Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)

Go down 
ForfatterBesked
PotatoMash

Antal indlæg : 235
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

IndlægEmne: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Søn nov 16, 2014 7:16 am

Har lige modtaget min nyeste store pige! Hun er en feeple60 Moe Celine i tan. FL Har bare den smukkeste tan farve, er helt vild med den. Indtil videre har jeg ladet en veninde påvirke mig lidt for meget hvad angår navngivningen, og hendes navn er i øjeblikket Michonne (Efter Michonne fra The Walking Dead)

Hun vil være mere casual klædt på i fremtiden, men for nu så rocker hun sit fullset tøj!
Og undskylder den dårlige kvalitet, det har været super overskyet de sidste mange dage ;_;

Og slut herfra! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kurisu
Moderator

Antal indlæg : 645
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Søn nov 16, 2014 8:25 am

Squee!! Hvor er hun bare goegeous!! *___*
Hun er da helt fantastisk! Stort tillykke med hende Very Happy
Elsker hendes cute udtryk ^^

Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Søn nov 16, 2014 9:10 am

Ligger mig ned, prøver ikke at græde, ender alligevel med at græde.. Hun er fantastisk. Og om jeg ikke bare er en smule misundelig(fuck it, jeg er hammer misunderlig!)
Super god glød hun har, og det fullset er mega labert. *Q* Hun er en babe. <3 Hende kan du godt være stolt af! cat
Vis brugerens profil
Hirin

Antal indlæg : 597
Geografisk sted : Holstebro

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Man nov 17, 2014 2:31 am

hvor er hun bare flot.
hendes tan farve ser rigtig flot ud på billederne.

elsker hendes fullset Very Happy

Glæder mig til at se mere til hende
Vis brugerens profil http://thelittledollmaster.blogspot.dk
PotatoMash

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Man nov 17, 2014 3:09 am

Kurisu - Tak ! Der er også noget ømt over hendes look jeg er helt vild med, men samtidig ser hun også ret sej ud! Synes også hun er ret fantastisk xD

Kia - Åh det er jeg ked af D: Håber du kan få fat i en der er ligeså fantastisk for dig engang >.< Var også rigtig ked af det da jeg troede jeg ikke fik hende tilbage i Juli, men nu er hun hjemme - Og er helt vild med hende!

Hirin - Tusind tak, er også i svime over hvor lækker en farve den tan skin er! Håber på at få taget flere billeder når vejret bliver bedre!
Vis brugerens profil
Prinsessen
Admin

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Man nov 17, 2014 3:19 am

Tillykke med hende. Hvor er hun skøn! Hendes farve ser super dejlig ud Very Happy
Jeg elsker hendes fullset, men jeg glæder mig til at se hvordan hun kommer til at se ud.

PotatoMash

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   Tirs nov 18, 2014 8:14 pm

Prinsessen skrev:
Tillykke med hende. Hvor er hun skøn! Hendes farve ser super dejlig ud Very Happy
Jeg elsker hendes fullset, men jeg glæder mig til at se hvordan hun kommer til at se ud.

Elsker også selv hendes fullset tøj, og eftersom det tog en mindre krig at give hende på, venter jeg på at jeg finder noget hun kan passe, før jeg skifter det xD Hun bliver desværre ikke specielt spændeme, men mere som minifees Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)   

Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')
» ANKOMST TRÅD [Mini fee Shushu]
» Vis os dit nyeste sy-projekt!
» Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')
» Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]