Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitimeLør Nov 15, 2014 6:57 am

Twigling Ingenieuse kom med posten forleden dag, og jeg ville prøve at se hvordan hun højdemæssigt ville passe ind. Hendes resin farve er anderledes end jeg havde forventet, men hun er stadig fin Very Happy

Billederne er taget med min telefon, og ikke de bedste, men de blev som de blev Smile

Ingenieuse har fået selskab af Ringdoll Zombie Sol, Twigling Ylisande nYID hybrid, Volks SD16 Ruby:
Hverken Zombie eller Ingenieuse har sko på, de andre har høj hælede sko på.

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] 75A6F085-98CE-4EE2-8955-1D348D628F8A_zpsu7jli2lb

Twigling søstrene:
Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] 398FB382-22A7-4BBA-BB76-F8A2B462A49B_zpssiik5sfy
Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] 920678F1-CC31-475C-89CF-45C4D46C5460_zpsofwvrkkt

Ingenieuse er den af mine piger, der højdemæssigt passer bedst sammen med Zombie.
Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] 0E9AF88F-BE0A-4CB6-9F88-63EBDCA3382E_zps1pnh8xth

Photobomb!Marina ville lige være med også.
Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] 38858681-0165-4534-B351-55DBCB0931FD_zpstvcsq3dm
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitimeLør Nov 15, 2014 6:58 am

det er en cool familie Smile de passer godt sammen
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitimeLør Nov 15, 2014 8:42 pm

Hendes glæder mig også til at se IRL Wink hun er da så fin!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitimeLør Nov 15, 2014 10:12 pm

Tillykke med Ingenieuse! I love you Synes slet ikke hun ser skidt ud sammen med hverken Zombie eller pigerne. Det er sådan en god mellem højde!
Hendes ansigt er virkelig smukt, glæder mig meget til at se hende irl. Hvem har du planlagt skal male hende?
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 8:22 am

Uhh! Hun er virkelig fin! Elsker den farve! *__*
Kroppen ser også virkelig flot ud, hvordan synes du den er sådan kvalitetsmæssigt og poseringsmæssigt?
Glæder mig virkelig til at se hende med faceup og hvordan du vil style hende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitimeMan Nov 17, 2014 3:33 am

mystearica -
Mange tak Smile Jeg synes egentlig også at de passer godt sammen.

lille_Aki -
Mange tak! Jeg er sikker på at hun også glæder sig til at se dig irl Razz

Akatsuki -
Mange tak Smile Jeg synes også at hun højdemæssigt passer fint ind. Jeg havde frygtet at hun ville være for stor sammen med de andre piger.
Jeg ved ikke hvem der skal male hende. Den ide jeg havde til hende, synes jeg ikke passer alligevel, så nu må vi se.

Kurisu -
Det er også en dejlig farve. Den er meget anderledes i forhold til de andre piger, men jeg synes hun passer fint ind.
Jeg skal lige lege lidt mere med kroppen for at holde af den. Hendes hofter driller mig, fordi hun har det med at falde bagover. Skal lige lære det led lidt bedre at kende. Indtil videre kan jeg kun få hende til at stå ved at skyde hendes mave frem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Empty
IndlægEmne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]   Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
» Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)
» Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: