Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Empty
IndlægEmne: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]   Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 4:50 am

Jeg modtog min nye pige forleden dag. Hendes tøj er bestilt og burde have været her for længst, men det tager åbenbart meget længere tid at sende fra Polen end fra Korea. Who knew? Da Dlight er mindre end mine andre dukker (hun er 57cm i forhold til de 61cm) så har jeg ikke noget tøj som hun kan passe, så det er kun billeder af hendes fine hoved.

Min nye piger er en Peakswoods FOC Dlight i grå. Faceup og manicure er lavet af Peakswoods. Begge parykker er klippet til så de passer til hendes hoved. Øjnene er fra Enchanted Doll, men nogle andre ED øjne end dem som hun kom med.

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] 15999732125_425736f82e

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] 15814181229_5b8b7f1624

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] 15842405407_f84853635f

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] 15842120989_9d2f1df244
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]   Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 6:33 am

Argh *dies* hun er bare fantastisk smuk!! SÅ fedt at du fik hende Very Happy'
Dlight er en gudeskøn sculpt, og jeg elsker at se hvordan du styler din Elsa Maria *__*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]   Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 7:04 am

Sikke nogle dejlige læber hun har! Og så er grå resin lidt spændede, glæder mig til at se mere til hende ^^
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]   Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 10:29 am

Hvor er hun smuk, elsker altså Peakswoods stil og ville ønske jeg havde en grund til at eje en D: Men i øjeblikket 'nøjes' jeg med at kigge på din pæne pige, hun er virkelig dejlig. Vipperne er smukke og hun har bare sådan et sødt, sart og "distant" look i sine øjne! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]   Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Peakswoods Dlight Grey]
» Så ankom Deryn [Peakswoods FOF WS Rabbit Waltz]
» Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!
» Maria's Feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: