When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]
+6
Helene
Yami
Nerdystreak
jeanet kaulitz
Heceta
Xandorram
10 deltagere
Forfatter
Besked
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Tors Mar 12, 2009 4:50 am
WHEEEEEEEE~*fortsætter i længere tid endnu, lige så skingert og fangirl agtigt*~EEEEEEEEEEEEEEEEE! ENDELIG! Min lille skygge kom på en så solrig dag! Jeg har været så spændt at jeg ikke en gang kunne vente med at pakke ham ud, så det hele forgik på posthuset med nysgerrig mennesker stirrende i ens retning x3 Han kom i den mest nuttede lille brune gaveæske med sød sløjfe på toppen x3 Var ellers nervøs da pakken den havde ligget i lignede at den havde været udsat for Winston ><; (Giggles dejlige vuffer) Men han var i bedste behold (og det 'stank' af nystøbt resin, sådan en "Aaaaah" fornemmelse for RG'er ligesom for folk der køber nye lædersko xD)
Men Shadow Bunny er min Skygge Kanin Kort fortalt færdes han i skyggerne fordi han er meget sky og genert, han prøver i hærdigt på at komme i kontakt men fortryder i sidste sekund (Derfor hænner det at man ser glimt af ham på andre billeder end af ham selv) Kim Mai er den eneste der har præsteret at komme i kontakt med ham og ved med sikkerhed at hans findes eftersom de andre aldrig rigtig har set ham, så tror de blot det er "syner" eller "indbildninger".
Disse er blot for at introducere ham til jer dejlige RG'er
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Tors Mar 12, 2009 5:02 am
STORT tilllykke med ham.
Han er noget af det kæreste jeg længe har set, den flotteste tiny i dk efter min mening. Kan godt lide at hans øre sådan kan bevæge sig, og ikke bare et to stykker hårdt resin der sidder fast.
Glæder mig til at se ham sammen med Mei
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Tors Mar 12, 2009 5:13 am
Aaawr hvor er han søøøøød!!! hihi glæder mig til at se mere til den lille mand Helle <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Tors Mar 12, 2009 8:22 pm
Tillykke med ham! :-) Og hvor er det sjovt med de balljointede ører; jeg glæder mig til at se, hvordan de kan bruges itl at udtrykke humør, "lytteretning", osv.
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Tors Mar 12, 2009 9:53 pm
Nej hvor er han da bare så herlig og et stort tillykke med ham ^___^ Ej hvor er han altså bare en skøn lille en ^___^
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Fre Mar 13, 2009 2:41 am
nuuurh tillykkemed ham OwO heh normalt er dyre dukker ik' lige mig men han er da for kæær hans face-up og øjne passer godt sammen^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Fre Mar 13, 2009 10:56 pm
Heceta > Tusind tak! Ih hvor er det sødt sagt af dig Det er nemlig det lækreste ved ham: øre og hale er kugleled! <3
Jeanet Kaulitz > Du bliver fuldstændig overfaldet xD
Mary > Ja det bliver sjovt at eksperimentere med og se om man får det nogenlunde korrekt
Yami > Taaaak! x3
Helene > Ih det var da godt at han falder i din smag Takker!
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Lør Mar 14, 2009 12:52 am
nuur hvor er han sød Kan enormt godt lide hans blå farve, passer godt til beskrivelse som en "skygge kanin" xD Er helt vild med hans øre, og glæder mig til at se hvordan han kommer til at optræde i de forskellige shoots fremover want to hug sweet rabbit ~<3
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Lør Mar 14, 2009 8:51 pm
Tillykke med ham. Nøj - hvor er han lækker. Jeg er fuldstændig solgt, han er da for lækker. Elsker bjd-dyr. ^^
Superlækker øre, de må da være lige så store som hele hans krop. Men det er kroppen jeg er mest imponeret af. Det ser ud til han er super godt til at pose med og at vægten af hans hovede med de store øre ingen betydning har. ^^ Elsker at han kan stå på de måde han gør, ligner at han både kan forskyde vægten i hoften og stadig have super balance. Yep - jeg er super jalou. Men glad på dine vejne med din skygge kanin. ^^
Skulle du nogensinde få brug for at give ham en nyt hjem. Så tænk på mig. Lover jeg vil tage mig godt af ham.
Glæder mig til at se flere billeder.
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Søn Mar 15, 2009 8:42 am
Han er bare super nuttet! Farverne, hvid/meget lys grå krop med mørk mund, minder helt vildt om min egen kanin (desværre døde hun for godt 4 år siden) Dog havde hun også mørke grå øre og poter!
Men han er virkelig bare dejlig, og du får virkelig fremkaldt meget af det indtryk man får af ham ved at læse din introduktion!
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Søn Mar 15, 2009 10:06 am
Cute! Gode poseringer, som virkelig gør at hans personlighed kommer frem ^^ Glæder mig til at se mere til ham
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]
When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]