Mikuo: Doomoo~~! -crawls over him- Izumi: O-o-oi-oi-oi! - freezes-
Mikuo: -snatches arm-
Izumi: -quickly looks away- ohmygod ohmygod shit! He's gonna kiss me! I--I-I'm not ready! . . Mikuo: -blinks- Izumikun, I play?
Izumi: Well.. well.. I guess I'm ready.. I mean.. It's not like I haven't.. Mikuo: Okay, I play. *w*
Mikuo: -turns on game- >BLEEP BLEEP<
Izumi: He's.. kinda slow.. maybe he's nerveous... like me.. yeah.. yeah. First kiss. always hard. Definitely. Mikuo: Go Pikachu! >BLEEP BLEEP<
Hvilket første kys Izumi? ;P
Sidst rettet af theXness Man Jun 15, 2009 8:01 am, rettet 1 gang
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 7:21 am
nuuuurh hvor sødt XD kan godt lide at mikuo ikke vil sidde på en ene side men vil side på den anden af Izumi >.<
Suilad
Antal indlæg : 31 Age : 42 Geografisk sted : Norge Registration date : 28/05/09
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 7:30 am
Awww... ^^, Du er så flink til å kombinere motiv/bilder med tekst! Mikuo er så altfor søt! Dette blir nesten som å lese et tegneseriehefte, jeg gleder meg til å ser mer av disse to ^^
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 7:31 am
Igen en virkelig god historie med de to
Bare fortsæt med at lave billedhistorier, for de er alle rigtig gode - og Mikuo og Izumi er jo rigtig, rigtig søde
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 7:42 am
hahah.. hvor er det dog synd for Izumi :p Især efter sidste misforståelse Og Mikou er lige sød.. han er bare fantastisk kær
Det er nogle super historier du får lavet, jeg er fuldkomme opslugt af dem, hver gang Super ^-^b
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 8:02 am
Izumi's first kiss, my GOD, det er længe siden. *pinches his cheeks* Meeen at få kysset Mikuo... No, won't happen :P Hvor er de fine. 8D Jeg har dog lidt ondt af min dreng, det er nok meget godt, at det kun er en uge, ellers ville hans nerver da trevle fuldkommen.
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 8:41 am
Awww stakkels Izumi, der følte jeg sgu med ham! Mikuo ved lige hvordan man manipulerer XD Og billederne er rigtig flotte God vinkling og jeg kan altid kende dine billeder, fordi de er så farverige :3 Nice work ^^
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Man Jun 15, 2009 9:09 am
Awww hvor kært. Godt nok ser han meget ældre ud, men Izumi-kun er stadig lige så innocent som før! XD lovely billedserie. Elsker at Mikou bare ville spille! so fun. Men stakkels Izumi-kun. Well good luck to him!
btw syntes du tager billederne fra fine vinkler, der kun understøtter indholdet og selve historien. Super shoot! (^.~)b
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: . Fleeting Mind . [Izumi//Lumedoll Saiph ~ Mikuo//Kawaiinino Iz] Tirs Jun 16, 2009 2:49 am
aww hvor er de søde XD elsker den lille story. Mikuo er bare herlig!