Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]

Go down 
+3
Prinsessen
Akatsuki
Nerdystreak
7 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Empty
IndlægEmne: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]   Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:30 am

Så fik jeg endelig lavet en ordentlig billedserie med Hector. Her er han i hovedkvarteret, hvor han arbejder som jæger (af den ikke helt almindelige slags).

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector1_zpse3c53599

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector2_zps4112d92b

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector3_zpsd74533d8

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector4_zps1b193f68

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector5_zpsdf99b0c8

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector7_zps9e07ae47

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector6_zps01ea3600

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector8_zpsf2e6d689

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector9_zps3ef8b559

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector10_zps461d811f

Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Hector11_zps2387f021


Tak fordi I kiggede! - Og vi bliver så glade for kommentarer af en hver art. :3

Credits:
Faceup: Af mig
Øjne: Eyeco
Paryk: Ingen anelse XD
Bluse/t-shirt: Iplehouse (kraftigt moddet)
Hat: Tree Design (krarftigt moddet)
Halstørklæde/bukser: Af mig
Våben og rekvisitter: Forskellige steder - nogle er lånt
Tegninger i baggrunden: Kinu
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki