Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shadow light(DR xiao chi) Ons Dec 31, 2008 1:47 am
Uuuh *__* hot hot 8D Elsker simpelthen hans ansigt! Han er SÅ smuk Hans næse og mund især <3 *_*
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shadow light(DR xiao chi) Ons Dec 31, 2008 7:38 am
I modsætning til mange(?) andre er jeg ikke så vild med næsen. Den er simpelthen for stor for mig (^^;) men forfra er den okay og resten af hans ansigt er meget betagende. Billederne er også gode. Jeg syntes de udtrykker hans person godt uden at afsløre for meget.
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shadow light(DR xiao chi) Ons Dec 31, 2008 2:30 pm
billederne er utrolig smukke! og han har virkelig et flot og meget menneskeligt blik, jeg kan godt lide næsen men de utrolig store læber minder mig beget i den belysning om angelina jolies gange to ^^ udover det er han utrolig smuk
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shadow light(DR xiao chi) Lør Jan 03, 2009 1:23 am
Smukke billeder. De er virkelig gode, og passer godt til den smukke dukke. Kan enormt godt lide at de er i sort-hvid.