Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)   Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Icon_minitimeLør Feb 07, 2015 6:40 am


Så fik jeg et nyt hoved hjem Very Happy Har haft en anden af samme mold før og ha simpelthen savnet det så meget :3
så her er lige et par hurtige billeder.. skal have købt noget nye øjne og wigs hjem snart Smile
Jeg er lige i overgangen med en flytning så baggrunden er lidt ehm ja... ups

Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) D0a9ad3d-b177-4d84-a5e5-e74848e8d872


Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) 56688f9f-907f-4da5-80ad-aaf6b050ddd2
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)   Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Icon_minitimeLør Feb 07, 2015 8:54 am

Han er rigtig fin Very Happy Jeg kan virkelig godt lide den måde du har stylet ham.
Begge parykker er rigtig gode til ham, synes jeg. Hvilken slags paryk havde du tænkt han skulle have?
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)   Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Icon_minitimeLør Feb 07, 2015 8:36 pm

Prinsessen - takker Very Happy det er dog det eneste sæt tøj jeg har lige pt udover en alt for stor kimono ^^" det er dog den jeg regner med st han skal have når jeg får en højere krop. Hmm ang wiggen bestiller jeg to af samme slags hjem men i forskellige farver så den bliver enten sort eller milly white, langt hår med skarpt pandehår. Så det glæder jeg mig til at se Smile
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Sponsoreret inhold





Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)   Min nye lille darling :3  (AIL Elijah) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Classical~ (AIL Elijah)
» One shot (ail elijah)
» Nothing to do [AIL Elijah]
» . Monotone . (AIL Elijah)
» ..Snapshots..(AIL ELijah)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: