Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hygge billeder ;)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitimeOns Okt 12, 2011 6:26 pm

Hei mennesker.. Det er lang tid siden at i har set noget til mine dukker. Men jeg har lige fået taget nogle billeder. Jeg ønsker kommentarer og kritik Wink
Der vil komme flere billeder løbende..

Daichi ;

Hygge billeder ;) 25qskdz

Jeg er ikke så god til det der med at sætte billederne ind så i får bare links Wink

https://2img.net/h/oi53.tinypic.com/5kg2et.jpg

https://2img.net/h/oi53.tinypic.com/im1bx2.jpg

https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/5kio1x.jpg

https://2img.net/h/oi53.tinypic.com/nvqqtj.jpg


Sidst rettet af Tazja Tors Okt 13, 2011 12:36 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitimeOns Okt 12, 2011 8:37 pm

Aw, nogle fine billeder<3
har hun fået ny wig??(:
Tilbage til toppen Go down
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 12:37 am

Twinny. skrev:
Aw, nogle fine billeder<3
har hun fået ny wig??(:

Nej.. Har haft den i lang tid.
Hendes anden paryk er gået i stykker.. ;(
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 10:48 pm

Sikke en fin dukke. Smile Han/hun er rigtig sød. Kan godt lide kombinationen af øjenfarve og hårfarve.
Af kritik vil jeg sige, prøv at rette på øjnene. Lige nu stirrer han/hun ret meget og ser faktisk bange ud. Jeg vil også sige, at jeg synes de første par billeder er for close-up, altså jo close-ups er rigtig gode, men jeg synes billedet skærer dukken nogle dumme steder. Ville gerne se lidt mere af halsen/overkroppen. De sidste par billeder kan jeg derimod rigtig godt lide. Smile Dog vil jeg lige nævne at billede nr. tre er meget uskarpt, der mangler fokus, som hvis det havde været der ville have gjort det til et godt billede. Kan nemlig rigtig godt lide poseringen af dukken. Hovedet lidt på skrå, ser altid sødt ud. Det sidste billede mangler ligeledes fokus, men er i sig selv et fint profilbillede. Kan godt lide at der er så meget fri luft i billedet.

Ellers så bare kæmp videre, for det går jo rigtig godt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitimeFre Okt 14, 2011 9:55 pm

Akatsuki skrev:
Sikke en fin dukke. Smile Han/hun er rigtig sød. Kan godt lide kombinationen af øjenfarve og hårfarve.
Af kritik vil jeg sige, prøv at rette på øjnene. Lige nu stirrer han/hun ret meget og ser faktisk bange ud. Jeg vil også sige, at jeg synes de første par billeder er for close-up, altså jo close-ups er rigtig gode, men jeg synes billedet skærer dukken nogle dumme steder. Ville gerne se lidt mere af halsen/overkroppen. De sidste par billeder kan jeg derimod rigtig godt lide. Smile Dog vil jeg lige nævne at billede nr. tre er meget uskarpt, der mangler fokus, som hvis det havde været der ville have gjort det til et godt billede. Kan nemlig rigtig godt lide poseringen af dukken. Hovedet lidt på skrå, ser altid sødt ud. Det sidste billede mangler ligeledes fokus, men er i sig selv et fint profilbillede. Kan godt lide at der er så meget fri luft i billedet.

Ellers så bare kæmp videre, for det går jo rigtig godt. Very Happy

Tak for kommentarene, og den gode kritik. Det vil jeg prøve at tage med mig Wink
Tilbage til toppen Go down
Xperia.

Xperia.


Antal indlæg : 35
Age : 25
Geografisk sted : Møn!<3
Registration date : 18/05/11

Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitimeSøn Nov 06, 2011 7:20 am

Supper sød dukke du har smukke<3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hygge billeder ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge billeder ;)   Hygge billeder ;) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge billeder ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» Jule-hygge. :D
» Hygge dage [Minifee elf Rin]
» Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: