Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Ons Jun 17, 2009 7:42 pm
haha så han endelig hjemme, jeg havde enlig ikke fået et brev om at jeg kunne komme og hente pakken, men så inde på postdanmarks hjemmeside at den var i middelfart, så slæbte min veninde med ned for at se om jeg kunne få ham.. haha og det kunne jeg Fandt ud af at det er rimeligt svært at køre med sådan en stor kasser på en scooter haha
Nå men enlig skulle han havde heddet Sho, men jeg ændrede det til Han Yeon Gi, men han ender nok med bare at blive kaldt Han ^^
Den store kasse
Kassen i kassen, med en masse andet.. haha
O_o en masse avis papir på koreansk.... Det kan jeg da ikke læse
Så der også lidt tøj med. så han ikke kommer til at fryse haha
Den skønne kasse..
Nææ se et billed ah ham haha
Say what buble wrap haha.. han ligner næsten en buble mumie
Og så er han fri... min dejlige dreng^^
ps.. undskyld de sløret billeder haha var så spændt at de ikk lige blev helt så gode ^^
Sidst rettet af Shiku Lør Jul 11, 2009 7:30 am, rettet 1 gang
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Ons Jun 17, 2009 7:52 pm
Uh! Han ser hot ud mehehe Jeg glæder mig til at se mere til ham!
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Ons Jun 17, 2009 9:49 pm
uha, har selv en Lu-Wen, han er rigtig dejlig Og smuk, glæder mig til at se mere til din dejlige dreng, tillykke med ham ^-^
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Tors Jun 18, 2009 12:18 am
Han ser rigtig dejlig ud ^^ Glæder mig til at se nogle billeder af ham
Tillykke med ham
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Tors Jun 18, 2009 12:30 am
Tillykke med ham! ^w^ Haha Nice navn!! x'3
Men jeg kender det selv godt, det med billederne!
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Tors Jun 18, 2009 1:26 am
Tillykke med din nye dukke og hvor er han hot Jeg kan ikke vente på at se flere billeder af ham. Jeg bliver så glad af at se pak-ud billeder XD
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen] Tors Jun 18, 2009 3:07 am
TILLYKKE!!!!! elsker valget af din dukke (for det er det samme hovde jeg skal have XD) glæder mig til at se (meget) mere til ham ^^