Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE

Go down 
+8
lille_Aki
Hated
Chazzi
Kurisu
jeanet kaulitz
Ponpyon
mystearica
Prinsessen
12 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 12:50 am

Jeg har arbejdet mere på min zombie drenge. Han er endnu ikke helt færdig - hans bukser skal have en omgang 'zombieficering' på et tidspunk (derfor kun billeder fra livet og op). Jeg er ikke helt sikker på parykken - han skal godt nok have hanekam, men jeg ved ikke om hvid er den rigtig farve. Eller også er parykken måske bare for ren til en zombie. Først ville jeg have en sort hanekam til ham, men jeg tror det bliver for mørkt. Lige nu får han i hvert fald lov til at beholde den hvide.


Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE 9730820435_363cce609d_c


Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE 9730791423_2ccdf020ee_c


Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE 9737695974_a64a0617ce_c


Zombien kommer efter dig nuuu...
Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE 9739407075_d75fb696c4_c
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 2:33 am

wow, han er bare sej. tøj blushing og alt er perfekt. jeg kan godt lide den hvide paryk som du siger tror jeg sort bliver for mørkt
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeSøn Sep 15, 2013 7:51 am

Han er altså bare for nice! Personligt kan jeg nu ret godt lide den kontrast den hvide wig gir ham men ja, den skal nok lidt beskidt/blodig.
Syntes du har fået Zombieficeret hans trøje vildt godt!

HE~IS~F*CKING~A.W.S.O.M.E~<3 :D
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 2:45 am

Han er bare blevet SÅ fin!

Synes også den hvide wig er god til ham Smile

Lækre billeder btw!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 6:21 am

So cool!! Very Happy

Trøjen er blevet virkelig god! Elsker det!!

Personligt synes jeg at den hvide wig med fordel kunne være en lidt mørk blond? Altså en lidt mere naturlig farve måske, fordi han netop har det 'naturlige' øje, så synes personligt det ville være nice, men det er jo ikke op til miiiig Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeTors Sep 26, 2013 3:44 am

Du har altså fået ham til at se så mega sej ud! Very Happy
Tror nu også at det er bedst til ham med en lysere wig, men som du selv siger, kan det godt være at den skal være lidt mere beskidt/zombieficeret for at den passer bedre ind.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Hated

Hated


Antal indlæg : 5
Age : 33
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/09/13

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 5:27 am

Utrolig kul dukke. Skulle gjerne hat en gore dukke selv, men er redd for å gå lei D:
Tilbage til toppen Go down
http://www.vampyrisis.blogg.no
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:24 am

Han er jo for sej men det ved du jo godt selv Wink kan kun sige at jeg er enig med de andre >_<

Rigtig gode billeder! Især den sidste! Føler virkelig han kommer efter mig og vil spise min hjerne Wink
Tilbage til toppen Go down
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 5:47 am

Han er så sej! total gennemført og meget anderledes! det kunne være fedt hvis man lavede en hel flok zombier Very Happy
Tilbage til toppen Go down
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeLør Nov 02, 2013 12:33 am

wow.. virkelig imponerende mod. Ö virkelig sejt.
Personligt synes jeg at den hvide hanekam er ret perfect. Wink
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:38 am

Tak for alle jeres søde ord Very Happy Jeg er glad for, at I kan lide hans udseende (også selvom jeg ikke har fået gjort mere ved parykken siden).
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:53 am

Man hvor er han bare COOL!

Han er mega sej! :-) utrolig flotte zombie sår :-D
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 8:40 am

Han er simpelthen for sej. Hele Gore-temaet er virkelig godt lavet, til punkt og prikke. Samtidig er selve fotoredigeringen af billederne ikke overdrevne, men fremtoner stemning i hele zombie-scenariet.

He's aaaawesome Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE   Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]
» Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
» Zadrian (Warning gore)
» Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
» Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: