Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The God Master! (Soom Heliot)

Go down 
+8
Akatsuki
Astrid
Suilad
Miwako
DekinaiYo
Heceta
Kurisu
Rakuen
12 deltagere
ForfatterBesked
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 6:02 am

Så fik jeg ham endlig endlig! Men nøj hvor har han også været lang tid om at ankomme her.

Da det regner bestemte jeg mig til at jeg ville vente med face up men jeg tog aligevel et par billeder bare for at vise alle de ting han kom med...
Det her er vist et par dukke rekorter for mig... længst ventetid... Flest ting... størst ting...

Nå men jeg undskylder rodet. Vi bor i øjeblikket 5 mennesker 3 hunde og 2 katte her mens vi får sat en ny lejlghed istand så det er lidt svært at finde plads og sådan. Kamaraet jeg lånte virkede vist helller ikke helt da det ikke ville tage ordenlige billeder uden lys...

Anyway! Billederne!

Først et af den flotte kasse!
The God Master! (Soom Heliot) Picture1

Så lidt af den smukke dreng og alle tingene. Han har ikke hovene på på alle billederne. De er lidt svære at få på med det lille hul o.o'
The God Master! (Soom Heliot) Picture2

The God Master! (Soom Heliot) Picture3

The God Master! (Soom Heliot) Picture4

Og så lidt sammenlining med min Hound. Min hound har lidt høje sko på og den der hat... Men der er vist ikke den store forskeld på størlsen... Hmm... Min Heliiot læner sig vist også lidt tilbage...

The God Master! (Soom Heliot) Picture5

Så er der jo det der katten i kassen billede... Nå men min niece kom altså først så i kan få et pigen i kassen billede Very Happy
The God Master! (Soom Heliot) Picture6

Nå det var bare lige for at vise lidt. Der kommer mere når jeg har fået ham iorden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 6:19 am

Hold op hvor er han smuk! Glæder mig til at se ham med face-up og malede klove, virkelig smuk *-*<3 Tillykke med ham!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 7:08 am

Jeg har sådan glædet mig til at se de Heliot's der kommer til DK. Virkelig spændende *_*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 7:45 am

tillykke med ham, han er så flot og de vinger er til at dø over, vil så gerne have et par.
Dog har jeg været lidt usikker på det med hans horn i panden, og desværre syntes jeg det sidder for højt oppe til at bære wigs. Syntes han har en alt for høj pande, men pyt med det, hans andet hoved er jo gude smukt!
Tilbage til toppen Go down
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 8:15 am

Mange tak mange tak ^.^

Heceta: Tja hornet er lidt I vejen for wiggen... Ihvertfald hvis det er en wig med pandehår. Jeg vil tro sådan en der er delt på midten vil gå okay.
Og den wig han kom med skal hvertfald rettes lidt før den er pæn...
Jeg håber lidt på at han kan bære pandehår hvis man modder wiggen lidt... Men nu må man se...

Og jo vingerne er helt vidunderlige!

Nu er spørgsmålet så bare... hvad for en krop passer til det fine lyse hovede O.o'
Jeg ville ønske jeg kunne få finger i en anden en med hove...
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 9:34 am

Hvor er han betagende! Jeg er sikker på du kan få nogen fede billeder ud af ham Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 34
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 7:49 pm

Woah nogle vinger!!! I think im in love *-*

han ser super flot ud, glæder mig til at se mere med ham ! :3
Tilbage til toppen Go down
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 42
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 1:55 am

Åååh... Så flott han er! *faint* <3
Jo flere bilder jeg ser av Heliot, jo mer ønsker jeg meg han selv! Rolling Eyes
Han er jo bare fantastisk. Jeg elsker hendene, vingene, hodet uten horn, og buen! Very Happy

Gleder eig til at se ham med face-up! ^^
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 2:29 am

Lækker'læk'lækker o.o <3
Han ser bestemt meget interessant ud :3
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 10:11 am

Jeg vidste bare slet ikke, at du havde købt en Heliot ö Men sikke en glædelig overraskelse.
Håber vi snart får set nogle billeder af dem med face-up! ^__^ og tilykke med det
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeTors Jun 11, 2009 11:46 pm

De vinger er nu også imponerne. Mere i virkligheden end på billeder ^.^
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 34
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 5:27 am

stort tillykke med ham glæder mig til at se ham med face up. så bliver han sikker endnu smukkere end nu.
endnu en gang stort tillykke med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 6:55 am

Tillykke!! Han er virkelig smuk!! <3 så tillykke igen og håber du bliver rigtigt glad for ham ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 30
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 6:56 am

Tillykke du har modtaget et barn! :'D

-----

Ej! xD Tillykke mange gange!! Rigtige mange gange!!

Hvor jeg dog elsker den kasse! og de løse ting! og den dukke!! især den dukke!!!!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 33
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 7:45 am

wee.. sikke en flot kasse OwO

og self også flot dreng :p Han er bare smuk Very Happy Sjovt, han ser så anderledes ud uden faceuo, og maling Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The God Master! (Soom Heliot) Empty
IndlægEmne: Sv: The God Master! (Soom Heliot)   The God Master! (Soom Heliot) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The God Master! (Soom Heliot)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» WIP (soom heliot)
» A new look! (Soom MD Heliot)
» Lancia (Soom Heliot)
» Endelig... Soom Heliot

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: