Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia)
+6
Leechy
wolter
Gigglegeek
Xandorram
Taylor
jeanet kaulitz
10 deltagere
Forfatter
Besked
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 16, 2009 8:28 am
Håber I vil tage godt imod vores nye par, Katashi og Kim ^^
Og bare lige for at vise Kims nye face up ^^ :
tak for kigget - ps er godt klar over at katashis ene piercing er i stykker, men havde ikke lige noget at reparere det med lige nu...
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 16, 2009 8:33 am
nååårh hvor er de da søde..
et rigtig fint par ^-^
og der er nogen gode billeder kan godt li billede 3
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 16, 2009 8:49 am
Nuuuuååårh hvor er de dog søde Hun er bare smuk, og han så dejlig rå <3 De får det sjovt godt sammen x3 Dejlige billeder, dejlige varme og gode varierende vinkler ^^
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 16, 2009 9:03 am
Wow, hvor de klæder hinanden perfekt!! Super seje dukker begge to.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 16, 2009 8:45 pm
Dejlige billeder! Og tillykke til Katashi og Kim!! x'3 De klær hinanden rigtig godt!
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 16, 2009 10:45 pm
Lækker blød belysning, og fedt med de super up-close-n-personal billeder! De klæder hinanden ^_^
Eneste kritik fra mig er at jeg ærgrer mig over at han ikke rigtig kigger på hende på billede #2, en smule retten til med hans øjne havde virkelig gjort det billede helt perfekt :3 På grund af det vil jeg sige at billede #3 helt klart er det bedste, det hele er meget intimt.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Søn Jul 19, 2009 5:45 am
Smuk, smuk enhed <3 :3 Me likez. Jeg elsker hendes øjenbryn, de er skønne. Derudover er det nogle rigtigt gode billeder, det fungerer godt, at de er så koncentrede om dem :3
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tirs Jul 21, 2009 2:42 am
Af en eller anden grund minder de mig om to af mine venner, som er kærester... Men jeg går ud fra, det betyder, at jeg synes, de ser levende ud på disse billeder, så det er en god ting
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tirs Jul 21, 2009 7:43 pm
Fed face-up hun har! -thumbs up-
Og hvor er de et fint par. x3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Ons Jul 22, 2009 8:05 pm
De ser søde ud. ^^ Lyset er meget blødt, og det klæder dem godt. Og så er de nutte-fooo! :3 Kunne godt tænke mig at se flere billeder af dem i forskellige afstande - fx hvor man ser begge dukker helt, eller hvor der kommer lidt mere dybde i billederne ved at fx tage billedet over den ene dukkes skulder. ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia) Tors Jul 23, 2009 10:17 am
Tusind tak for jeres gode respons på parret ^^
Og også tak for de vejledende ord - det er altid dejligt at få gode råd og nye ideer, så det bliver bedre
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia)
Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia)