Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop

Go down 
+3
Ponpyon
Vincent
rocoSTAR
7 deltagere
ForfatterBesked
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 5:57 am

Ok, så jeg har haft en meget forvirrende dag ^^''
Først fik jeg en besked fra Fedex om at de ikke kunne levere min pakke før imorgen pga. nogle forsinkelser.
Men da jeg så kom hjem, og havde gået rundt og kedet mig i en time, bankede en mand på døren.
Han havde en "dukke-formet" pakke med, men jeg tænkte ikke så meget over det (da jeg jo troede at jeg først ville få den imorgen)
Men da han så gav mig pakken i hånden, var jeg lige ved at springe på ham med et kram xD
DER STOD POPODOLL PÅ DEN!! Very Happy Very Happy Very Happy ~

Så her er en box-opening til jer ;D

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0191_zps31eece02

Yeey~ PAKKE!!

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0194_zps5664a20a

Box-ception! @__@

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0200_zps988fe001

Det tøj jeg havde bestilt med fra Alices collections ;B

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0205_zpsef7cf84f

gratis ting!! xD

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0203_zps28ae9cd9

Fin pose Ö

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0208_zps6296321c

Føder Very Happy ~ <3

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0209_zps2916d561

ARGH! så spændt!!

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0212_zps3c2ee948

Hans smukke hænder Very Happy (kan virkelig godt lide dem <3 )

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0213_zpsea871da2

Smukke føder .... fuck -.-'' (jeg var faktisk klar til at det kunne ske, havde set en anden der havde fået en med præcis samme brud.. )

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0219_zpsca1e882c

Hele kroppen Very Happy ~ den er herre flot. Men den var strunget alt ALT for stramt, kunne ikke engang få hovedet på -.-''
(men underligt nok var armene alt for løse o.O)

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0221_zps3c949c3a

Restringing... hate it!

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0222_zps15ddd1e2

En time senere -.-''' Færdig! Very Happy

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0226_zpsb535fb70

Yeey~ Oliver har fået sin krop ;B <3

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop IMG_0228_zpsf32d61a4

Højte forskel xD


Undskyld for min teh på nogle af billederne xD ~ Var bare så spændt at jeg var nød til at drikke det for at slappe lidt af.

Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:00 am

Uhuhu hvor er han fin og en rigtig flot krop Smile
Det brud havde min første dukke også Sad det bare øv men det går heldigvis :3
Tilbage til toppen Go down
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:05 am

Tak xD~

Ja det er lidt ærgeligt, har skrevet til alicescolletions. ^^ men hvis de siger at jeg skal sende den tilbage eller noget, lader jeg det bare ligge, gider ikke vente mere xD
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:14 am

kan vildt godt lide dine drenge :)
ærgeligt det med fliget - dog er det ikke det værste sted, havde været mere surt hvis det havde været håndleddet, men anklen er lidt nemmere at skjule :)
Tilbage til toppen Go down
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:01 am

Tak xD kan også godt lide dem selv, haha.
Ja jeg overlever nok de lille brud Very Happy ~ kommer nok aldig til at se det alligevel
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:47 am

Flot krop. Smile


Men - I skal altså sørge for at tage tydelige billeder ved åbningen og derefter maile dem til dukkefirmaet/agenten hvis der er noget galt.
Det kan ikke - og må ikke - være meningen at man betaler så mange penge for noget der er gået i stykker. Firmaet har forsikret pakken
og derfor har de mulighed for at hente erstatning hos de forskellige postvæsener - så de skal sørge for at erstatte det ødelagte overfor
kunden. Dukkerne er sandelig dyre nok i forvejen. (Hvis pakken er hel og ikke har nogen bump, så må det jo være dem selv der har
pakket dukken forkert - og det vil de kunne se udfra billederne).

Jeg forstår godt at man nogen gange ikke gider; men et lille brud kan blive værre - og samtidig forringer det værdien af dukken ved
videresalg. Selvom du ikke tænker på videresalg lige nu kan det jo godt være du vil sælge den senere hen.

Sørg for at skrive med det samme fejlen bliver opdaget - vedhæft billeder - og spørg tydeligt hvordan de vil løse problemet. Jeg ved
fra andre at firmaet kan finde på at refundere nogen af pengene der er betalt - de kan finde på at sende en ny legemsdel - nogen
gange sender de endda en ekstra gave - og som regel beder de ikke om at få noget sendt retur (med mindre det er en hel dukke).
Og husk - lav ikke ændringer på dukken før du har en klar aftale med firmaet om hvad der skal ske.

Jo flere fejl der bare bliver 'slugt' - jo flere fejl vil der komme i fremtiden. Hvis de får at vide at dukken har været spændt for hårdt
kan de tage op til overvejelse om de måske skulle sende dukkerne lidt løsere spændt i fremtiden; men det vil kun ske hvis de får
reklamationer.

Og for at vende tilbage til emnet - det er nogen flotte fyre du har der. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:55 am

Lige så snart jeg så skaden tog jeg flere tydelige billeder af den, og kontaktede alicescollections med det samme Wink venter stadig på svar.
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:00 am

rocoSTAR skrev:
Lige så snart jeg så skaden tog jeg flere tydelige billeder af den, og kontaktede alicescollections med det samme Wink venter stadig på svar.

Ja - jeg så godt at du havde skrevet til dem. Det var mere en reaktion på den anden kommentar i tråden hvor det virker som om fejlen bare blev 'slugt' uden reklamation - samt hundredvis af pakkeåbninger jeg har set indtil nu med fejl i. Fejl bliver ofte bare godtaget og intet bliver gjort ved det. Jeg har set tilfælde hvor de bare køber en ny hånd hvis fingrene er knækket - istedet for at kræve en fra firmaet. Det er ligesom de unge i dag ikke tør brokke sig - men hvis man får noget der ikke er iorden, så SKAL man brokke sig. Ellers forbedrer firmaet sig aldrig. Og som sagt - dukkerne ligger som regel i den dyre ende af skalaen - og så skal man altså have en vare der er iorden.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeTors Mar 14, 2013 10:44 am

Jeg fik en pige fra Luts engang med samme problem. Jeg fik et nyt benstykke helt gratis ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeTors Mar 14, 2013 5:18 pm

Alicescollections har også lige skrevet til mig at de vil sende mig et nyt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:52 am

Elsker begge dine drenge, de er så fine. Very Happy
Og tillykke med den nye krop - Popodolls kroppe er så pæne! <3
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 9:02 pm

Tak Very Happy ~ <3
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeLør Mar 16, 2013 6:42 am

Tillykke med kroppen. Elsker Popodolls kroppe, de er så lækre. :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitimeLør Mar 16, 2013 6:51 am

Ja de er xD~ .. men lidt underlige lol
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Empty
IndlægEmne: Sv: Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop   Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]
» Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE
» Pakke åbning af Supia krop
» MSD krop købes
» kombination med dollzone krop

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: