Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 3:20 am
Eliza: *suk* Der er intet at lave herude når man er alene.
Eliza: Og jeg har glemt min nøgle. Selv om Jimmie altid siger jeg skal huske den.
Eliza: De andre kommer ikke hjem før om lang tid. Hvad skal jeg dog lave imens..
Eliza: Den sky der ser sjov ud.. Den ligner lidt Kayden om morgenen! Og den der *gaber*
Eliza: Mmh... zzz...
Eliza: *ryster* ... Det er koldt, hvem har taget dynen.. Huh?
Eliza: Jeg må være faldet i søvn.. Brr det er koldt, hvor længe har jeg sovet?
Eliza: Huh? Hvor er jeg?? Dette her er ikke vores have.. Måske jeg kan finde nogle for toppen af bakken jeg kan spørge..
Eliza: Togskinner! Det betyder en station, og en station betyder mennesker ^^
Eliza: ... Der er intet så langt øjet rækker..
Eliza: Gad vide om jeg aldrig finder hjem igen? *snøft*
Eliza: Nej, ikke græde! Jeg fortsætter videre til jeg finder nogle jeg kan spørge om vej!
Eliza: Men hvor skal jeg gå hen.. Humm.. Jeg går lige ud efter næsen, det plejer Kayden at sige man skal.
Eliza: Hvor længe skal jeg kravle.. Jeg har ondt i benene, jeg har kravlet mindst tusind kilometer!
Noget tid senere..
Eliza: Endelig! En låge! En meget stor, rusten, skæv låge...
Eliza: Ha- hallo? Er der nogen? Det ser ud til at der er fri bane.. Det er også ved at blive mørkt..
Flere timer senere..
Eliza: Jeg gider ikke mere! Det er mørkt, det regner, og jeg er kold over det hele! Jeg tror jeg bliver nødt til at overnatte herude.. Alene.. Jeg ville ønske at Jimmie var her.. Eller Keenan og Kayden..
Fortsættes?
Omake
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 3:58 am
Nårh en sød story. Super gode billeder! Håber hun finder hjem igen! O .O
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 5:04 am
I <3 Eliza, jeg kan bare ikke få nok af hende! Rigtig dejlige billeder, jeg håber hun finder hjem og ikke bliver forkølet af at overatte udenfor.
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 5:12 am
Awie, hun er altså bare kær! Dine poserigner er så levende, det er dejligt at se på! Jeg håber hun finde hjem, det lille pus ;___;
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 5:39 am
er helt vild med billede 10...
levede mig næsten alt for meget ind i historien, blev helt trist over at hun skal sove alene uden for....
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 6:53 am
auuuuw en eller anden fin hende så hun kan komme hjem TTwTT
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Ons Jun 02, 2010 10:31 pm
Tusind tak alle sammen ^^ Jeg håber også at hun finder hjem snart, og så skal jeg vist have lagt en reservenøgle ud ^^'
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Tors Jun 03, 2010 8:23 am
wah, så søøød, super kawaiiii >.< flotte billeder:) håber hun finde hjem ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Tors Jun 03, 2010 8:33 am
LOOOL!!! xD
Hvor er hun nuttet!! >w< *hug* Og sikke nogle gode billeder! OwO
...
Gad vide om der ikke er nogen der savner hende? x'D
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Fre Jun 04, 2010 1:51 am
den var sød. Håber hun finder hjem igen eller at drengene finder hende.
Gode billeder. Du har fanget stemningen godt.
Keep up the good work
Someone_strange
Antal indlæg : 15 Age : 40 Geografisk sted : Vestsjælland Registration date : 15/07/09
Emne: Cute :) Fre Jan 14, 2011 3:26 am
Det er bare en virkelig skøn billedserie! Hun er så sød
Hemmeligt
Antal indlæg : 6 Age : 34 Geografisk sted : Danmark Registration date : 12/12/10
Emne: Sv: Lost girl [LTF Bisou girl] Lør Jan 22, 2011 10:32 am
Årh en dejlig lille billede serie ^^ Håber at hun snart finder hjem ! Og god idé med den ekstra nøgle (;