Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Empty
IndlægEmne: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]   Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Icon_minitimeFre Apr 06, 2012 1:51 am

Jeg vil lige gøre klart, at dette ikke er min dukke. Det er min mors. Men min mor bruger aldrig internettet og kan slet ikke finde ud af at tage billeder og lægge dem op, men jeg synes det er synd ikke at vise hendes fødselsdagsgave frem.
Hun fik en SOOM Faery Legend Idrial af mig, og da hun er helt besat af feer, ramte det bare plet. Hun er så glad for hende. Smile
Billederne er bare hurtigt taget med et mobil kamera, bare for at vise hende frem, så det er ikke de vilde fotoskills jeg udviser. Haha.

Min mor har valgt navnet Hazel, pågrund af hendes brune hår.
Undskyld for flyaways. Wiggen er ret slidt. Jeg må på jagt efter en ny. Haha.

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] 7047794175_c41400da79_c

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] 6901703958_317a7e3da5_c

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] 7047796627_68d596f789_c


Sidst rettet af Akatsuki Fre Apr 06, 2012 2:47 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]   Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Icon_minitimeFre Apr 06, 2012 2:11 am

Hun er rigtig flot, eb rigtig god gave synes jeg Very Happy
Håber at du kan vise os flere billeder hvis din mor lader dig, hun er jo rigtig flot Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]   Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Icon_minitimeFre Apr 06, 2012 2:30 am

Jeg kan godt forstå at din mor er glad for hende. Hun er virkelig kær...og lillebitte hvis jeg husker rigtigt?
Hvis du får lov af din mor, så må du endelig gerne lave et "rigtigt" photoshoot af hende *hint hint*

Vores mødre ligner hinanden mht. internet skills. Min mor lige netop finde ud af at tjekke sin email, men så heller ikke mere XD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]   Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Icon_minitimeLør Apr 07, 2012 12:44 am

FrkLynge: Tusind tak. Smile
Jeg har fået lov at stjæle hende med ud til min veninde, som har meget bedre forstand på at tage billeder end mig, så der kommer nogle ordenlige.

Pallas: Tak. Smile Ja, hun er så meget mindre end jeg havde forestillet mig, men det synes jeg gør hende delikat.
Haha, jeg er helt sikker på, jeg nok skal få nogle ordenlige billeder af hende snart!

Min mor er faktisk typen der godt kan lære at bruge en computer (hun klare sin touch mobil virkelig godt), men hun gider ikke lære det. Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]   Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 7:03 am

Hvor er hun bare fin! :3 Glæder mig til du tager hende med hjem til mig, så jeg kan snuppe nogle fine billeder af hende! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]   Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sensommer (soom faery legend)
» Farver! [Rubin//SSDF Avalanche]
» Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!
» Reflektioner [Soom MD Chalco/Sasha & Soom Hyun-Un/Christophe]
» Gamle billeder-Ny redigering Shiwoo DV//Soom Ai-R Ai//Soom Taco

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: