Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Advarsel mod Heartstringsbjd

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Advarsel mod Heartstringsbjd Empty
IndlægEmne: Advarsel mod Heartstringsbjd   Advarsel mod Heartstringsbjd Icon_minitimeLør Jul 26, 2014 6:46 am

Jeg købte den 21. februar en SQ Lab 61cm krop gennem en helt ny dealer. De kørte med forskellige events, der fristede mig. To gratis gaver, hvis man købte før den 15. marts og 10% af prisen, hvis man var blandt de første 20 kunder.

I starten havde jeg fin kontakt med dem. Jeg skrev i slutningen af marts og spurgte, hvornår de regnede med at bestille fra SQ Lab, hvor jeg fik svaret ”snart” og at ventetiden ville være omkring 2-3 måneder.

Da jeg herefter aldrig hørte mere fra dem, skrev jeg til dem i juni og fik aldrig svar. Jeg lavede et emne på DoA om dem, hvor flere skrev til mig og fortalte, hvem ejeren var på DoA. Hun fik så også et par beskeder der, uden noget svar. Først da jeg skrev til hende på DoA igen med titlen ”Please don’t ignore me” for tre uger siden, fik jeg mit første svar i lang tid. Hun kom med undskyldninger som at hun til tider ikke modtager PMs på DoA og at hun ikke kan tjekke mails igennem hendes hjemmeside pga. malware. Det lyder bare som dårlige undskyldninger.

Det skal så også lige siges, at der i øjeblikket er store problemer med SQ Lab. Mange forhandlere og private købere kan ikke få kontakt med dem og mange venter stadig på dukker siden omkring februar.  Det forklarer dog ikke Heartstringsbjds enormt dårlige kontakt. Da jeg fik kontakt med hende for tre uger siden, spurgte jeg efter den præcise dato, hun bestilte fra SQ Lab. Hun ville lige finde ud af det og så skrive tilbage til mig. Jeg har stadig intet hørt, og jeg har endda skrevet til hende igen derefter. Intet.

Hun fortalte mig, da jeg lige kort havde kontakt med hende, at hvis situationen blev ligeså skidt som med Narae/Bimong, ville hun kontakte hendes bank og prøve at få penge tilbage, og så give mig et refund. Jeg fulgte dog ikke Narae situationen så tæt, så jeg har ikke nogen anelse, hvornår det bliver ligeså skidt.

Jeg har prøvet at søge efter andre mennesker, der har bestilt igennem dem, dog uden held. Så derfor kan jeg kun tale af egen erfaring. Men pas på med at købe fra dem. De har forfærdelig kommunikation!

Jeg vil løbene holde jer opdateret på situationen. Smile

Link til Heartstringsbjd: http://heartstringsbjd.miiduu.com/
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Advarsel mod Heartstringsbjd Empty
IndlægEmne: Sv: Advarsel mod Heartstringsbjd   Advarsel mod Heartstringsbjd Icon_minitimeLør Jul 26, 2014 7:14 pm

ØV hvor er det bare dårlig stil!!!! Føj! Håber virkelig at du snart får enten dine dukker eller penge retur!

Selv hvis SQ virkelig ER problemet, så er det HENDES ansvar, som dealer, at give dig besked løbende!!!!!

Har lige læst på DoA tråden også..

Synes det er mærkeligt at alle steder hun har postet omkring shoppen ikke er opdateret i flere måneder :/ fx tumblr, shoppens hjemmeside osv. ...

Glæder mig til at følge sagen, og håber virkelig at du snart får noget afklaring på hele sagen Smile
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Advarsel mod Heartstringsbjd Empty
IndlægEmne: Sv: Advarsel mod Heartstringsbjd   Advarsel mod Heartstringsbjd Icon_minitimeLør Jul 26, 2014 9:13 pm

Puha, det er virkelig en grim situation at sidde i D:

Er enig med Jeanet om, at hun stadig bør vise ansvar over situationen, det skal jo ikke gå ud over hendes kunder, at hendes leverandør, ikke kan levere til tiden. Det mindste man kan gøre som sælger/mellemmand, er at holde kunderne opdateret og have en backup plan.
Normal plejer god kommunikation at gøre kunder mere tålmodige og medgørelige, men uden står man hurtigt med sure kunder der bare vil have sine penge, eller man bliver hængt ud online og i de forskellige kredse kunden måtte befinde sig i Sad

Kan godt forstå at hun måske er gået i panik, det er jo pludselig mange penge hun har ude og flyve hvis folk pludselig forlanger deres penge igen, og SQ ikke kan få måsen med sig, men hun bliver jo nødt til at tage sig sammen.

Følger med her, du må endelig opdatere som det skrider frem!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Advarsel mod Heartstringsbjd Empty
IndlægEmne: Sv: Advarsel mod Heartstringsbjd   Advarsel mod Heartstringsbjd Icon_minitimeSøn Jul 27, 2014 4:37 am

Mange tak begge to! Ja, det er virkelig ikke en rar situation at sidde i. Før jeg fik svar fra hende første gang, var jeg virkelig helt nede i kulkælderen, da jeg troede, at jeg var blevet scammet. Så selvom det stadig er utrolig dårlig stil af hende, så blev jeg en smule lettet, da jeg endelig fik svar. xD

Det værste ved det hele er også, at jeg selvfølgelig er fuldstændig forståelig med hele situationen. Hun kan jo ikke gøre ved, at SQ Lab pludselig holder op med at svare. Men at blive ignoreret og ingen opdateringer få overhovedet, er uacceptabelt. Det "sjove" er endda, at jeg tilfældigt faldt over hendes Tumblr profil (hvor hun lystigt poster) og så at hun mere eller mindre havde snakket grimt om andre Europa forhandlere, som f.eks. Angelesque. Slet, slet ikke dobbeltmoralsk.  Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Advarsel mod Heartstringsbjd Empty
IndlægEmne: Sv: Advarsel mod Heartstringsbjd   Advarsel mod Heartstringsbjd Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Advarsel mod Heartstringsbjd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL
» The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel
» Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!
» The search for Mr. Teddy [SOOM Beyla] ADVARSEL: BLOD
» Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Links til og anmeldelser af onlinebutikker-
Gå til: