Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 "Et random dukkebillede"-legen

Go down 
+11
Littie
KevinOcult
pandachan
BakaYukiko
Taylor
mystearica
Chazzi
Kurisu
PotatoMash
Pallas
Akatsuki
15 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 8:45 am

Det sker nogen gange, når jeg tager billeder af mine dukker, at der kun er et enkelt billede der fungere eller måske kun lige blev okay, og så tænker jeg "Ej, jeg poster ikke bare et enkelt billede på RG", og så sker der ikke mere med det billede. Så jeg tænkte, hvad nu hvis der er en tråd til det ene gode eller mellem gode billede? Måske er jeg den eneste, der synes det kunne være interessant at se de billeder, og jeg vil også gerne høre historien bag, hvis der er en :)Så denne her tråd er til de billeder, som ikke får sin egen galleri-tråd.

Post kun 1-2 billede. Jeg tænker, det er lidt lige som "Billede af dig selv"-tråden bare med en begrænsning på antallet af billeder og så med dine dukker i steder for dig.



Jeg starter:
Det her billede kom sig af, at jeg ville skifte hovedet på min Tan SD16 krop fra Elfdoll Ruru (Sparrow) til Volks Ruby (Marina), og i den forbindelse var sikker på at det ville være nemmest at give dukken det nye tøj på og så skifte hovedet bagefter (det er det ikke). Derfor endte Sprarrow med at blive pirat dronning for en aften.
"Et random dukkebillede"-legen 10056531303_cc3acf1115_c
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 1:18 am

Må man kommenterer hinandens billeder?
Anyways, så gør jeg det. Razz

Prinsessen - Sparrow kunne blive en smuk pirat. :DDet er utroligt, som det klæder hende.
Er ret misundelig over dit piratsæt, selvom jeg absolut ikke har dukker, der kunne bruge det. Haha.

Jeg fik en ny dukke fornylig, og ville da lige dele et af mine billeder af hende.
Hendes navn er Robin, og jeg er besat af at tage hurtige, nemme billeder af hende med min telefon. Razz
"Et random dukkebillede"-legen Tumblr_mvflotAFlI1r2a217o1_500_zpseb2a4242
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 1:59 am

Akatsuki> Jeg går ud fra at vi må kommentere, for det har jeg også tænkt mig at gøre. Din Robin er utrolig sød. Hvilken mold er det?
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 2:01 am

Pallas skrev:
Akatsuki> Jeg går ud fra at vi må kommentere, for det har jeg også tænkt mig at gøre. Din Robin er utrolig sød. Hvilken mold er det?
Det gør også "legen" lidt hyggeligere. Smile
Tusind tak! Hun er en Feeple65 Chloe. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 5:25 am

Jeg går ind for at vi må kommentere :PDet gør det lidt sjovere, synes jeg.

Akatsuki - Din pige er rigtig fin! Jeg har et eller andet med 65'er Chloe. Er det hendes "rigtig" krop, du har hende på? For jeg har været rigtig nysgerrig på den i forhold til SD16 kroppen, da jeg har hørt at de kan bruge hinandens tøj (så er det noget med at din Robin bliver en pirat næste gang vi ses? Laughing )


Sidst rettet af Prinsessen Ons Okt 30, 2013 6:48 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 5:27 am

Prinsessen skrev:
Jeg går ind for at vi må kommentere :PDet gør det lidt sjovere, synes jeg.

Akatsuki - Din pige er rigtig fin! Jeg har et eller andet med 65'er Chloe. Er det hendes "rigtig" krop, du har hende på? For jeg har været rigtig nysgerrig på den i forhold til SD16 kroppen, da jeg har hørt at de kan bruge hinandens tøj (så er det noget med at din Robin blev en pirat næste gang vi ses? Laughing )
Tusind tak! Smile Ja, det er Feeple65 kroppen. Jeg kan tage hende med næste gang, vi er sammen, så kan du sammenligne og afprøve den alt det du vil. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 5:49 am

Prinsessen - Giver Akatsuki ret, dit pirat sæt er altså noget så flot, og ser smukt ud på Sparrow, er lidt jelly Very Happy

Akatsuki - Robin er så fin *o* Du skal poste hende noget mere, for Chloe er dejlig i alle afskygninger 8D

Sad forleden og prøvede at tage et par billeder af Diana, rettede på hendes hænder, og pludselig stod hun så sødt, men anede ikke hvad jeg skulle bruge sådan en posering til. Det stoppede mig ikke fra at tage et par billeder, tror hun tigger o: ?

"Et random dukkebillede"-legen 10559499074_5ff0e9ff6c_c
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 6:33 am

PotatoMash skrev:
Prinsessen - Giver Akatsuki ret, dit pirat sæt er altså noget så flot, og ser smukt ud på Sparrow, er lidt jelly Very Happy

Akatsuki - Robin er så fin *o* Du skal poste hende noget mere, for Chloe er dejlig i alle afskygninger 8D

Sad forleden og prøvede at tage et par billeder af Diana, rettede på hendes hænder, og pludselig stod hun så sødt, men anede ikke hvad jeg skulle bruge sådan en posering til. Det stoppede mig ikke fra at tage et par billeder, tror hun tigger o: ?

"Et random dukkebillede"-legen 10559499074_5ff0e9ff6c_c
Tak! ;w;
Ja! Jeg elsker også alle Chloes. Har så meget lyst til at få en Littlefee Chloe og lave hende til en chibi udgave af Robin. >_>;

Jeg elsker din Diana! Hun er simpelthen så smuk. Jeg ville så gerne have hende, men det passer bare ikke ind ved mig. ._.
Blushingen på ørerne er så vidunderlig, face-uppen er smuk, kjolen er fantastisk, hun er generelt bare så perfekt!
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 8:37 am

Fed tråd! Tre billeder allerede og de er allesammen af de dejligste dukker x3
Er så misundelig! Jeg smider nogen op så snart jeg har min første tiny hjemme Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 9:16 am

Aaah! I har alle sammen sådan nogle dejlige piger. Very Happy
Jeg må i gang med at tage nogle flere random billeder af mine dukker, så jeg også kan deltage i den her tråd. xD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Okt 30, 2013 7:07 pm

Random billede af Archie...

"Et random dukkebillede"-legen 20130324_01


Sidst rettet af Laced Sarcasm Fre Feb 28, 2014 2:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTors Okt 31, 2013 9:53 am

"Et random dukkebillede"-legen 10581366384_a6b6a3651f_o

Her er et af Esther Smile  hun er det hoved jeg bruger til mit dollmore krop mod projekt
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTors Okt 31, 2013 11:20 am

Laced Sarcasm - Din dreng er super nuttet. Hans outfit ser så fint ud! Ville gerne se det i bedre. Smile
mystearica - Tillykke med det nye hoved (det var nyt, ikke?). Jeg elsker hendes udtryk. Hvilken mold er hun?

Jeg trak Charlotte med udenfor, fordi vejret for en gang skyld opførte sig nogenlunde.
"Et random dukkebillede"-legen Tumblr_mvfp23UH8i1r2a217o1_500_zps1e1f0e91
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTors Okt 31, 2013 12:17 pm

Akatsuki: ja det er nyt hun er en little monica giselle Smile 

hvor er din Charlotte skøn, jeg elsker udendørs billeder. burde selv slæbe mig ud og tage nogle
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:24 am

Hvor er Charlotte fin i den kjole, Akatsuki!

mystearica - Esters hår ser virkelig nice og blødt ud! Very Happy

Sikke en fin dreng, du har der, Laced Sarcasm.


Jeg skulle egentlig pakke denne her paryk væk, men synes lige jeg ville prøve den på Marina inden. Og det kom dette billede ud af.
"Et random dukkebillede"-legen 10582275283_02382d4a96_c
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 4:57 am

Prinsessen wow flot billede :-) synes den paryk er rigtig flot, og klæder hende :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:21 am

Her er et andet random billede af Archie...

"Et random dukkebillede"-legen 20131104_01

Kan ikke blive enig med mig selv om, hvilken paryk er bedst for ham, så han skifter engang imellem Laughing


Sidst rettet af Laced Sarcasm Fre Feb 28, 2014 2:21 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:13 am

Laced Sarcasm
Hvor er det egentlig vildt hvor meget han ændre sig med en ny paryk og tøj. Er øjnene de samme som det andet billede? Han er så fin Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:20 am

Prinsessen, ja, ikke!? Ja, øjnene er de samme på begge billeder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:14 pm

Laced Sarcasm
Jeg havde ikke gættet, at det var den samme dukke. Det er utroligt hvor meget en paryk kan ændre udseendet. Det er det jeg elsker ved hobyen -de uendelige muligheder.
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Nov 06, 2013 2:27 am

Prinsessen: Hvor er Marina flot med den wig. ^^ Mohair wigs er så dejlige!

Laced Sarcasm: Han ser alt for adorable ud med den hat! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Nov 06, 2013 2:53 am

Akatsuki skrev:
PotatoMash skrev:
Prinsessen - Giver Akatsuki ret, dit pirat sæt er altså noget så flot, og ser smukt ud på Sparrow, er lidt jelly Very Happy

Akatsuki - Robin er så fin *o* Du skal poste hende noget mere, for Chloe er dejlig i alle afskygninger 8D

Sad forleden og prøvede at tage et par billeder af Diana, rettede på hendes hænder, og pludselig stod hun så sødt, men anede ikke hvad jeg skulle bruge sådan en posering til. Det stoppede mig ikke fra at tage et par billeder, tror hun tigger o: ?

"Et random dukkebillede"-legen 10559499074_5ff0e9ff6c_c
Tak! ;w;
Ja! Jeg elsker også alle Chloes. Har så meget lyst til at få en Littlefee Chloe og lave hende til en chibi udgave af Robin. >_>;

Jeg elsker din Diana! Hun er simpelthen så smuk. Jeg ville så gerne have hende, men det passer bare ikke ind ved mig. ._.
Blushingen på ørerne er så vidunderlig, face-uppen er smuk, kjolen er fantastisk, hun er generelt bare så perfekt!
Hvad størrelse har en Littlefee? jeg kan ikke finde højde på dem og det genere mig en lille smule :C Er nemlig også blevet død forelsket i Chloe XD og havde en ambition om at få hende XDD

Lige meget ^^; Jeg rodede noget tid efter og fandt endeligt deres Measurements table XDD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 10:27 pm

Tak for de søde ord, folkens. Smile

Prinsessen - Skønt billede. Elsker den rolige, men sexede stemning, jeg læser i det. Og wiggen klæder Marina så godt!
Laced Sarcasm - Hans klare blå øjne er bare så smukke. Han ser så uskyldig ud.
BakaYukiko - Godt du fandt det. :)De har også gemt det lidt væk.

Okay, modtog Lizzie's wig her for nylig, så det syntes jeg fortjente et billede. Men alt arbejde imod mig med dette billede. Lyset var mærkeligt, lige meget hvor jeg vendte mig, var baggrunden skod, kroppen ville ikke stå, selvom den normalt ikke har så store problemer med det. Mad 
Så det blev kun til dette billede:
"Et random dukkebillede"-legen Tumblr_mvxwfyJ2vd1r2a217o1_500_zps4ebf7488
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 12:59 am

Akatsuki wow det wig passer hende rigtig godt :-)
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitimeOns Nov 13, 2013 7:12 am

Akatsuki - Din Lizzie er så fin Very Happy


Jeg skulle lave Calculus lektier i dag, men det var sjovere at lege med Marina. Hendes faceup er egentlig gået i stykker (men det er ikke sååå tydeligt på billeder), og jeg burde prøve at fikse det, men i stedet for fandt jeg to snørebånd og legede lidt.
"Et random dukkebillede"-legen 10820062845_4edb355dd7_c
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Et random dukkebillede"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Et random dukkebillede"-legen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Sam random [MNF Soo dark elf BOY]
» Kazu's random dag
» Random Vincent (CP Breakaway)
» Random billeder fra i år [mange dukker]
» Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: