Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]

Go down 
+7
Charlie
Gigglegeek
714
Haruka_Kite
Heceta
Nalilou
Leechy
11 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 9:07 am

Jeg har haft Ghost herhjemme et stykke tid efterhånden, men for tiden er jeg ikke den store billedtager... jeg har bare dyrket dukkehobbyen på anden vis. Men, idag imens Marie (Mary) var på te-og-Moonlight-visit rensede jeg hans face-up af og gav ham en ny. Derudover fik jeg endelig fikset hans ar fra hans sammenstød med vampyren Markus.
Så, den slags skal jo indviges med et par billeder... men erhm, de "et par billeder" blev altså til 89 billeder, hvoraf jeg har udvalt disse :3 Intet fantastisk, men jeg legede bare med vinkler og poseringer, så der er ingen efterredigering af billederne :3

Jeg har valgt at lade billederne tale for sig selv, men hvis man gerne vil have et soundtrack til, så lyt til: Return to psychotica


Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02490

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02475

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02474

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02464

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02459

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02456

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02452

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02448

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02451

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02446

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02445

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02443

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02487

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02486

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02484

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02481

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02480

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02479

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02478

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02477

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] DSC02462


Du kan læse facts om Ghost her: http://resingarden.wiki.zoho.com/Ghost.html

Historien om hvordan Ghost fik sine ar kan læses her:
Del 1
Del 2
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 9:24 am

ahhh leechy he's simply beautiful *___* the scars are amazing. I love it XB great pics, and great way of making lazule look GREAT not like the soom site..xD
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 7:59 pm

Utroligt smukt!
Billederne er rigtigt smukke, dejligt lys.
Og arrene. Fantastisk lavet. Jeg ved ikke om det er meningen, men det ligner at han er blevet brændt med en cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 10:26 pm

*faints*

...

*revives*

Gorgeous, gorgeous Ghost! Jeg synes faktisk, du har fanget ham lidt bedre med denne faceup, det klæder ham med lidt mere mørkt omkring øjnene. (Og så kommer jeg af en eller anden grund her til at tænke på Bee's snak om trends og gothic vampire roleplaying. XD )
Arrene er bare fantastiske, de ser utrolig autentiske ud!
We lurve tha Benjamin. :3 <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 10:51 pm

Rigtig nice arbejde med ar. Hvordan har du gjort det? Very Happy *sidder klar med notesblok og blyant* Kan godt lide effekten med at glosse striber, så man mere lægger mærke til strukturforskellen i huden, end en egentlig farveforskel. Hans mund er blevet fantastisk; den ser virkelig blød og lækker ud, selvom jeg måske synes afgrænsningen af den er en smule skarp. Smile

Alt i alt, væry nice, og rart at se en dukke hvor det ikke kun er hovedet der er gjort noget ved. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 2:21 am

Wow...oh WOW! Hvordan har du lavet mærkerne på hans ryg?? Super sejt.
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 3:31 am

... Synes ikke rigtig jeg har noget at sige, som de andre ikke har sagt i forvejen, men du tager vel ikke skade af, at få det af vide igen :3
Ghost er blevet mega vellykket! Face-uppen er fantastisk; lidt mysisk, men uden at være for sort og dyster, og de ar der fortjener en Oscar! De ser mega realistiske ud, hvilket til et hvis punkt skræmmer mig. De er, ligesom rigtige ar, synlige, som lyse streger der buler let ud af huden, men alligevel tilpas usynlige til, at de ikke springer en i øjnene som det første. Gad godt se dem i virkelighden.

Og! For lige at rose billederne, og ikke kun din fantastiske evne med gloss og pensel, men billederne er rigtig gode. De er rolige, farverne er gode, stemningen er god. Og lidt imponerende, at du ikke har efterredigeret dem. Skyggerne er flotte og elsker de der svage aftegnelser der er på væggen. På billede nr. 6 ligner det næsten at han har vinger 8D (Forhåbentlig ikke kun mig der kan se de aftegnelser?)
Det eneste konstruktive kritik jeg kan give er, at hans hænder (især på billede 17, 18 og 19) ser lidt 'ufærdige' ud, fordi at der ikke er nogen farve på neglene. Ikke en stor ting, men det virker ærgeligt, når der ellers er bodyblushing og fine, røde mærker på hænderne, og så er neglene helt hudfarvede.
Nå, men great work. Ligesom de andre er jeg nysgerrig efter at vide hvordan du har gjort - og så synes jeg Ghost er fantastsk smuk <3


Sidst rettet af Charlie Man Apr 13, 2009 6:41 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 4:24 am

Du har gjort ham så meget mere flottere end det man ser på Sooms side, han er rent rent faktisk blevet en bedre mold efter du har haft gang i ham Very Happy Er VILD med det mods og ar, det ser bare så godt ud og virkeligt Wink Det er nogle gode lysforhold du har taget billederne i og gode vinkler for hans blik Smile
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 6:40 am

wow det er nogle utroligt gode ar Very Happy og han ser meget flot og gemmenført ud
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 7:14 am

Er fuldt ud enig med alle andre, virkelig et flot stykke arbejde! Elsker hans face-up og de læber, amenam ^w^
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI

KONFETTI


Antal indlæg : 79
Age : 32
Geografisk sted : Nykøbing Sj.
Registration date : 30/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 7:17 am

Wow han er jo umådelig handsome! o.o
Hans hår er godt nok dejligt må jeg sige, og arene er rigtig flotte, de ser rigtig ægte ud Ö
Han er top nice xD
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 5:53 am

Jeg kan vist ikke sige så meget, der ikke allerede er blevet sagt. Det er virkelig, virkelig blevet vellykket! :-)
Når man kender Ghost og hans historie er det ... jeg ville sige "sjovt", men det er det jo ikke ligefrem, så interessant i hvert fald at se hans skader virkeliggjort. Man kan virkelig følge hans historie igennem dem. - Jeg "ledte" i hvert fald efter de forskellige ar/dele af hans historie og fandt dem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Empty
IndlægEmne: Sv: Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]   Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)
» Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ]
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Concrete heaven [Soom Lazule & Iplehouse Freezia]
» Reflektioner [Soom MD Chalco/Sasha & Soom Hyun-Un/Christophe]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: