Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeLør Jun 21, 2014 9:21 am

Synes lige jeg ville dele nogle billeder, jeg tog af Beatrix i sidste måned (+ et fra marts). De blev lidt mere groteske end jeg havde planlagt. :p

Håber I kan lide billederne. ^^

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE 14266446612_a6c670757a_b

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE 14081985647_156579e7b5_b

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE 14081941950_7edf2dfc6e_b

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE 14268128294_b473e2bd77_b

Bonus billede fra tidligere i år
A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE 13901783164_70f477dedd_b
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeLør Jun 21, 2014 9:37 am

Elsker dem! Fedt at bruge en mindre dukke til gore, man ser dem mere i helt anderledes settings Wink
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeLør Jun 21, 2014 6:18 pm

Fantastiske billeder, men det kommer jo nok ikke som en overraskelse at jeg syntes det.
Og så må jeg give dig en thumb up for at ligge nogle billeder op der er så forskellige fra dem du plejer at lave. Det viser en alsidighed, og det er så dejligt kreativ at se at folk ikke sidder fast i bokse og kun tager en slags billeder.

Super flot opsætning som altid, og dine "props" er fedt lavet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 7:44 am

jeanet kaulitz: Haha, tak! Very Happy Jeg har en lille forkærlighed for at bruge tinies til gore billeder. xD

Heceta: Ihh, mange tak for de søde ord! :'D Prøver så vidt muligt at tænke uden for boksen en gang i mellem. Har faktisk en lang liste med idéer, jeg har fået - det tager mig bare altid så lang tid at få dem udført. :p
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 8:49 pm

elsker gore Smile ville ønske jeg kunne tage mig sammen til selv at lave noget.

bilederne er flotte og skarpe ser rigtig godt ud med den meget mørke baggrund Smile og fedt med de props, det passer godt ind og gør billederne mere levende. kan godt lide effekten med de indpakkede blodige dukke lemmer Very Happy , hvad har du brugt som blod, det ser næsten helt virkeligt ud
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 11:54 pm

mystearica: Mange tak! Very Happy Det tog mig også længe at tage mig sammen, til at få taget de her billeder, så kender godt følelsen. xD
Haha, jeg pakkede faktisk lemmerne ind i to omgange, så der ikke kom blod på resinen og evt. ikke kunne komme af igen. Blodet er et mix af rød frugt farve og mørk sirup. Jeg havde dog kun lys sirup, så i min blanding er der også en smule sovse kulør. :p
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitimeLør Jun 28, 2014 1:24 am

hehe tænkte nok, du havde ordnet det sådan det ikke ville smitte af  Smile  men cool at bruge sirup
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Empty
IndlægEmne: Sv: A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE   A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A kill or a sacrifice? [SOOM Bygg] GORE
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)
» Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami)
» New experiment [SOOM Bygg]
» Grey Child [SOOM Bygg boy]
» A day in the forest [SOOM Bygg, Beyla, Afi, Ai]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: