Antal indlæg : 14 Age : 32 Geografisk sted : Danmark Registration date : 12/12/10
Emne: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 7:29 am
Hej folkens.
Jeg er Puppteer-Angel og det her er min første dukke Noah som er en Soul Doll Amon (the hanged man)
Jeg skal være helt ærlig at sige at jeg er lidt af en nybegynder på det dukke halløj så jeg aner faktisk ikke hvad jeg ellers skal skriver...
SÅ ON TO THE PICTURES!!!
Ja han kom i 2 kasser da han er en STOR dreng
Fine kasser
Okay første kasse, ingen dukke men en masse bubblewrap og et par kæmpe vinger
Vingerne ude af kassen
Hans fine fine tøj
Og der har vi ham jo Hai Noah!!!
Og så fik han lige øre og tøj på.
Efter han fik wig på kunne jeg ikke lade vær med at koste lidt rundt med ham
Her har vi ham så i alt hans pragt
Tak fordi I gad at se med min næste tråd bliver nok hvor han for sin face-up og sin blush
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 8:04 am
Tillykke med ham! Han er vel nok flot. De vinger der ... Wow! Jeg glæder mig til at se, hvad du gør ved ham.
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 8:22 am
.. my god, han er skøn! Jeg er vilde med de vinger OwO Jeg glæder mig til at se når han får lidt farve på ^^ Tillykke med ham ^^
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 7:45 pm
Hold da op O___O Han er godt nok stor. Og tillykke med ham, han ser dejlig ud, men også lidt farlig. Glæder mig rigtig meget til at se ham med blush og det hele ^__^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Noah min første dukke er hjemme!!! Lør Aug 06, 2011 9:59 pm
Wow, sikke en stor dreng. Tillykke med ham ^^