Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Spring day //Tomo-chan Tirs Maj 12, 2009 3:41 am
Jeg var i dag ude og tage nogle billeder af Tomo-chan (Tomoko) i det gode vejr Al konstruktiv kritik er meget velkommen ^^
(At filosofere under den åbne himmel, på en trampolin )
Tak for kigget
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Tirs Maj 12, 2009 3:54 am
Hvor er hun da godt nok søøøøød x'3 Hendes arme er lidt stive på mange af billederne, men ellers super billeder x3
frkmm
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Tirs Maj 12, 2009 3:59 am
Tak Er også rigtig glad for hende ^^
Jeg må arbejde videre med de arme, men her i starten prøver jeg mest at få hende til at 'posere' ordentligt xP
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Tirs Maj 12, 2009 5:23 am
Hun ser rigtig sød ud. det eneste jeg mangler er lidt mere naturlige poses, men det kommer jo med tiden ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Tirs Maj 12, 2009 8:49 am
Når man tænker på at dette er dit første photoshoot, så synes jeg det er godt klaret Der er lidt små fejl som du kan arbejde videre på, bl.a. er flere af billederne overbelyste (synes selv det er mere behageligt, at stå lidt væk fra dukke og så ellers zoome så langt ind som kameraet kan. Så kommer der ikke lige så meget blitz på dukken). Synes ikke det er så slemt med armene. Kun billed 4 synes jeg armene er lige lidt for stive. Jeg kunne godt tænke mig et billed lige som billed 3 bare taget oppefra i stedet.
Men jeg synes Tomo-chan er sød at se på og rigtig sommerlig med den kjole! Jeg håber du er glad for hende!
frkmm
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Tirs Maj 12, 2009 9:39 am
Tak for feedbacken begge to
Prinsessen - Tak for rådene til bedre billeder; det vil jeg prøve næste gang (Skal lige siges, at der ikke er blevet brugt blitz til disse billeder, selvom det godt kunne ligne det - specielt billede nr. 6 ^^') - Jeg er allerede blevet rigtig, rigtig glad for hende Så vil da gerne lige igen sige tak for handlen
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Ons Maj 13, 2009 4:04 am
Sikke nogen kære udtryk hun har på de sidste 2 billeder. Hun har en skøn profil - efter min mening.
Jeg kan bedst lide det sidste billede - og synes ikke at sollyset gør noget - tværtimod. Det virker mere naturligt.
frkmm
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Tors Maj 14, 2009 10:01 am
Tak boots - Jeg synes også selv, at sollyset er meget godt på det sidste billede ^^
Jeg er virkelig glad for, at I alle kan lide hende
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Fre Maj 15, 2009 12:35 am
Først og fremmest, tillykke med hende. ^w^ Godt at se du fik fat i en dukke. Jeg kan godt lide du leger med poseringer, og forskellige vinkler - fortsæt endelig med det.
Prinsessen siger i det hele taget nogle temmelig fornuftige ting. Jeg synes hun i det hele taget har en tendens til at se meget dukket ud, specielt siden poseringerne er rimelig stive i det. Tænk på at mennesker er bløde, og sidder fx med let bukkede arme/ben, lidt skråt/skævt, osv. Tænk afslappet, og læg mærke til hvordan folk sidder. Pas på med at lægge hendes hoved for meget på skrå, det får hende til at, igen, se ret dukket ud. Få hende til evt. at kigge lidt væk. Næstsidste billede, hvor hun rører ved græsset, synes jeg er rigtig godt, og får hende netop til at se levende ud.
Noget af det jeg skulle lære, da jeg fik min første dukke, var at det tager en del nørkleri at få en posering til at se rigtig/naturlig ud. Nogle gange kan jeg bruge ti minutter (eller mere) bare på at få det til at se rigtigt ud. ^^
I øvrigt er parykken superfed.
frkmm
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Fre Maj 15, 2009 3:40 am
714 - Mange tak for kritikken Jeg skal prøve at arbejde videre med det - øvelse gør jo mester
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Spring day //Tomo-chan Søn Maj 17, 2009 10:40 pm
Øvelse gør mester indeed. Nogen dukke er nu også mere tricky at posere end andre. Super fed paryk! Og rart med flere sommerbilleder! Jeg ærgrer mig lidt over at man ikke kan se hendes lille ansigt, men med skarpt sollys er det svært at undgå.