Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Tirs Jun 30, 2009 8:11 am
Jeg ved ikke hvorfor jeg brugte Tysk... ^^; Men ihvertfald betyder det; Gemmeleg del. 1
Og hovede personen i denne story blev min engen lille Black Berry!
Black Berry tænker; Jeg ved ikke hvorfor jeg er her..
Black Berry tænker; Eller hvordan jeg er endt her..
højt råben Black Berry tænker; åh åh! Opdaget!
Black Berry tænker; Nå.. Men nu hvor jeg alligevel er her.. Så kan jeg vel godt lave noget sjovt!
Black Berry tænker; MEN først! Må jeg gemme den her!
Black Berry tænker; Åh! Perfekt gemmested!
Black Berry tænker; Sådan! Her finden ingen den!
Black Berry tænker; Hvis jeg så bare kunne.... ehe... uhm..
Black Berry tænker; Åh nej!! Jeg sider fast! HJÆLP!!!
Fortsetzung folgt... forsættelse følger...
(håber vi da, ellers så skal Black Berry nok tilbringe hele natten der... 8D )
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Tirs Jun 30, 2009 8:17 am
hahaha Mega grinern stakkels fyr, så sidder han bare fast hvorfor skal du altid lave fortsættelser! men så er der da noget at glæde sig til
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Tirs Jun 30, 2009 8:23 am
Norh lille Black Berry x'3 Hvor er han dog kær xD Så energisk for at gemme sit bælte/halsbånd/whatever xD;, og så falder han selv i xD Jeg er bare HELT vild med starten hvor man kun ser hans ører, det giver en rigtig god intro og effekt synes jeg, prof vil jeg lige frem sige ^^
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Tirs Jun 30, 2009 9:25 am
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurh hvor er han dog kær og søøøøød jeg elsker starten hvor man kun kan se de øre X3 men jeg hader dog det med forsættelser -/.\- *at tænke: jeg vil se mere! jeg vil se mere! nuuuuuu!*
wolter Moderator
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Ons Jul 01, 2009 2:17 am
heheh x'3 Mange tak alle 3! x'3 Jeg er ked af det med forsættelserne.. ^^; (elsker at pide folk!! MUHAHHA!) Sam har først fået sin trøje idag, og den vil jeg gerne vise frem x'3 SÅ går igang med forsættelsen om nogle min! ^w^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Ons Jul 01, 2009 5:35 am
venter spænst på næste OwO (jeg kan ik stave ^^") vente... vente.. ve... Wolfy tag dig sammen __ __" hai ^^"
wolter Moderator
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Ons Jul 01, 2009 11:29 am
hehe Wolfy x'3
Sorry vente tiden, jeg faldt i søvn ved 5 tiden, og vågnede kl. 9 ^^; FIK dog taget billederne!! x'3 Og de vil desværre først blive postet imorgen... SORRY!! (selvom klokken er 01.30... så vil det sige idag... o__o' ?)
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Ons Jul 01, 2009 6:00 pm
Nuuurh hvor er det nogle søde billeder! Black berry er jo alt for kær Nu vil jeg også vente i spænding på del 2 :3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Tors Jul 02, 2009 1:37 am
Hæ! Super nuttet, og lækre billeder. Elsker specielt det hvor han kravler op i potteplanten; detaljen med den bukkede fod er rigtig god. Neat! Glæder mig til fortsættelsen.
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Haha genialt! Det må jeg virkelig sige!! XD Black <3erry er vildt nuttet!! <3 som altid XD gode billeder og god historie ^^ nu skal jeg bare ind og læse nummer 2 8D
Gæst Gæst
Emne: Sv: verstecken teil 1 [Pipos Dali] Ons Sep 30, 2009 4:52 am
Awww! Black Berry er herrer kær! Jeg er helt forelsket i ham! Jeg gad godt og købe ham, men jeg køber ham ikke for din skyld. - Så vil jeg godt nok være tarvelig! >.<