Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
3 deltagere
Forfatter
Besked
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp Søn Aug 15, 2010 3:46 am
har taget nogen billeder af min dreng idag - håber i nyder dem lige så meget som jeg gør..
Bonus billeder
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp Man Aug 16, 2010 2:09 am
Hehe det andet sidste billede hvor din kat liiiige giver ham blikket er bare KÆRT! ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp Tirs Aug 17, 2010 10:44 pm
hvor er han dog skøn, tillykke med ham, han ser virkelig dejlig ud.. Dine dukker er simpelhent bare så skønne og specielle! ellers er det bare dig der gør dem skønne? :p
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp Man Sep 06, 2010 10:12 pm
Søde billeder. Og katten er også kær.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp