Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Tors Maj 07, 2009 10:05 pm
Jeg eksperimenterede lidt med lys og skygge + utrolig meget photoshop og det kom der et enkelt billede ud af som jeg er ret tilfreds med. Hendes venstre arm ser desværre en smule akavet ud, men det opdagede jeg desværre først da jeg var igang med at redigere billederne.
......
.....
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Tors Maj 07, 2009 10:08 pm
Woaw! Det er virkelig et interessant billed Kan virkelig godt lide det. Armen er lidt funky, ja, men udover det synes jeg hun står meget naturligt.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Tors Maj 07, 2009 10:16 pm
Det er virkelige flot!
Vil faktisk sige at det ligner en dame som har gjort selvmord, eller bare er død.. derfor tøjet sort.. Og hun er på vej imod lyset, og derfor kun omkringet af hvid.. xD ellers er det bare mig som har en underlige tankegang.. ^w^
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Tors Maj 07, 2009 10:36 pm
meget interessandt med det kolde lys, lyset og skyggerne lægger sig smukt på benene , øverste del af ryggen og nakken...mums. Det hele får en underlig realisme , og det er på en måde meget cool at man ikke kan se hendes ansigt...ligesom Wolter får jeg også en masse historier op i hovedet
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Tors Maj 07, 2009 10:52 pm
Jeg kan super godt lide billedet. Synes poseringen får det til at ligne, at hun danser og derfor synes jeg ikke armen ser mærkelig ud. Lyset givet billedet en lidt surrealistisk stemning, og får hende til at virke meget elegant. Lidt som en fe eller sådan?
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Fre Maj 08, 2009 1:52 am
Det er et supersmukt billeder ^^ At armen muligvis sidder lidt akavet, synes jeg ikke, ødelægger helhedsindtrykket af billedet
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Lør Maj 09, 2009 6:09 am
Tak skal I have alle sammen. Det er rart at høre, mine eksperimenter er lykkedes
Zenni og Wolter >> Jeg havde egentlig ikke nogle baggrunds historier i tankerne da jeg tog billederne, det eneste jeg fokuserede på var kompositionen og lyset. Så det er fedt at I kan få nogle historier og følelser ud af billedet.
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Søn Maj 10, 2009 11:38 am
virkelig betagende billede ;D Elsker poseringen og ja, selvfølgelig effekten med sort/hvid ;D
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray] Søn Maj 10, 2009 10:31 pm
Virkelig et super flot billedet. Syntes også billedet fortæller en historie. Har stadig en svaghed for hende, hun er stadig den dukke jeg husker bedst her på RG. ^^