Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Ons Jul 15, 2009 7:19 am
En lille fotoserie med følgetekst af bandet Mae fra sangen "Someone else's arms". Den første tekst postet her er en del af Izumi's historie, og jeg undskylder, hvis folk har eventuelle problemer med at forstå mit engelske. Jeg håber, I vil nyde min lille hjerteknuser så meget som jeg selv. :3 <3 Jeg har valgt at poste shootet i denne tråd, da det ikke som sådan er en fotohistorie.
”Do you smoke?” my room mate asks me. We haven’t lived together for more than a month or so, but I know that he smokes, a lot at that. He’s old enough to smoke, which is probably part of the explanation. I glance down at my hands. They’ve stopped in the progress of tying my shoe laces, and I quickly proceed to finish the job. I don’t smoke. But I’m stressed, and people say the nicotine helps. So I nod slowly. “Sometimes.” He smiles at me and offers me his package, and I smile back meekly before taking one. He must think I’m such an oddball. I skip outside and find my usual spot behind the garages by our apartment building, where I typically sit in the evening to think. I stare blankly down at the cancer stick clenched uncommonly between my fingers. My god this is stupid…
More than words you keep to yourself.
Like a curse that fares thee well.
One man came, one truth to tell.
All this blame, hammers your way to hell.
I’ve got a feeling it’s not the safest place to start.
This heavy breathing, it seems, we’re better off breaking hearts.
From the beginning, dulled down and lost with all its charm.
I just wanna wake up, wake up in someone’s…
I just wanna wake up.
I just wanna wake up in someone else’s arms.
Tusind tak for kigget! :)
Sidst rettet af Haruka_Kite Ons Jul 15, 2009 8:57 am, rettet 1 gang
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Ons Jul 15, 2009 7:27 am
*drool* ih han har altid mindet mig lidt om sådan en sød nuttet dreng med den mold, men med dem mave damn haha hvor er han da fræk haha self stadig nuttet og alt det rigtige gode billeder er især helt vild med nr.3 ,5 og det sidste *taber kæben*
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Ons Jul 15, 2009 9:14 am
Firstly: Mmmmm! Sidste billede er tres awesomesauce!! Secondly: Mae!!! Woooo!! Du må bruge mere af deres tekster *elsk på Mae*
^_^ Fede billeder, og du ved hvordan jeg har det med dine skriverier <3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Ons Jul 15, 2009 10:33 am
rigtig flotte billeder.
elsker det sidste billede det er særiøst ginialt! ^-^
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Nogle rigtige dejlige billeder! Teksen er rigtig sød og genial! x'3 Det er sjovt at se hvor voksen han er blevet, og så flot! *pege på maven!! <3* Og som der allerede var blevet sagt, er det sidste billede rigtig genialt!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Teksten korresponderer rigtig godt med billederne. Det virker fint at komme med en kort og velskreven "introtekst" af den art til at sætte stemningen og give et indblik i figuren. Billederne er gode. Måske der med fordel kunne have været mere variation i poseringerne, men nu er der jo altså også grænser for, hvor meget man hopper rundt og laver spøjse ting i besynderlige stillinger, når man bare står og ryger, så det virker alligevel meget naturligt. Jeg kan godt lide, at han ser så tænksomt på cigaretten på det næstsidste billede, og i det hele taget er han flot og rigtig gennemført. Det sidste billede er allerede blevet rost, men lad mig tillade mig at gøre det alligevel. Det har en super dybde og er meget realistisk at se på. :-)
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Man Jul 20, 2009 2:06 am
Lækker, lækker, lækker mave <3 *loooooufe* Det er nogle rigtig gode billeder og dejligt naturlige poses *^^* Det sidste billede fungerer perfekt som afslutning på shootet
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Hvad jeg elsker mest ved Izumi er hans virkelig herlige ansigts udtryk, hvilken attitude! Og han er totalt lækker med sine asiatiske træk
Virkelig gode billeder, selvom poseringerne ikke er langt fra hinanden, er det med stor nok variation og de er meget naturlige. Lyset har du ramt meget godt når nu han er så lys, giver ham en dejlig glød.