Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Samael, venom of God (LK Mihael) Ons Maj 20, 2009 2:03 am
Jeg har været så ufattelig heldig at have en rigtig sød veninde, der uden jeg vidste det har købt et Leeke world Mihael hoved til mig, som jeg igennem længere tid har ønsket mig. Jeg har så også gået og gerne ville lave en karakter der hedder Samael, og blev utrolig glad da jeg så han passede ind i rollen.
Så her er min dejlige Samael, elsker den dreng, især hans dejlige læber!!! Samael, the venom of God
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Ons Maj 20, 2009 2:07 am
Aww, han er fin. ^^ Har ikke været så glad for Mihael molden, synes ikke de officielle billeder er så gode, men synes han er god her. Jeg kommer på en eller anden måde til at tænke på AIL? Anyway ... fine billeder. Kan bedst lide det sidste, synes han gør sig bedst på lidt afstand. Hvad er hans baggrundshistorie?
Lude: "'Venom of God'? Will I need to kick his ass?"
Louise: "Lude, be nice." Lude: "Yeah, sure." *prøver at smile venligt, men ender bare med et hajagtigt grin*
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Ons Maj 20, 2009 2:51 am
Tillykke med ham Heldige dig x3 Han er supersmuk, og dammit, hans læber, de er totalt love <3 Rigtigt gode billeder også ^^ Dejligt klare og skarpe.
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Ons Maj 20, 2009 3:00 am
I love mihael ^_^ they are such a odd mold. they are truly amazing! love it! does the mold have teeth?
you made him look very good! since not much ppl can make a mihael look good :3 looks great!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Tors Maj 21, 2009 4:21 am
jeg kan godt lide hans mold og faceup, han ser virkelig gennemført ud tillykke med ham
Gæst Gæst
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Tors Maj 21, 2009 4:42 am
Jeg plejer ikke at kunne lide Michael molden, jeg synes som regel hans øjne ser aaaalt for små ud, men den face-up får utroligt nok det bedste frem i dem ^^<3 Jeg er vild med hans dejlige fyldige læber<333
Tillykke med ham : D!
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Søn Maj 24, 2009 9:30 pm
Tilllykke med ham ,du har som sædvanligt overrasket mig..som 714 og Pawky ,kan jeg heller ikke lide ham på de officielle sider, hvor jeg synes han ser en anelse gumpetung ud. Men han er virkelig blevet dejlig. Dejligt stille mut udtryk, han er bare dejlig
Dina
Antal indlæg : 30 Age : 32 Geografisk sted : København - Østerbro Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Man Maj 25, 2009 5:26 am
Super flot lys på billederne, det er dejlig blødt selvom billederne er rigtig skarpe. Det kan jeg godt lide! : D
Synes han er virkelig smuk. Men nu har jeg også en ting for dukker med mindre øjne end gennemsnittet, så det kan være det er derfor. I hvert fald synes jeg han er virkelig flot at se på... og elsker hans pels-krave-ting.
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael) Lør Maj 30, 2009 8:42 pm
Han er flot, men syntes af face-up'en et sted ikke er så kraftig :/ (Men nu har han jo også fået en face-up siden da xD) Der måtte godt have været noget mere "ondskab" eller andet som kunne få hans egentlig karakter mere frem i ham ^^