Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: An Owner's Plea (LK Mihael) Ons Aug 12, 2009 8:46 pm
An Owner's Plea
Please, God, if You should hear a scratch on Eden's Gate tonight, A gentle whine, have Peter take the light And open up the Pearly Gates and call her Spirit in, For I think she lived in Heaven once; please take her back again.
She may have been a mongrell, without a pedigree, Yet she was noble, kind and good; I think You will agree: That she'll be very useful where the souls of children play. She'll romp with them, and see; Dear God; they do not go astray.
Just tell her that we're sorry that we could not pat her head, And whisper how we loved her. I pray that when death beckons, and my soul surmounts life's fog, I'll rate a place in Heaven, Dear God, beside my cat...
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: An Owner's Plea (LK Mihael) Ons Aug 12, 2009 9:18 pm
Ih en sørgelig tekst.... Minnie
Hvor er Bappe fin med sin piercing
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: An Owner's Plea (LK Mihael) Ons Aug 12, 2009 9:19 pm
Awww ... rigtig sødt, meget rørende tekst. Er det noget du selv har skrevet? Man bliver helt sørgmodig til mode. Fine billeder, og godt lys.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: An Owner's Plea (LK Mihael) Ons Aug 12, 2009 10:55 pm
Jeg er frygtelig imponeret af teksten. Jeg var nysgerrig og prøvede at google en bid af den for at se, om det var et eksisterende nummer, men fandt intet. Så jeg antager, at det er dit eget værk. Det er meget smukt. <3 *stort kram* Din dreng er så flot, især første billede er rigtig godt.
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: An Owner's Plea (LK Mihael) Ons Aug 12, 2009 11:45 pm
Sidder og bliver helt tårevædet...smukt og enkelt..I´ll miss you Minnie <3
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: An Owner's Plea (LK Mihael) Ons Aug 12, 2009 11:56 pm
Åh søde, hvor er det smukt... Både billder og tekst, jeg er fuldstændig rørt til tåre :'( Det er bare så smukt.
Savner også Minnie helt vildt, ville sådan ønske at hun stadig var her. Jeg er glad for at I kunne tage hende til jer, for hun havde det bare så godt oppe hos jer. Jeg ved ikke hvordan Luca har reageret på det hele? Men forhåbelig har hun, og du, det godt trods denne tragiske skæbne...
Men udover det, så er din Mihael bare så flot, elsker hans dejlige neutrale face-up, og skønheds-pletter Han ser så virkelig ud!