Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeSøn Jun 30, 2013 3:30 am

Det her billede blev til ved et tilfælde. Jeg skulle flytte Evie. Da jeg løftede hende, havnede hun i denne stilling. Det ligner lidt, at hun løber/danser/bevæger sig. Så jeg fangede mit kamera med min frie hånd og fik taget et billede. Derefter smed jeg billedet en tur igennem Gimp og redigerede min hånd væk og ændrede på farverne.
Jeg synes, at det blev et meget sjovt resultat, selvom det måske ikke er den største fotokunst.

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] 9165525601_9d0e988fd3_o


Sidst rettet af Pallas Lør Jul 20, 2013 6:52 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeSøn Jun 30, 2013 7:35 am

Cool! Det ser virkelig interessant og dragende ud. Smile Kan godt lide at det ene ben ikke er helt med, det giver virkelig god dynamik. Godt at du kunne nå dit kamera ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 1:40 am

Tak Smile
Det er sjovt at du synes, at det manglende ben giver en god dynamik. Det er faktisk det eneste, som irriterer mig en smule. Jeg ville gerne have haft foden med, men mine arme var for korte Wink
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 2:09 am

Hehe jeg synes virkelig det giver bevægelse. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 5:14 am

Sikke et smukt billede! Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 5:12 am

Der er noget virkelig tiltagende og harmonisk over Evie. Det er et super fedt billede Very Happy
Det genere mig ikke at hun "mangler" en fod. Det giver bare en anden dynamik. Når foden magler kan jeg se for mig hvad "den" laver - jeg ser for mig at hun hopper lidt mens hun skynder sig i regnen (hvor jeg får regnen fra, ved jeg ikke)
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 10:49 pm

Det er faktisk super godt. Hun ser ud, som om hun er i løb for at nå et eller andet, men stadig er bevidst om sin egen positur, mens hun bevæger sig. Jeg ville også være irriteret over den manglende fod, men jeg er enig med de andre i, at det ikke ødelægger noget. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]   I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny hat [Evie/ DM Orlando Ray]
» 2 styks [Evie / DM Orlando Ray]
» Filterforsøg [Evie / DM Orlando Ray]
» Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]
» Cozy Jazz (AR Ren)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: