Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]

Go down 
+2
PandaQueen
Chazzi
6 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeOns Sep 21, 2011 7:54 am

Nu håber jeg. at det er i orden at bede om gode råd her i udkastgalleriet. ^^

Jeg har nu to gange forsøgt at tage et billede, som begge gange ikke er endt, som forventet. Eli kommer til at se meget stirrende ud, nærmest helt tom i blikket. Ved første forsøg var jeg helt sikker på at det var pga. øjnenes placering, så da jeg skulle prøve anden gang, havde jeg ændret på øjnene. Dette endte dog også helt galt.

Så jeg ville egentlig bare høre, om I eventuelt havde nogle idéer til, hvordan jeg kunne gøre det bedre, da jeg egentlig gerne vil havde billedet til at lykkedes.
Er det pga. at der ingen pupiller er i øjnene, er det lyset, skal øjnene rykkes endnu mere, eller er det generelt bare en virkelig dårlig vinkel?

(Photobucket har dræbt farverne, men i princippet er det jo lige meget :p)

Første forsøg i juli
Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] IMG_8648

Andet forsøg for en uges tid siden
Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] IMG_9503
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeOns Sep 21, 2011 8:50 am

Eftersom jeg er lidt, ehrm ehrm, newb... Indenfor det her dukkefotografering, så ved jeg ikke hvor meget jeg egentlig kan hjælpe. ^^; Men jeg vil da gerne gøre et forsøg.

Men yeah, kender det godt, ahaha... Min bedste løsning på disse problemer er faktisk bare at gemme ansigterne lidt, og tage billeder af hænder osv., eller tage en lidt skæv vinkel hvor jeg ikke får det hele af øjnene med på billedet. (Kan også være munden jeg ikke tager med... Det er mest når jeg laver billedhistorier og munden ikke passer til, dog.)

Tror, at du på billedet måske kunne rykke hendes ansigt længere ind imod bamsen, altså dreje det lidt. o_o Altså på den måde bliver hendes ene øje lidt gemt, og det andet øjes iris vil blive rykket længere hen i kanten af selve øjenkrogen, og det ser mere ud som om hun kigger ned i bamsen, istedet for... Ud i ingenting? Hmmm... >___<;;; ... Og ved jo godt at du muligvis gerne vil have billedet hvor man kan se hende helt, men man kunne jo også zoome lidt ind og få en anden vinkel ud af det, ved måske at gøre som jeg fortalte, at jeg nogengange gør; tage billedet sådan, at hendes øjne ikke kommer (så meget) med? ...

Nå ja, men det er mit forsøg på at hjælpe lidt. :3 Beklager hvis mit forsøg var forgæves, men så håber jeg, at nogen andre kan hjælpe, og jeg vil i hvert fald ønske dig held og lykke med at finde ud af det~ ^___^
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeTors Sep 22, 2011 2:55 am

Nu har jeg ikke selv sådanne øjne, men tror lidt det måske også kunne skyldes at hendes øjne ikke har popil.
Da jeg selv havde problemer med stirrende øjne var det pga forkert øjen størrelse, men det tror jeg ikke er preblemet hos dig.

Som sagt er jeg ikke selv i besiddelse af sådanne øjne, men jeg ville foreslå at du bare prøver dig frem.
Prøv forskellige vinkler og se hvilke der virker best.
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeTors Sep 22, 2011 3:42 am

det eneste forslag jeg har er måske at prøve nogle lidt større øjne??
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
TLDJ

TLDJ


Antal indlæg : 24
Age : 25
Geografisk sted : Sydsjælland
Registration date : 13/08/11

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeTors Sep 22, 2011 3:54 am

Jeg tror problemet, er at øjnene ikke har nogen pupiller, også sker det jo at det ligner dukken stirrer meget?
Men jeg synes bestemt ikke du skal skifte øjnene ud, de passer rigtigt godt, så prøv måske at tag billedet, fra nogen andre vinkler.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeFre Sep 23, 2011 6:23 am

Din pige er rigtig sød Very Happy

Personligt så synes jeg at øjne uden pupiller fungerer bedst, hvis man kan fange den der hvide plet (lige som du har gjort på billed 1) af blitzen. Det er rigtig svært, at fange den ordentlig, men når den er der og er lige det rigtige sted i øjet, så kan sådanne øjne se meget levende ud Smile
Jeg prøvede at manipulere øjnene på dine billeder - det var ikke helt nemt for jeg måtte bruge Paint. Men det giver en idé om hvad jeg mener Smile

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Nyejne
Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Nyejne2
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitimeLør Okt 01, 2011 7:32 pm

1000 tak for alle de gode råd! Jeg må i gang med at prøve mig frem med nogle andre vinkler og måske prøve nogle andre øjne.
Billedet skal i hvert fald lykkedes, jeg giver ikke bare sådan op Cool
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]   Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)
» Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla]
» Linn & Rio [Soom Ai & Soom Beyla]
» Soom Beyla
» Little girl [Eli//SOOM Beyla]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: