Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: My turn! (Dim Minimee Kaoru) Tors Maj 28, 2009 12:39 am
Katashi har vist følt sig lidt ensom, da jeg har brugt så meget tid på de skønne skinnyer.
MEEEEN i dag gik vi ud i gangen og fik taget lidt billeder. [Efter jeg limede hans piercing og wig på igen OG det lykkedes mig at fedte hele det bageste af hans wig ind i limen Damn you, Dana hurtigtørrende lim!]
Anyway... her er lidt billeder af Jeanets favorit dreng:
Katashi
Omake
Katashi: Oh GOD, Now my HANDS are stuck in the glue too!!!! Jeanet: %R"(HDI=Å"HD)"=^=DMCU=)^!!!!!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: My turn! (Dim Minimee Kaoru) Tors Maj 28, 2009 5:32 am
så nice baggrund! Elsker den dreng og de udtryk han kan have på billederne. Næsten på hvert billed har han et nyt udtryk.
elsker Omaka billedet LOL
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: My turn! (Dim Minimee Kaoru) Tors Maj 28, 2009 6:45 am
Jeg kan godt lide sepiaen. Og fin baggrund - den er tilpas varieret men stjæler ikke opmærksomheden fra ham. I øvrigt gode poseringer af hans hænder; det virker meget naturligt. :-)
Guest Gæst
Emne: Sv: My turn! (Dim Minimee Kaoru) Fre Maj 29, 2009 2:34 am
Mmh, den dreng er for dejlig~ Han tager sig som sædvanligt godt ud på billederne, og alt man kan sige er blevet sagt allerede syns jeg ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: My turn! (Dim Minimee Kaoru) Lør Maj 30, 2009 8:27 pm
Mmmm nom nom nom x3 Han er altså en for hot fyr! Elsker hans attitude Det er faktisk meget spændende at se ham i en anderledes farvetone, supia, han får en helt anderledes glød :O
(OT: ELSKER DIT AVATAR BILLED! Han ligner virkelig et rigtigt menneske!)