Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an] Tirs Maj 10, 2011 9:40 am
Hej igen RG'ere!
Der går simpelthen alt for lang tid mellem jeg er herinde og kigge og poste billeder.. Det er lidt ærgeligt. Her i weekenden var det så dejligt vejr, dog meget blæsende, så jeg tog Eve med uden for og tog lidt billeder. Det fungerede ikke rigtig for mig, så disse billeder er med forskellige wigs på, og der er ikke nogen sammenhæng i mellem dem. Men jeg synes de blev så fine.
Desuden har jeg skiftet hendes øjne. Jeg havde nogle øjne liggende, som jeg fik med James, så de er nok ikke hendes størrelse, men jeg synes de ser rigtig fine ud, og ikke sær så stirrende som de andre. der er ligesom lidt mere liv i disse
Dette er faktisk kun close-ups.. men jeg elsker close-ups af hende ;D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an] Tirs Maj 10, 2011 11:51 pm
Hvor er hun dog bare smuk. <3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an] Ons Maj 11, 2011 2:18 am
hvor er hun smuk, og elsker den forårs baggrund ^^ for mig helt selv lyst til at tage nogle billeder ... uden kamera T___T"
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Emne: Sv: Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an] Ons Maj 11, 2011 6:17 pm
Hun er rigtig smuk ^^ Synes the røde wig er den bedste kontrast til hendes øjne og den grønne baggrund. Smukt!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an] Fre Jun 10, 2011 7:38 am
Dejlige og naturlige portrætter! Den første paryk ser mest harmonisk ud til hende, synes jeg, men de er nu alle flotte.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an]