The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!)
+2
dark_dream
Risushi
6 deltagere
Forfatter
Besked
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Fre Jun 19, 2009 5:11 am
Jaah, var lige ude at tage nogle billeder af Eiko for et par dage siden, så de skulle op og ligge
Den kjole hun har på er en jeg har nakket fra en af mine porcolænsdukker, så det er IKKE en jeg selv har syet! Cx
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Puuh, det var det, men i for også lige et full shot af kjolen Kjolen er en smule for stor til hende, men jeg er ved at prøve at gøre noget ved det Cx
Sidst rettet af Risushi Lør Jun 20, 2009 3:06 am, rettet i alt 3 gange
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Fre Jun 19, 2009 5:16 am
her er hun så igen din lille Eiko jeg elsker billeder 7 der er et eller andet over det, men jeg ved ikke hvad nååårh men vidre dejlig dukke og fede shots
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Fre Jun 19, 2009 5:21 am
Hun er rigtig smuk ^w^ Kan godt lide billede 4, hun har et vidunderligt udtryk ;D og kjolen ser rigtig godt ud på hende
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Fre Jun 19, 2009 5:24 am
Mange tak begge to Cx
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Fre Jun 19, 2009 5:25 am
Er helt ekset med det fjerde billede!
Effekten det giver alt i alt - posering af hænder, blik, glasset - er fantastisk livagtigt!
Savner lidt skarpere billeder, men man må tage hvad man kan få xD Men får du mulighed for at bruge et med god opløsning burde du gøre det, for du har helt sikkert fornemmelse for posering og vinkler :3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Fre Jun 19, 2009 8:15 am
Wow, sikke en flot kjole. Det er nogle fine billeder, og farverne er rare og afdæmpede at se på. Ligesom Miki synes jeg, at nr. 4 er virkelig godt. :-) Meget fortryllende.
Risushi
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Lør Jun 20, 2009 3:08 am
Tusind tak begge to!
Miki - Jeg skal gøre hvad jeg kan Cx
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Lør Jun 20, 2009 11:16 am
Hun ser så fortvivlet ud hun er virkelig smuk! Jeg er helt vild med hendes udtryk og det er da en vildt flot kjole hun har. Lige som de andre kan jeg virkelig godt lide nr. 4.
Risushi
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!) Søn Jun 21, 2009 7:08 am
Tusind tak igen! Cx
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!)
The Princess of roses[SDF Wintery](Mange billeder!!)