Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 8:06 am

Efter sidste års tiny gruppe billede besluttede Akatsuki og jeg at det skulle være en årlig ting, så her er vores gruppe billede fra i år. ^^

Sidste års billede kan ses her.

Øverste række: Inanna [R Bygg], Tarquin [Taco], Yashi [Minette], Isi [Afi], Eli [Beyla]
Nederste række: Beatrix [Bygg], Aino [R Carbon], Luna [Ai], Enki [Bygg], Mischa [Lami]
Innanna, Yashi, Aiso, Luna og Enki tilhører Akatsuki. Resten er mine. ^^

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Tiny_group_shot_2012_by_chazzi-d53h0wc


Sidst rettet af Chazzi Man Jun 18, 2012 1:20 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeLør Jun 16, 2012 9:56 pm

Sikke en skøn ide! Smile Og hvor har I mange efterhånden. De er alle sammen så fine og gennemførte. Jeg er vild med Isi og med de fine fer-sæt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 12:05 am

Jeg føler mig narcissistisk, at jeg kommenterer på et billede, jeg selv har været med til at stille op. XD
Men! Ihh, hvor er vores flok blev dejlig. Synes vores characters fungerer så godt sammen. :>
De er alle sammen bare så søde og nuttede. Undtagen Tarquin selvfølgelig. *fløjte* Og vores trio er komplet! Endelig! Very Happy
*er bare fyldt med kærlighed til vores tiny army*
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 11:04 pm

de er alle så fine. Men savner lidt at der står deres navne og hvilken mold de er :)
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 1:18 am

Mary: Mange tak! ^^ Lige nu har vi 5 hver, men hvis vi ikke havde solgt ud af dem, ville vi have 15 tilsammen. Laughing

Akatsuki: Jah, vores lille flok er bare så dejlig! :3 Vi må snart have startet op på den photostory... .-.

Ponpyon: Tak! Very Happy Der står godt nok navnene på dem, men jeg kan da også godt lige skrive hvilke molds de er er. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
KevinOcult

KevinOcult


Antal indlæg : 32
Age : 26
Geografisk sted : Amager
Registration date : 13/06/12

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 6:57 am

Nøj hvor er de bare bedårende. c:
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/83922311@N04
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 5:54 am

KevinOcult: Taak! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Empty
IndlægEmne: Sv: Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]   Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tiny gruppe billede 2012 [SOOM tennie gems]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gruppe billede [SOOM teenie gems] (one shot)
» Playtime~ [Soom Taco, Soom Hati, Littlefee Shiwoo, Tiny Delf Peter Centaur] {IMG HEAVY}
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Reflektioner [Soom MD Chalco/Sasha & Soom Hyun-Un/Christophe]
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: