Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind

Go down 
+9
mystearica
Kaneko
Siriusly_James
Zin
wolter
Piratkaptajn
Haruka_Kite
Ziggimaguagua
Nerdystreak
13 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 9:56 pm

Læs mere om Roomies her: http://resingarden.wiki.zoho.com/Roomies.html
Christophe er halv franskmand og halv amerikaner, og han forstår endnu ikke dansk, så denne episode er hovedsageligt på engelsk. De firkantede paranteser indeholder oversættelser.



Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie1


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie2

Hermie: "... And this is the living room of your new home." [Og det her er dagligstuen i dit nye hjem.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie3

Hermie: "Let me take the luggage upstairs to your room." [Lad mig tage bagagen op på dit værelse.]
Christophe: "Thanks ..." [Tak ...]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie4

Hermie: "Then you can get to know Val. I'll be right back. [Så kan du lære Val at kende. Jeg er straks tilbage.] Val, tag godt imod vores udvekslingsstuderende. Han virker rigtig sød."


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie5

Val: "Bonjour, Christophe, and welcome." [Goddag, Christophe, og velkommen.]
Christophe: "Thanks ... Nice to meet you." [Tak ... Hyggeligt at møde dig.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie6

Val: "Your English is very good." [Dit engelsk er ganske godt.]
Christophe: "Umm, yeah, I'm actually part American ..." [Øh ja, faktisk er jeg halvt amerikaner.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie7

Christophe: "... ..."
Val: "Yes? Is something wrong?" [Er der noget galt?]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie9

Christophe: "... No, just ... You've got, like, horns ..." [Nej, du har bare ... horn, lissom.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie8

Val: "Yes, I'm a demon. Nothing to be worried about. I thought I wouldn't startle you, so I don't have hooves at the moment." [Ja, jeg er dæmon. Det skal du ikke bekymre dig om. Jeg havde ikke lyst til at skræmme dig, så jeg har ikke klove lige i øjeblikket.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie10

Lady: "Ooh, det må være den lille dreng, der skal bo her!"
Morgan: "Ham må vi straks hilse på!"


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie11

Morgan: "Hello there, you must be Christophe. I'm Morgan." [Hej, du må være Christophe. Jeg hedder Morgan.]
Lady: "I'm Lady. So very nice to meet you, Christophe." [Jeg hedder Lady. Hvor er det rart at hilse på dig, Christophe.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie12

Christophe: "... H-hi. You ... aren't demons, then?" [Så I er ikke dæmoner?]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie13

Lady: "No, don't be silly. We're vampires." [Nej, sikke noget pjat. Vi er vampyrer.]
Christophe: "... Right ..." [Ok så ...]
Morgan: "Oh don't you worry, we would never dream of hurting you. You live with us now." [Bare rolig, vi ville aldrig drømme om at gøre dig noget. Du bor jo hos os.]
Christophe: "... 'Vampires will never hurt you' ..."


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie14

Hermie: "Oh, you've already met Morgan and Lady too. That's nice. Would you like to see your room?" [Ah, du har allerede mødt Morgan og Lady også. Det var godt. Vil du se dit værelse?]
Christophe: "Yes please!" [Ja tak!]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie15

Val: "I do look forward to talking more with you later, Christophe." [Jeg glæder mig virkelig til at tale mere med dig senere, Christophe.]


Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Newbie16

Christophe: "Yeah, me too ... Guess I'll see you all in a bit, then." [I lige måde ... Vi ses om lidt, ikke?][url][/url]


Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 2:50 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 10:06 pm

Ahahahaha!!! ^o^

"No, don't be silly. We're vampires."
"... Right ..."
Laughing

Stakkels Cristophe xD håber han falder godt til ^_^
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 3:40 am

Haha, aw stakkels Christophe! Flowet er som sædvanligt rigtig godt, og den lidt akavede stemning fungerer (:
God MCR reference by the way ;3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 5:08 am

uh jeg har savnet ROOMIES <3

Jeg er så vild og fascineret over alle de små detaljer og bøger I har skrabet sammen!
og Jermie ser bare mere nuttet ud end ever before : 3

Drengene ser fantastiske realistiske ud (så realistisk en dæmon nu end kan se ud)
men pigerne derimod er jeg lidt yf over i det her shoot.. det er som om der ikke er blevet lagt ligesom meget i dem som der er blevet lagt i drengene : (
det er ret synd..

jeg hentyder mest til deres øjne, de ser meget "tomme" ud, og de ser slet ikke interesserede ud i Chris.
Det er ret synd siden drengene virker meget mere levende og skifter udtryk.
På billede 10 og 11 er det specielt slemt! : (

ellers, fed tekst og sjov intruduktion : D
glæder mig meget til at se flere Roomies episoder ! ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 10:21 am

WHAHAHHAHAHAH!! Elsker Roomies!! Kan bare ikke siges nok x'D
Ih... Jeg har bare glædet mig så super meget til at han skulle flytte ind!!!!! <33333

Dog.. må jeg sige at.. hvis jeg var ham, ville jeg virkelige.. virkelige blive bange og løbe væk.. Q___Q Dæmonen er okay <3 men vampyrer.. >.< (at være vampyr fan) Men det er flot at han tager det så roligt.. x'D virkelige morsomt, faktisk x'D

Forresten.. er jeg virkelige tamnelige for at I har sat dansk oversættelse bag ved.. ^^;

Behøver jeg at rose de smukke billeder?? -^w^- <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 8:02 pm

haha.. hvor er den god! Very Happy Det er rigtig underholdende, og dukkerne er rigtig levende Wink Elsker bare vinklerne, og alle detaljerne ^-^

"Welcome to the monster house!!" Razz Må sige Christophe tager det meget roligt Very Happy
Synes det er en glimrende historie, og roomies fortsætter med at være fantastisk underholdende ^-^"

(Kan huske du på et tidspunkt lavede en lille ekstra historie om Christophe i hans værelse, da han modtager et brev fra de andre - så vidt jeg husker - har du uploadet den herinde? Synes nemmerlig den var så god, og rigitg flot lavet Very Happy Ellers ville det være fedt hvis du ville uploade den igen? ^-^)
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 2:13 am

Heh... kan forstå forstå Christophes ret ivrige "Yes, please!" da Hermie spørger, om han vil se sit værelse Laughing
"You've got... like... horns..."
"Yes, I'm a demon. Nothing to be worried about."
Det replikskifte er bare genialt Smile Og jeg er vild med Vals udtryk i hele historien - han er bare så udtryksfuld.
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 10:30 am

Enestående, som Roomies altid er!! Very Happy *fangirl*

Jeg ELSKER Val i denne her photostory. Han er meget god til at tage imod Christophe xD Hermie virker også meget ivrig efter at komme til at lære Christophe at kende ^__^ som sædvanligt, nice detaljer. Dog synd at Ladys øjne vender så meget "op", synes jeg? hun ser ikke rigtig på ham.
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 11:04 am

haha føte mig godt underholdt Very Happy det er nogle dejlige chars du har.

stakkels Christophe. tror jeg ville være løbet væk jeg var ham Laughing
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 6:03 am

Tak for alle kommentarerne! :-) Det er super med feedback for forslag. Vi sætter stor pris på det!

Haruka_Kite>> Yay, du fangede referencen. Nu er Christophe jo stor tilhænger af My Chemical Romance, så da der var en så åbentlys mulighed for at citere en sangtitel, kunne jeg bare ikke lade være ("Vampires will never hurt you" for ikke-MCR-kendere. Også grunden til at den sætning ikke er oversat).
Zin>> Jamen på den opfordring vil jeg da se om ikke jeg kan grave Christophes introduktion frem igen og poste. Det har jeg nemlig ganske rigtigt ikke gjort før. :-)
mystearica>> Mange tak. Jeg kan dog ikke tage æren for dem alle; vi er to om at lægge dukker til disse episoder. Val og Lady er Kinus. :-)
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 6:27 am

Jeg har glædet mig til den her lige siden Christophe fik brevet om, at han kunne flytte ind 8D Og hold da kaje for en fed historie. Det er jo genialt at lade Christophe møde Val, der bare er lige ud ærlig - yes, dæmon? Og hvad så? - tror jeg ville blive en smule mere skræmt, hvis det var mig XD Christophe tager det dejligt roligt, hvilket virker til at ligge til hans personlighed, så det gør det jo kun endnu bedre 8D
Og jeg kan godt lide, at Lady kalder ham lille XD
Tror btw, det er meget godt, at han ikke mødte f.eks. Daniel som den første, for så var han da løbet skrigende bort og aldrig kommet tilbage XD Hvis han er skræmt over at Lady og Morgan er vampyrere, så ville Daniel være for stor en mundfuld, med hans ligefremme og lidt uforskammede personlighed. Lady og Morgan er i det mindste søde ved folk XD
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 2:59 am

Nu har jeg efterhånden læst den et par gange, og vist den til et par veninder der også er blevet inponerede over jeres flotte dukker og mange detaljer, og alligevel er det først nu det slår mig.
Der hvor Val's hånd ligger på det 3. sidste billede, og så han næste kommentar: "I do look forward to talking more with you later, Christophe." xD Men det er nok bare mig der tænker lidt perverst ^^'
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeTirs Mar 31, 2009 8:36 am

Forresten, egentlig lidt offtopic, men har tænkt på det et par gange; det der lille-bitte ur i har stående i reolen. Det er en blyantspidser, right? Ville det undre jer, hvis jeg fortalte, at vi har... 40 - 50 styks af dem herhjemme? XD
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeOns Apr 08, 2009 9:58 pm

Rigtig søde som sædvanligt. Very Happy Synes det er lidt sjovt som Morgan og co. pludselig dukker op, siddende på bordet. XD Gode poseringer, og du kan godt være glad for jeres dukkehjørne/lejlighed ... Neato! 8D
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 7:19 am

Charlie>> Selvom Christophe på sin vis er en ganske almindelig teenager, tager han den slags oplysninger overraskende roligt. Og i øvrigt ... woot. Det er totalt gammelt, det ur. Kinu siger, hun legede med det, da hun var lille. Og jeg har slet ikke opdaget, det er en blyantspidser. - Men jo, det er det faktisk!
Manna>> Mange tak til dig og dine veninder! :-) Nu er Val jo lystdæmon, så jeg skal da ikke udelukke, at han kan have haft skumle bagtanker ... Men på den anden side, er han jo også en pæn mand.
714>> Faktisk starter de med at stå ved siden af skabet og bevæger sig derefter hen til de andre, men det fremgår ikke så tydeligt efter en masse billeder i serien er blevet skåret ud (der bliver jo gerne taget et mindre hav af billeder og skal kun være 16). Heh, ja du kan tro, vi er glade for deres lille hjørne. :-)
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:03 am

Haha, hvor er den god!

Christophe: "... H-hi. You ... aren't demons, then?"
Lady: "No, don't be silly. We're vampires."

Elsker Ladys svar til Christophe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind   Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En Uke flytter ind (Luts Yder)
» Database over fotohistorie-serierne
» Roomies ep. 11: Den med rensdyret
» Roomies ep. 04: Den med Halloween
» Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: