Jeg var lidt i tvil om det skulle blive en fotoserie, uden tekst eller om det blev en story med teks.. Men efter at have gloet billeder godt igennem, blev jeg enig med mig selv om, at der skal teks på!
----
Min mormor invitere mig med uden for at gå en tur, så jeg takkede ja, og tog straks BB og Sam med!! SÅ ned til mølledamen i Sønderborg!! <3
Denne historie handler lidt om, hvordan Sam og Black Berry lære hinanden bedre at kende..
Deres forhold har været ind tilvidere; Black Berry er en lille livlig kanin der gerne vil ud og opleve verden! Sam der imod vil gerne have selskab, men bliver hadet af Ikras, og derfor søger lidt selvskab hos Black Berry... Black Berry vil ikke holdes fanget, og derfor har det med at stikke af og forvilde sig ud i naturen og opleve ting og sager!
ALT KRITIK ER VELKOMMEN!!! <3
Black Berry tænker;Her er rigtig dejligt! Så fredeligt! <3
Sam kravler op af træet: S-Sorte Kanin!! B-Bliv liggene!!! Jeg k-k-ommer og reder dig!!
Black Berry tænker; For pokker da også! >___<
Sam bliver liggene: Jeg kan ikke nå dig!! Q_____Q
Black Berry tænker; Her var ellers lige så dejligt! hmm... Måske jeg kan gemme mig?
Black Berry for lusket sig ned af træet, og stikker af fra Sam!
Sam: Sorte kanin....? Hvor er du? T.T
Sam: Jeg kan ikke se den nogen steder.. T___T
Black Berry tænker; Hvad skal jeg gøre! Inden længe bliver jeg fundet.. >.<
Sam: Nå nej... De der farlige rap ander, tror sikkert at han var ude efter deres æg!!!! TÆNK HVIS DE HAR SLAGTET HAM!!!
Sam: SORTE KANIN!!!!!! <3 <3 Bliv der!!! NU KOMMER JEG!!! <3
Black Berry: O_____O'
Sam: Åh..!! Jeg fandt dig endelige!! <3 Jeg har været så bekymret for dig! <3
Black Berry: ?
Sam: Du betyder så meget for mig! Q____Q Tænk hvis der skete dig noget!!
Black Berry: ó///ò
Sam: Men bare rolig! Fra nu af passer jeg rigtig godt på dig!!! <3
Black Berry: ^///^
Historien er tænkt som lidt hverdags aktigt, så der er intet specielt i det.. ^^; Sorry mange gange!
Da vi kom hjem, havde Black Berry fået det lidt dårligt! Så imens han er syg, passer mig og
Sam rigtig godt på ham x'3 <3
Og det er han sikkert glad for x'3 <3
TUSIND TAK FOR KIGGET!!!! <'3
Og jeg undskylder de mange billeder.. ^^;