Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Empty
IndlægEmne: Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)   Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Icon_minitimeOns Sep 14, 2011 7:02 pm

Jeg skulle både vise Iris's nye kjole og sko (det tøj hun oprindeligt skulle gå med) og self Mich's også ^^ Sidste billeder jeg satte ind viser det ikke synderligt godt, men jeg kom aldrig rigtigt videre med billederne efter hun fik tøjet på, og havde egenligt også den forkerte wig på. Men sad og spillede WoW (World of Warcraft) da jeg ikke ved hvad jeg kom til, i hvertfald ikke bevist, gjorde et eller andet så Iris på en eller anden måde overfaldte mig (de sad på min siksak hylde over sengen, og jeg sidder i sengen og spilller i mangel af et skrivebord) Hvis ikke det var et råb på opmærksomhed aner jeg hvad det var =P I alt fald fik hun sin blonde wig igen og så måtte jeg pusle lidt om dem ^^ ver helt skønt at sidde med dem igen! :3 Nå, jeg lovede jer billeder!!

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) IMAGE_631

Som sagt, eller ved ikke om jeg har sagt det før O.o, Så er de to bedste venner ^^ (i mod alle forventninger valgte Mich selv at være homoseksuel fra da jeg pakkede ham ud første gang XD så kærester bliver de aldrig) og de er umådeligt søde sammen ^^

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) IMAGE_632

Iris's nye kjole og hendes nye sko! Syntes det klæder hende med en ordenlig kjole, så kan mich også få sit tøj igen XD (hun har gået rundt i hans hotpants og oversize t-shirt XD)

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) IMAGE_639

Mich's 'nye' tøj.. det er efterhånden længe siden nu, og så er hans nye jakke med katteøre ikke engang med XD men hans nye bukser og ærmeløse trøje med rullekrave er der da =D

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) IMAGE_634

Han nakkede lige computeren mens jeg kæmpede med de nye wigcaps XD Iris var den første, så han havde massere af tid (var en tard der førsøgte at sætte den på forkert)

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) IMAGE_638

Kamp overstået! begge med wigcaps nu ^^ ders Wigs er pludseligt blevet dejlige! xDD Mich blev hæflet væk fra min pc >> han døde for groft i pvp (player versus player) i wow og mit rygte skulle nødigt smudses!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Empty
IndlægEmne: Sv: Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)   Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 8:20 pm

De er rigtig søde sammen. Man kan godt fornemme, at de er venner. Jeg er især vild med Iris' look - paryk og kjole ser meget harmoniske ud sammen.
Det er synd, at lyset ikke var favorabelt.

(PS: Skal du ikke være med i Resin Garden-guilden? Vi er godt nok PVE, men vi er der. Wink)
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Empty
IndlægEmne: Sv: Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)   Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 9:02 pm

Jeg har shitty lys på mit værelse om aftenen, og det var så også der hun overfaldte mig.. og vil ikke tage dem med ned da vi har de to store dumme beskidte hunde.. de kan til gengæld ikek komme ovenpå XD

((Hvilken ser ver det dog på? =O))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Empty
IndlægEmne: Sv: Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)   Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mine Dukker, Iris og Mich (ipplehouse Iris, DollMore Adam Youth)
» New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum)
» Total Randomness (SDF Harmony)
» new dress( sq labs iris)
» Randomness... (lots of pics) [LUTs Delf YDER & HARANG]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: