Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Empty
IndlægEmne: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]   Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Icon_minitimeOns Feb 17, 2016 4:20 am

Min Popodoll Ramiel ankom i dag Very Happy
Jeg ved ikke hvordan jeg lige har det med kroppen, men jeg skal nok bare lige vænne mig til den. Den er bare meget glat og leddene glider en del rundt.

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] EDEED2E0-71AA-4623-BA1F-4DC0243D96FC_zps3efduggj

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] 529A2507-D1C5-4E54-8CCA-98858425C960_zpsrtwhmix5

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] BCA303A5-2154-4FFA-87D6-2716BB2417F5_zpsab925lub

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] 90FED447-72B3-47D0-9035-CD7A9E6F2F6B_zpsscnx9xob

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] 118830CB-4CEF-4888-9521-76EBCDCC76C3_zpsm8swnslq

Skulle lige lege bytte-hoved leg med de to skelet-drenge.
Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] 770B2CE4-81D9-4EB7-B9C5-3FF2DA03A27E_zpsjsvy7hx5


Sidst rettet af Prinsessen Ons Feb 17, 2016 12:04 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]   Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Icon_minitimeOns Feb 17, 2016 4:25 am

Oh wow! Den sculpt har jeg altid godt kunne lide, dog bare aldrig haft noget at bruge ham til, men vil da bestemt glæde mig til at se hvad du finder på med ham! Tillykke!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]   Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Icon_minitimeOns Feb 17, 2016 9:58 am

Han er SÅÅÅÅ sej!! Very Happy
Hvor skønt at du endelig har ham hjemme ^^
Hvordan synes du så hans tan er? Kan godt se det med at han er meget blank, men måske MSC vil kunne gøre at han ser mere mat ud?
Bliver super fedt at se hvordan han skal males!! Sådan en speciel og awesome sculpt *^^*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]   Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Icon_minitimeTors Feb 18, 2016 12:32 am

Du bliver ved med at slæbe spændende dukker hjem xD Bliver spændende at se hvad du gør ved ham her Very Happy
Jeg har købt sådan en gang silicone-ringe fra Luts, til at undgå glatte led. Det har hjulpet for mig, for Kylie har haft tendens til glatte hofteled allerede inden hendes elastik blev slap og gav op Razz Jeg har sat dem direkte på elastikken da jeg restringede hende, men jeg tænker at de ellers sagtens kan klippes op og vippes rundt om.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]   Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Icon_minitimeTors Feb 18, 2016 1:51 am

Selv min kæreste kom hen og sagde ''Wow, fcuk de er fede!'' xD
Jeg er virkelig en kæmpe beundrer af dine dukker, deres fuldførthed og unikke designs. Det er altid spændende at se hvad du får hjem!
Glæder mig sådan til at se dig komme igang med ham, elsker at følge folks processer og se hvor de fører det hen. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]   Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Matias ankomst
» mnf woosoo vampire tan ankomst
» Oliver is complete (almost ..) - Popodoll 68cm krop
» Ny ankomst!!! (Delf HARANG)
» Ankomst af D.O.C U!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: