Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Man Maj 18, 2009 10:34 pm
Så er jeg her igen! Nogle af jer vil måske kunne kende denne lille fyr fra det gamle forum;
Til de af jer, der ikke kender ham, så hed han Izumi og var min første dukke. Han er imidlertid blevet ældre, og jeg syntes, det var på tide at få ham en ny shell. Det har han så fået, i form af denne Lumedoll Saiph som jeg købte af Prinsessen nogle måneder tilbage. :) Jeg håber, folk vil tage godt imod ham, jeg er i hvert fald godt tilfreds med ligeheden, og jeg må indrømme, at jeg fik en lidt sjov deja vú følelse, da jeg fik taget de her billeder. XD Jeg undskylder den grimme hue, men han har endnu ikke fået sin rigtige paryk.
Fokus er helt væk, men jeg kan godt lide lyset, så det kom med aligevel. 8D
Feedback er meget velkommen. :)
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Man Maj 18, 2009 10:45 pm
Ej hvor er han dog flot! Og man er jo slet ikke i tvivl om at det er Izumi! X3 Rigtige gode billeder, og hvor ser han dog badass ud, og så alligevel så dejlig rolig!
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Man Maj 18, 2009 11:42 pm
Mums! Han er jo fantastisk! Jeg elsker at han ser blid og drømmende, og kølig og lidt bitchy ud, alt sammen på samme tid! Jeg synes nu ikke at det er en grim hue. Den klæder ham nu meget godt :3
Tillyks!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 12:11 am
Han er rigtig flot! O: Det er også nogle lækre billeder, og jeg elsker hans posering. Den er meget naturlig
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 2:34 am
Som jeg vist allerede har sagt til dig, synes jeg virkelig, han ligner "sig selv". Mere realistisk og ældre, ja, men helt klart Izumi! God attitude han har, og jeg er i øvrigt meget glad for hans øjenbryn. :-) Og Christophe, som har en hue næsten magen til, vil gerne have lov at sige, at den altså ikke er så fjollet endda. ;-)
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 2:39 am
Jeg var ikke på det gamle forum, så kender ham ikke derfra, men jeg synes, han ser rigtig flot ud ^^ Og som de andre har skrevet, kan jeg også meget godt lide hans attitude på disse billeder
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 5:13 am
Hvor er han skøn Jeg er glad for at du kunne se Izumi i ham, da han ikke virkede for mig. Han er super sej nu Han ligner stadig Izumi bare mere cool og ældre!
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 9:05 am
Godt fundet...hvor er han blevet dejlig og dog stadig sig selv. Meget smuk mold
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 9:10 pm
Hvor er det godt ramt. Det ligner jo fuldstændig Izumi, bare ældre.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Tirs Maj 19, 2009 9:11 pm
Han er rigtig sød, og den mold er fantastisk. Han ser meget levende ud, som om han sidder og kigger efter noget. Nice! Kan også godt lide han er så realistisk i det. ^^ Billederne er lidt ens, men det gør ikke så meget. ^^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Ons Maj 20, 2009 6:24 pm
Ih, tusind tak alle sammen! :3 Jeg er rigtig glad for, at der er blevet taget godt imod ham (igen). Nu mangler han bare sin rigtige paryk - som er lidt længere og ikke har funky kort pandehår, der skal skjules bag en hue. :P
Dina
Antal indlæg : 30 Age : 32 Geografisk sted : København - Østerbro Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph] Man Maj 25, 2009 5:01 am
Endelig ser man billeder af Izumi : D Gik godt og spekulerede på hvornår han var klar til at blive præsenteret på forummet.
Han er blevet vildt gorgeous! Man kan sagtens se at det er Izumi, men nu er han bare meget mere voksen og lækker at se på >=D Var vild med dukken i forvejen, men du har virkelig gjort et flot stykke arbejde. Nu er dukken 100% Izumi og 100% lækkerlækker. Glæder mig til at se ham med hans rigtige wig.