Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Søn Dec 11, 2011 4:06 am
Alle Soom-drengene i huset, de fleste Monthly Dolls, (bortset fra en Amber-dreng, men han kommer med næste gang; der skulle nemlig gerne dukke et par til op inden for en overskuelig fremtid) trak i jakkesæt for at posere for mig på et gruppebillede og nogle portrætter, som jeg gerne vil dele med jer.
Lex, SuperGem Beryl. Moddet til dreng. Faceup og modifikationer af hans ejer, Lucie.
Sasha, SuperGem Chalco. Faceup af mig. Tilhører Kinu.
James, SuperGem Chrom. Faceup og tilhørsforhold tilfalder mig.
Christian, SuperGem Heliot. Faceup og masser af modifikationer af ejer Lucie.
Christophe, Gem Hyun-un. Faceup, småmods og ejerskab er mine.
Valentin, SuperGem Sard. Faceup af mig og småmodificeringer af Kinu, som ejer ham.
Tak fordi I kiggede! Jeg håber, at vores drenge i jakkesæt kunne varme lidt op her i vinterkulden. :3 Kommentarer af en hvilken som helst art modtages med kyshånd.
*Bonuspoint til dem, der fanger referencen i titlen.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Tirs Dec 13, 2011 5:09 am
Hvor er det nogle lækre og gennemførte dukke, I har! De er så forskellige, men det er fedt, at de stadig har stilen alle sammen
Jeg synes, billederne er dejlige og lyset er rart, så billederne er gode at kigge på.
It will be legend- wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is -dairy!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Tirs Dec 13, 2011 9:06 am
Argh, for mange smukke dukker. Kan. Ikke. Håndtere. Awesomeness.*dies* Ej, mere seriøst ment. Hold da ferie, jeres dukker er bare så gennemførte. Det er nogle stilbeviste fyre, deres outfits er så flotte. Gode billeder. Man kan virkelig nyde face-upsne.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Tirs Dec 13, 2011 11:06 am
Alle jeres drenge er bare super flotte, og de lækre suits er da bare en ekstra bonus <3 Og Christophe *w* Det er da alt for lang tid siden vi har set hinanden sidst, syntes du ikke xD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Tak for jeres kommentarer! Det tog 100 år at klæde dem på, sætte hår og posere dem alle sammen til det første billede, så jeg er glad for, at det virker. :3 Tre af dem går normalt i jakkesæt, men det var skægt at se dem alle sammen sådan. (Skal jeg lave en undertøjsversion næste gang?)
Prinsessen>> Yay, Barney! :3 Akatsuki>> Nej, dø ikke! Det glæder mig (os), at du kan lide deres faceups. Manna>> *Christophe vinker*
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Dejlige billeder, jeg kan især godt lide gruppe billedet det er nogle flotte dukker du har
Mariehønen
Antal indlæg : 75 Age : 36 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/05/11
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Fre Dec 16, 2011 1:39 am
Uha, uha...wauw. Man kan godt se, at første billede har krævet tid at få dem alle poseret rigtigt til, men alligevel ser det helt effortless ud: "Hey, vi hænger bare lige ud her, ja ja, du kan da godt tage et billede, hvis du så gerne vil..." Rigtig fedt!
Og needless to say, så kan det godt være, at Christophe snart mangler i din samling... *sniger sig mod Djævleøen*
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Lør Dec 17, 2011 9:42 am
Nøij super sexet. Undertøjsbillede? Ja tak :-D
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Virkelig flotte og lækre billeder; synes det er en rigtig god løsning at drapere nogle kasser med sort stof. Det ville have været svært at have dem alle stående op ved siden af hinanden. Synes din løsning er rigtig god.
Elsker hvor skarpe billederne er, de er virkelig sprøde.
Nevermind undertøjsversion - hvad med noget badetøj? 8D Er sikker på at Lex har en fin badedragt...
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Man Dec 19, 2011 3:44 am
Det er en flok rigtig lækre fyre, med udstråling af attitude og elegance. De er vel placeret i forhold til hinandens udstråling. Det er nogle gode vinkler i forhold til belysning og farver. Bunch of yummies
Nerdystreak
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Ons Dec 21, 2011 12:19 am
Og tak igen for kommentarerne til jer fem også!
Badetøj/undertøj må vi se, om vi kan gøre noget ved. Det ville helt sikkert klæde dem. :3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Ons Dec 21, 2011 7:57 pm
Kan kun sige at jeg er enig i alt det positive der er blevet sagt
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Lør Jan 14, 2012 8:40 am
Synes tit det er svært at sætte dukker sammen til familie/gruppe fotos- for det kommer så let til at se rodet ud, men du er så sandelig sluppet godt fra det! Meget flot og gennemført!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard] Lør Jan 21, 2012 9:02 am
Det er simpelthen sådan nogle lækre og stylish drenge I har! :3 Kan rigtig godt lide måden fællesbilledet er sat op på - det ser rigtig godt ud. Frygter når Akatsuki og jeg skal have et nyt Teenie gem fællesbillede. XD
Nerdystreak