Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 9:52 pm

Jeg fandt dette virkelig kære hoved på DoA, og jeg kunne simpelthen ikke lade det være. Dog fandt jeg ud af at det er ret limited, så jeg var vist været heldig med at få fingrene i det.
Hovedet er et drenge hoved, men jeg regner med at bruge det som en pige.
Jeg kunne simpelthen ikke stå for hovedet, og jeg er allerede rigtig vild med hvordan det er lavet, så nu vil jeg havde flere hoveder fra Nabarro  Razz

Det eneste problem er at hovedet er WS og det er jeg ikke så vild med, så jeg overvejer at blushe hende til hvad der svare til en light tan/real skin. Det ville så bare betyde at jeg skal fjerne hendes faceup, og den er så flot. Jeg tænker, at jeg venter med at gøre noget til jeg har en krop (og der kan godt gå lang tid før jeg har det).

Jeg tænkte først på at tage billeder, da jeg var i gang med at pakke op, så vi starter ved Nabarros kasse. (Sælger hedder også Anne, så det er ikke bare et brev fra mig til mig).
Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] AC8069AB-F3B3-418B-8C0A-C37BB67FBB0C_zpstjebpj8b

Indholdet: Hovedet, rør til øjnene (men de er i hovedet lige nu), CoA
Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] 3049A0BB-A208-4FB8-A875-F32BAB8B18B4_zpsf1qn8ijm

Se hende lige - de læber <3 Jeg er så vild med hende.
Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] 2D210473-B91D-4928-812D-8141E2464B0C_zpstzfwfijf

Det er et af de tungeste SD hoveder, som jeg har hold. Der er virkelig ikke sparet på resinen her.
Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] 587DD609-9670-40FD-8E84-030AEBB5AB50_zpsge4ow8wh
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 10:38 pm

Hold da op ja, hun er jo næsten helstøbt Very Happy Stort tillykke med hende!
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitimeTors Mar 24, 2016 6:26 am

De læber og de øjne! I love you Virkeligt flot udført hoved må jeg sige, for har aldrig set det før. Interessant køb du har gjort dig, og glæder mig til at se hende hel. Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitimeTors Mar 24, 2016 7:04 am

Manna - Mange tak Very Happy Ja, det er helt vildt. Hvis jeg ikke finder hende en krop, så ender hun som brevvægt Razz

Kia - Ja! De øjne og de læber <3 Jeg kendte heller ikke hovedet eller skulptøren før, men jeg var på DoAs MP og kiggede lidt, fik åbnet tråden med det her hoved og så var jeg solgt. Jeg fik vist både hjerter og stjerner i øjnene, og skrev straks til sælger. Det var noget af et impulskøb, men hun gør mig glad Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitimeTors Mar 24, 2016 8:54 pm

Tillykke med hende! Very Happy Som tidligere nævnt er hendes læber alt for flotte. Hun har virkelig et bedårende ansigt, og jeg tror hun bliver rigtig flot sammen med Elsa Maria :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitimeLør Mar 26, 2016 4:12 am

Hun ser så skøn ud! Very Happy
Elsker virkelig den faceup. Sådan et spændende køb ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Empty
IndlægEmne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]   Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Seorin hoved
» Minifee hoved WS
» LeekWorld dobbelt hoved åbning
» Et hoved højere. (Dz Annie mod)
» Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: