Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]

Go down 
+3
Prinsessen
Akatsuki
Nerdystreak
7 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:30 am

Så fik jeg endelig lavet en ordentlig billedserie med Hector. Her er han i hovedkvarteret, hvor han arbejder som jæger (af den ikke helt almindelige slags).

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector1_zpse3c53599

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector2_zps4112d92b

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector3_zpsd74533d8

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector4_zps1b193f68

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector5_zpsdf99b0c8

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector7_zps9e07ae47

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector6_zps01ea3600

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector8_zpsf2e6d689

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector9_zps3ef8b559

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector10_zps461d811f

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector11_zps2387f021


Tak fordi I kiggede! - Og vi bliver så glade for kommentarer af en hver art. :3

Credits:
Faceup: Af mig
Øjne: Eyeco
Paryk: Ingen anelse XD
Bluse/t-shirt: Iplehouse (kraftigt moddet)
Hat: Tree Design (krarftigt moddet)
Halstørklæde/bukser: Af mig
Våben og rekvisitter: Forskellige steder - nogle er lånt
Tegninger i baggrunden: Kinu
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:10 am

Jeg er fuldstændig målløs over alle detaljerne. Det er så lækkert at se på. Jeg kunne kigge på de her billeder i flere timer!
Du har virkelig inspireret mig. Kan ikke engang sige noget mere konstruktivt, for jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Udover at de er SÅ fede billeder.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:13 am

Virkelig gode billeder! Jeg synes lyset fungere godt. Farverne er holdt i brunlige toner og det fungerer rigtig godt. Hector er dejlig at se på. Og du har billeder fra forskellige vinkler og med forskelligt fokus og endda forskellig beskæring. Jeg kan ikke komme på noget som jeg ville ændre på nogen måde.

Jeg er vild med det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 10:20 pm

wow det er nogle fantastiske billeder Shocked Hector er rigtig flot og hans tøj wig og alt er så gennemført. og jeg er imponeret over hvor godt kulissen passer i størrelse til dukken. og alle detaljerne som de mange genstande på bordet og kortene og tegningerne på væggen er utrolige Smile
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 10:37 pm

Hvor er det altså bare nogle fantastisk billeder, jeg eeelsker alle de props du har, og så er Hector jo skøn at se på! Smile
Normalt er jeg ikke fan af de gullige farver, der kommer fra lamper, men synes det fungerer super godt her, især da der gerne er sådan noget gulligt lys på kontorer. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 8:56 am

Fantastisk fyr!! Lækker mold og super fed faceup!!
Elsker de mange forskellige vinkler og leg med rekvisitter og fokus <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 2:17 am

Tak for kommentarerne! Very Happy

Akatsuki>> Jeg tror, at du lige har givet mig en af de største komplimenter, man kan få. Hvem vil ikke gerne inspirere? :3 Tak skal du have!

Prinsessen>> Lige siden en veninde for nogle år siden bemærkede, at det eneste, der ødelagde et af mine photoshoots for hende, var to "ens" (samme posering, forskellig beskæring) billeder, har jeg været opmærksom på at variere så meget som muligt. Jeg synes godt, at man kan slippe af sted med det, hvis det er closeup/fuldfigur eller vinklen/fokus også varierer meget (hvilket jeg har tilladt mig at gøre i den her serie også). - Så jeg er glad for, at det virker!

mystearica>> Faktisk er kulissen mere eller mindre lavet til ham. Jeg målte efter ham, da jeg konstruerede bordet, printede kort og tegninger og satte dem op, skrev brevet (ja, jeg skrev et brev til formålet fra et af hans bekendtskaber ... på halvanden side ... på tysk ... -_-Wink osv. Skønt at det ser rigtigt ud. Smile

Chazzi>> Jeg er enig. Normalt piller jeg ved det i Photoshop, så alting ikke er så gult, men denne gang pillede jeg faktisk farverne i den anden retning, fordi det skulle se ud, som om de er taget indendørs. :3 Angående rekvisitter, så er alle knivene lånt (af Kinus far. Jeg spurgte pænt, om jeg måtte låne dem, da jeg fik at vide, at han havde miniature-jagtknive), og nogle af rekvisitterne er Kinus. Resten er købt til Hector eller ting, som jeg har anskaffet "fordi de da kan bruges til et photoshoot på et tidspunkt" *host*. Smile

Kurisu>> Tak; Det er første gang, at jeg har givet en dukke skæg og lavet så tydelige/prominente ar. Det er dejligt, at det ikke er blevet håbløst at se på. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:49 pm

WOW! Kan simpelthen ikke finde ord for hvor fedt jeg synes dette shoot er! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hector [Iplehouse SID Shane]
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» I wonder.. [Iplehouse I]
» måske? ( EID iplehouse chase)
» Worry About Nothing (Iplehouse SID Marien)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: