Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Søn Jun 30, 2013 3:30 am
Det her billede blev til ved et tilfælde. Jeg skulle flytte Evie. Da jeg løftede hende, havnede hun i denne stilling. Det ligner lidt, at hun løber/danser/bevæger sig. Så jeg fangede mit kamera med min frie hånd og fik taget et billede. Derefter smed jeg billedet en tur igennem Gimp og redigerede min hånd væk og ændrede på farverne. Jeg synes, at det blev et meget sjovt resultat, selvom det måske ikke er den største fotokunst.
Sidst rettet af Pallas Lør Jul 20, 2013 6:52 am, rettet 1 gang
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Søn Jun 30, 2013 7:35 am
Cool! Det ser virkelig interessant og dragende ud. Kan godt lide at det ene ben ikke er helt med, det giver virkelig god dynamik. Godt at du kunne nå dit kamera ;D
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Tirs Jul 02, 2013 1:40 am
Tak Det er sjovt at du synes, at det manglende ben giver en god dynamik. Det er faktisk det eneste, som irriterer mig en smule. Jeg ville gerne have haft foden med, men mine arme var for korte
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Tirs Jul 02, 2013 2:09 am
Hehe jeg synes virkelig det giver bevægelse.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Tirs Jul 02, 2013 5:14 am
Sikke et smukt billede!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Fre Jul 19, 2013 5:12 am
Der er noget virkelig tiltagende og harmonisk over Evie. Det er et super fedt billede Det genere mig ikke at hun "mangler" en fod. Det giver bare en anden dynamik. Når foden magler kan jeg se for mig hvad "den" laver - jeg ser for mig at hun hopper lidt mens hun skynder sig i regnen (hvor jeg får regnen fra, ved jeg ikke)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray] Fre Jul 19, 2013 10:49 pm
Det er faktisk super godt. Hun ser ud, som om hun er i løb for at nå et eller andet, men stadig er bevidst om sin egen positur, mens hun bevæger sig. Jeg ville også være irriteret over den manglende fod, men jeg er enig med de andre i, at det ikke ødelægger noget.