Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 7:16 am

Har lige modtaget min nyeste store pige! Hun er en feeple60 Moe Celine i tan. FL Har bare den smukkeste tan farve, er helt vild med den. Indtil videre har jeg ladet en veninde påvirke mig lidt for meget hvad angår navngivningen, og hendes navn er i øjeblikket Michonne (Efter Michonne fra The Walking Dead)

Hun vil være mere casual klædt på i fremtiden, men for nu så rocker hun sit fullset tøj!
Og undskylder den dårlige kvalitet, det har været super overskyet de sidste mange dage ;_;

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) 15610535307_b75011aa9d_c

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) 15175750354_f9bb2c0882_c

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) 15797270912_00f8cc81ac_c

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) 15797271692_f762654905_c

Og slut herfra! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 8:25 am

Squee!! Hvor er hun bare goegeous!! *___*
Hun er da helt fantastisk! Stort tillykke med hende Very Happy
Elsker hendes cute udtryk ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:10 am

Ligger mig ned, prøver ikke at græde, ender alligevel med at græde.. Hun er fantastisk. Og om jeg ikke bare er en smule misundelig(fuck it, jeg er hammer misunderlig!)
Super god glød hun har, og det fullset er mega labert. *Q* Hun er en babe. <3 Hende kan du godt være stolt af! cat
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeMan Nov 17, 2014 2:31 am

hvor er hun bare flot.
hendes tan farve ser rigtig flot ud på billederne.

elsker hendes fullset Very Happy

Glæder mig til at se mere til hende
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeMan Nov 17, 2014 3:09 am

Kurisu - Tak ! Der er også noget ømt over hendes look jeg er helt vild med, men samtidig ser hun også ret sej ud! Synes også hun er ret fantastisk xD

Kia - Åh det er jeg ked af D: Håber du kan få fat i en der er ligeså fantastisk for dig engang >.< Var også rigtig ked af det da jeg troede jeg ikke fik hende tilbage i Juli, men nu er hun hjemme - Og er helt vild med hende!

Hirin - Tusind tak, er også i svime over hvor lækker en farve den tan skin er! Håber på at få taget flere billeder når vejret bliver bedre!
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeMan Nov 17, 2014 3:19 am

Tillykke med hende. Hvor er hun skøn! Hendes farve ser super dejlig ud Very Happy
Jeg elsker hendes fullset, men jeg glæder mig til at se hvordan hun kommer til at se ud.
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 8:14 pm

Prinsessen skrev:
Tillykke med hende. Hvor er hun skøn! Hendes farve ser super dejlig ud Very Happy
Jeg elsker hendes fullset, men jeg glæder mig til at se hvordan hun kommer til at se ud.

Elsker også selv hendes fullset tøj, og eftersom det tog en mindre krig at give hende på, venter jeg på at jeg finder noget hun kan passe, før jeg skifter det xD Hun bliver desværre ikke specielt spændeme, men mere som minifees Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» In the living room with Michonne! (Feeple60 Celine)
» Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)
» Feeple60 Juri event head!!
» Vis os dit nyeste sy-projekt!
» min nyeste dreng :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: