraftigt af cigaretrøg, da det også blev sendt i en cigaretkarton. Der stod ikke noget om rygning i salgstråden, så det var jeg ikke lige forberedt på.


Sidst rettet af manda Tirs Nov 03, 2009 8:47 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:00 am

God feedback herfra; jeg har købt en rigtig dejlig Amber af Heceta. Kommunikationen var (som altid) god, og varen helt som lovet. Tak <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 2:55 am

go feedback til heceta for køb af sko. de tog lidt tid før tingene kom frem men der var go kontakt under handlen og fik nogle ekstra små ting med som undskylding hvilket jeg synes er utroligt sødt gjort =D

go handel
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 3:08 am

Positiv feedback fra min side af, for en face-up Heceta lavede for mig ^^ Handelen tog nogen tid, men jeg er glad for resultatet ^^
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 8:54 am

Lige en opdatering til mit køb af et Cane-hoved fra Heceta.

Da jeg i går fjernede faceuppen for at lave en ny, fik jeg en ubehagelig overraskelse.
Det, jeg håbede, var en klodset skygge under underlæben, viste sig at være et hak/hul ind i resinen. Der har muligvis været boret fordybning til en piercing, men dette var ikke nævnt i salgstråden. Under det ene højtsiddende øjenbryn gemte sig også en ret dyb ridse. Sad Der var ikke nævnt nogen af disse skader i salgstråden, og det var heller ikke synligt på billedet af varen. Det er sælgers pligt at oplyse om den slags, og jeg må derfor give Heceta dårlig feedback.
Skaderne kunne heller ikke skjules af en ny faceup, så jeg står nu til at fjerne den nye og forsøge at slibe ridserne/hakkerne væk.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:59 am

Jeg vil gerne have lov tilat give Heceta rigtig god Feedback!

Ikke kun har hun taget en stor opgave til sig, synes jeg, men hun har klaret den med Bravour! har set billeder af min lille Faune (Beyla) og hun er blevet smukkere end jeg havde regnet med!
Og Min store dreng Charles (MA Rex), hans face-up er blevet så perfekt!

Glæder mig så meget til at få dem hjem og ja det tog tid, men det er gjort ordentligt!
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Guest
Gæst




Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 7:24 am

God feedback fra min side af, pakken blev hurtigt og sikkert sendt afsted og fik lidt småting som tøj, wig og øjne med, god handel!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 3:16 am

Super God Feedback til Heceta ^^

Købte en DZ Ani af hende Very Happy
Hun sendte hende da det passede hende bedst, hvilket ikke gjorde noget da hun informerede mig om grunden, og det var jeg helt forståelig med.
Men hun var så sød at sende nogle ting med hende, og hun ankom i en bæretaske Very Happy
Er så glad for denne handel Very Happy

Super god feedback herfra Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 03, 2010 6:06 am

super feedback til Heceta.

Hun købte et par hænder af mig og det hele gik fint.
God kommunikation.
Klart en jeg godt vil handle med igen :3
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 10:37 pm

Rigtig god feedback til Heceta ^^
Hun købte et hjemmelavet korset af mig. Handlen gik nemt og hun havde dejligt med tålmodighed!
Tak for handlen søde
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 8:57 pm

Jeg købte en msd dukke af hende.
Jeg ville gerne havde dukke så hurtigt så muligt.
Så hun gik med til at sende dagen efter jeg havde besluttet at købe den hvis jeg satte penge ind på hendes konto den samme dag som hun sende hende af sted.
Dog blev hun fejl sendt eller sådan noget. Så jeg fik hende ikke om mandagen selvom jeg gik og ventede.
Som undskyldning fik jeg en sød lille nederdel med.
Hun havde også smidt mit nummer væk og havde ikke net forbindelse til at kunne skrive til mig at der var sket en fejl.
Men sådan noget kan jo ske for selv den bedste.!


Jeg modtog dukke godt nok pakket ind med orderne "fragile" på kassenog hun var godt pakket ind og beskyttet!
Da jeg fik pakker ud var hun som lovet.
Dog lugter hun meget af røg desværre, men det var jeg forberdt på.

Jeg kan anbefale at gøre handle med hende.
god feedback.


Sidst rettet af Isabella Ons Mar 17, 2010 3:42 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Gæst
Gæst




Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 1:34 am

Rigtig godt feedback til Heceta som sælger. Købte hendes Chrom hybrid. Han kom en dag senere end ventet, men der var vidst nogle problemer med addresserne? I hvert fald, ankom han og det er hovedsagen. Godt pakket ind i bubbleplast, og i en, dog ødelagt, bæretaske. Fik et par øjne og et par sko med selvom der stod ingen tilbehør i salgstråden, men jeg går ud fra at det var pga. forsinkelsen (:
I modsætning til andre synes jeg ikke at han lugter kraftigt af røg, eller overhovedet for den sags skyld, og desuden var jeg forberedt da det er nævnt i salgstråden.
Fair pris, god kommunikation og forholdsvis hurtig shipping.
Så tak for en god handel, vil afgjort handle med hende igen.
(:
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 12:14 am

God feedback fra mig... ^^

Købte en taske til mine dukker, handlen gik helt fint og tasken kom hurtigt frem...
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Gæst
Gæst




Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 11:36 am

God feedback til Heceta! Købte en trøje til min dukke, og den er rigtig, rigtig fin Very Happy

Der gik lidt længere tid end forventet, inden jeg fik trøjen, men Heceta forklarede hvorfor. Desuden bestemte Post Danmark sig lige for at tage to dage om forsendelsen, hvilket jo ikke er Hecetas skyld. Tsk tsk, Post Danmark!

Men alt i alt en god handel Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 12:13 am

Endnu en gang, super feedback til Heceta ^^
Byttede min chrom hybrid med hende for hendes Chiwoo
hun var lidt svær at komme i kontakt med på et tidspunkt, men det fik jeg forklaring på.
alt i alt en god handel ^^ vil ikke tøve med at handle med hende igen c:
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 2:44 am

Solgte mit Elfdoll Vivien RS hoved til Heceta. Handlen forløb uden problemer Very Happy Nem og hurtig handel. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Heceta's feedback tråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Heceta's feedback tråd   Heceta's feedback tråd - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Heceta's feedback tråd
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Boots' feedback tråd. :!:
» Zhean's Feedback tråd
» Princess feedback tråd :-D
» Opiya's Feedback tråd
» Mizuki's feedback tråd ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: