Antal indlæg : 14 Age : 32 Geografisk sted : Danmark Registration date : 12/12/10
Emne: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 7:29 am
Hej folkens.
Jeg er Puppteer-Angel og det her er min første dukke Noah som er en Soul Doll Amon (the hanged man)
Jeg skal være helt ærlig at sige at jeg er lidt af en nybegynder på det dukke halløj så jeg aner faktisk ikke hvad jeg ellers skal skriver...
SÅ ON TO THE PICTURES!!!
Ja han kom i 2 kasser da han er en STOR dreng
Fine kasser
Okay første kasse, ingen dukke men en masse bubblewrap og et par kæmpe vinger
Vingerne ude af kassen
Hans fine fine tøj
Og der har vi ham jo Hai Noah!!!
Og så fik han lige øre og tøj på.
Efter han fik wig på kunne jeg ikke lade vær med at koste lidt rundt med ham
Her har vi ham så i alt hans pragt
Tak fordi I gad at se med min næste tråd bliver nok hvor han for sin face-up og sin blush
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 8:04 am
Tillykke med ham! Han er vel nok flot. De vinger der ... Wow! Jeg glæder mig til at se, hvad du gør ved ham.
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 8:22 am
.. my god, han er skøn! Jeg er vilde med de vinger OwO Jeg glæder mig til at se når han får lidt farve på ^^ Tillykke med ham ^^
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 7:45 pm
Hold da op O___O Han er godt nok stor. Og tillykke med ham, han ser dejlig ud, men også lidt farlig. Glæder mig rigtig meget til at se ham med blush og det hele ^__^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 9:59 pm
Wow, sikke en stor dreng. Tillykke med ham ^^
Vil også se frem til at se ham med face up osv
Puppeteer-Angel
Antal indlæg : 14 Age : 32 Geografisk sted : Danmark Registration date : 12/12/10
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 11:59 pm
Mary- Mange tak jeg er også helt vildt glad for ham (især vingerne)
Saki- Takker ved ikke helt hvilken face-up han skal havde endnu, men det bliver nok ikke så farverigt (også selv om det kunne se sjovt ud)
Yami- Tak tak, men han ser faktisk bare stor ud... En der hedder Marha tog billederne, og hun ligger nok nogle ud af hendes Soom Monzo ved siden af Noah... så virker han ikke så stor mere
Jeanet Kaulitz- Argh jeg er løbet tør for måder at skrive tak x'D men mange tak for kommentaren det er rart at få lidt opmærksomhed selvom man er ny her
Gæst Gæst
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Søn Aug 07, 2011 1:26 am
Han er godt nok stor. Meget smuk. Tillykke med ham! :3
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Søn Aug 07, 2011 6:19 am
Han er bare skide flot! Vildt detaljeret! : D Det er lidt synd at man ikk kan fange de detaljer på kamera x'D Jeg skal nok ligge de gruppe billeder vi tog op på RG Så folk kan se hvor lille han er x'D
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Søn Aug 07, 2011 10:08 pm
Tillykke med ham, Puppeteer-Angel 83
De vinger er godt nok gigantiske X3 Jeg håber jeg må lege med dem, når jeg ser ham OwO?
Puppeteer-Angel
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Man Aug 08, 2011 1:45 am
Fiie- Mange tak Han er åbenbart rigtig god til at se stor ud xD han er faktisk kun omkring 52cm høj
Marha- Taaaaak Marha det var godt du havde et kamera når jeg ikke havde et
FifiIsBored- Mange tak Fifi bare kald mig Angel det er nemmere at skrive xD og selvfølgelig må du lege med Noah... Meeeen det kræver lige vi for arrangeret noget
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Man Aug 08, 2011 1:18 pm
Puppeteer-Angel skrev:
FifiIsBored- Mange tak Fifi bare kald mig Angel det er nemmere at skrive xD og selvfølgelig må du lege med Noah... Meeeen det kræver lige vi for arrangeret noget
Det finder vi da bare ud af X3 Jeg må bare se de vinger i virkeligheden - og selvfølgelig også ham =3
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Man Aug 15, 2011 8:12 am
Hold da op, sikke et mandfolk .. ELSKER alle hans detaljer og specielt hans fødder og vinger .. STORT tillykke med ham ^w^
Puppeteer-Angel
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Tirs Aug 16, 2011 8:11 am
RainyXday-
Mange Tak jeg elsker også alle hans detaljer, han er mega detaljeret i forhold til hans størrelse
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Tors Sep 01, 2011 9:45 pm
Århhhhh han er bare så flot... Jeg ville så gerne ha ham.. T___T Men havde ikk penge til det...
Men nu hvor du har ham, så kommer jeg måske til at se ham live på et tidspunkt... OwO
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Fre Sep 02, 2011 6:10 am
Oh wow! De vinger! O.O Glæder mig til at se nogle close-ups af den dreng!