Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Ons Jul 08, 2009 9:24 am
This is what I brought you, this you can keep,
This is what I brought, you may forget me.
I promise you my heart just promise to sing,
Kiss my eyes and lay me to sleep.
This is what I thought, I thought you’d need me.
This is what I thought, so think me naive.
I promise you a heart, you'd promise to keep.
Jeg fik lige en smule inspiration, så tog lige nogle billeder. Og de blev vidst ikke så gode... Men syntes lige de skulle op alligevel ^^ Nogle af dem er måske en smule ensformige og mørke, men det var sådan jeg ville have de skulle være… Og undskyld det skiftende lys Cx Teksten er noget fra sangen Prelude 12/21 af AFI
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Ons Jul 08, 2009 9:47 am
Det er nogle rigtig gode billder, en skam at det at de er dunkle gør det lidt uskarbt men jeg synes nu også at de skal være dunkle, det passer til stemningen. Ej hvor jeg altså elsker hendes udtryk hun er så smuk og ser så sørgmodig ud at man bare får lyst til at holde om hende. Nr. 3 og 8 er mine favoritter
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Tors Jul 09, 2009 5:04 am
jeg elsker den sang og billederne passer godt ^^
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Tors Jul 09, 2009 8:15 am
Tak begge to! Cx
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Tors Jul 09, 2009 8:27 am
gode billeder hendes poseringer er rimlig livagtige på nogen af billederne
kan også godt lige et billederne er lidt mørke i det. det passer godt ind. ^-^
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Tors Jul 09, 2009 8:41 am
Jep, sangen er fantastisk. Synes hun har et fedt, lidt trist/plaget udtryk, det er fedt. ^^ Synes egentlig det fungerer fint at billederne er lidt grumsede/af dårlig kvalitet, det passer til teksten.
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Tors Jul 09, 2009 9:31 am
Jeg synes rigtig godt om farvetonen og stemningen i billederne. Man får fornemmelsen af en frygtsom stemning, hvilket jo passer med dukkens ansigts udtryk. Vinklerne er også meget gode, men belysningen er måske lidt off. Udover det rigtig godt :3
Risushi
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Fre Jul 10, 2009 2:29 am
Mange tak alle sammen!! ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Lør Jul 11, 2009 5:14 am
Det kan godt være at billederne fremstår slørede, mørke, skiftende lys, men når man ser bort fra dette og læser teksten mens man ser billederne, har du nu gjort det ret godt ^^ Du er meget god til at få følelserne frem i hendes poseringer, og brugen af poseringer med hendes hænder er bare prikken over i'et
Risushi
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl] Lør Jul 11, 2009 7:39 am
Ooow..! Mange taak! >/////<
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I Promise you my heart...[Luts Wintery Girl]