Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali]
+6
Xandorram
Leechy
boots
Taylor
ChibiShin
wolter
10 deltagere
Forfatter
Besked
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 22, 2009 8:52 am
SÅ fik jeg den endelige lavet! Jeg har snakket lidt om den, og jeg syns stadig at den er genial 8D Nu håber jeg så at jeg ikke er den eneste der syns det... ^^;
ÅH ja! Mit kamera må ha været insmørt i et eller andet.. Da der er sådan en underlig plet på alle billederne o___o' (Må være sket efter at jeg var nede og give ænderne mad, ved søen x'3 )
ALT KRITIK VELKOMMEN! <3
Sam: ÅH IKRAS!!! <3 Ikras: -.-
Ikras: Hvad vil du? -.- Jeg vil faktisk gerne i bad.. OG nej! Du skal ikke med!! -.-
Sam: Eeej O//O Jeg vil vise dig noget! ^//^ Ikras: gør det hurtigt.. -.-' Sam: Wolter? Ser du med?? ^^ Me: Øhm.. Ja selvfølgelige Sam xD
Sam: OKAY!!! Se her!!! Ikras: ....
Sam: Dette er en ganske normal hat! Ikras: o___O Sam: Men se nu...
Ikras: Kom nu til sagen.. -.-
Sam: Ikras du forstyrrer! Du skal være stille! Ellers kan jeg ikke koncentere mig! Ikras: ...
Sam: OKAY! Det er en ganske normal hat!! Ikras: .... Sam: Men når jeg siger mine magiske ord, vil der komme en kanin ud af min hat!! 8D
Sam: Pizza!!! <3 Ikras: WTF! Me: o__O
Sam: .....
Sam: øhm.....
Sam: Jeg har tryllet Sorte Kanin væk!!!! Q____Q Ikras: Det var synd.. -.-
Sam: Hjælp mig med at finde ham!!!! Han skal være her et sted!!! Q____Q Ikras: Jeg har andre ting at lave... o.O Sam: Ikras!!! Q___Q
Ikras blid stemme: Sam.. Jeg kan også trylle.. vil du se..?
Sam: O///////O JAA!!!!
Ikras blid stemme: Okay.. kom her.. Sam: O////////////////O <3 Ikras: Jeg kan trylle dig væk..
Ikras: Farvel Sam! Sam: IKRAS!!! Hvor er du!!? Jeg kan høre dig, men ikke se dig!! O0O Ikras: Kæft du er en taber.. -.-' Sam: HVORDAN GØR DU!!? Ikras....? Ikras...? Ikras......? ÅH NEJ JEG ER OGSÅ BLEVET VÆK!!!
Øh... jaaa... xDD Farvel Sam.. Vi ses når du har fundet ud af at tage en svedet trøje af hovedet... ^^; Men.. Hvor blev Black Berry endelige af..?
Black Berry tænker; huh.. Hvor er jeg... o__O
Black Berry tænker; Jeg er helt alene..... ... ... ... ... ÅH! endelige noget fred og ro! ^^
BONUS!!!
Billedet blev lidt mørkt! Men det skal forstille Ikras, som den store tryllekunsterner, der viser hatten frem
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 22, 2009 8:59 am
Aww!! En af de bedste og mest geniale historier indtil videre!! :3 <3 elsker virkelig idéen!! XD Elsker bare det med at Sam ikke kan trylle BB tilbage XD det er så genialt!! Også det med at Ikras 'tryller' Sam væk med sin trøje XD kæft det var sjovt!! XD keep it up!! <3 Ikras er smuk på alle billeder, men er vild med nummer 2 og bonus billed!! <3 <3 Sam er sjov og skøn som altid og Black Berry er bare for nuttet!! <3 Selvom der var en plet på dine billeder ligger man ikke mærke til den når man læser! :3 (eller jeg gør da ikke XD) og kvaliteten er vildt god selvom pletten findes :3 Alt i alt: Genialt! Smukt! Genialt! Godt lavet!
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 22, 2009 9:12 am
mega nice story ^^ rigtig godt fundet på du er ved at være god til det der
sam er for dum xD hun får da aldrig en kæreste, så dum sum hun er xD
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 22, 2009 9:21 am
Haha - han har jo humor ham Ikras.
Drøngod historie. Jeg må så indrømme at jeg overhovedet ikke lægger mærke til billedernes kvalitet når jeg læser dine historier. Det er egentlig ikke så vigtigt for mig. Dine kommentarer derimod - haha - great work, Wolter.
En anden god ting ved dine historier. Jeg bliver ved med at komme tilbage og læser dem igen og igen. Jeg håber at jeg en skønne dag vil møde Sam, Ikras, Sakras, BB og de andre - og ikke mindst dig. Du må være en speciel person når du kan lave disse hjertevarme, humoristiske billedhistorier.
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 22, 2009 9:25 am
Synd med den fedtplet :/ (den slags ting opdager man altid først EFTER at man har taget billederne -_-) Rigtig sød billedhistorie (din bedste indtil videre), og jeg synes du har fået rigtig godt fat i poseringerne, der er god variation i dem ^_^b
Din Blackberry er nuttet!
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 22, 2009 8:54 pm
Haha, det var et godt grin man lige fik sig der xD Det var en rigtig interessant idé at bringe op Du laver mange dejlige storys med Black Berry, gør mig blot så glad at han trives hos dig Og hvad angår Sam og Ikras; funny as hell! xD
wolter Moderator
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Tors Jul 23, 2009 7:37 am
Tusind tak skal I alle have!! x'3 Og tak fordi I ventede på at den blev lavet! x'D
Chibishin - *klapper Shin på hovedet..* Det var den længste besked fra dig, jeg nogen sinde har læst X'D <3 mange tak!!! <3 x'3
Tiko - Mange gange tak lille Tiko-liko Hov hov Kan du snakke pænt om min lille Sam! xD
boots - lol! Han har meget mere end blot det Tusind tak!! x'3 <3
Pas nu på at du ikke bliver skadet af min mærkelige humør!! xD Det ender jo med at folk bliver skræmt fra dig! x'D Jeg håber også at du kan møde dem!! Især BB vil glæde sig over at møde dig! x'3 Og jeg vil også rigtig gerne møde dine dukker - og dig xD lol! Det må du jo bedømme når du engang møder mig
Leechy - NETOP! Jeg hader den plet.. T__T awwww!! tusind tak!! Jeg er også mest stolt over den!! x'3 <3 Black Berry: O///O
Xandorram - At grine er noget af det beste man kan gøre!! HAHAHHA x'D Jeg er også utrolig glad for ham!! (som jeg har sagt så mange gange) Og jeg elsker ham så højt! x'3 det lyder underligt but - Tusind tak fordi du satte ham til salg <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Tors Jul 23, 2009 8:31 am
der er bare et eller andet ved dine historier og din humor der får mig til at smile du for dine karakterer til at virke så levene og jeg må inrømme jeg er begyndt at se frem til den næste historie
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Tors Jul 23, 2009 9:50 am
Arh XD Den var virkelig sjov!! Sam's magiske ord "Pizza!" XP Så godt!! Jeg har altid siddet og stalket dine photoshoots, og historier , men aldrig kommenteret.. Så det gør jeg nu!!
Elsker så meget at Ikras bare kaster sin trøje over hovedet på Sam, og så at Sam rent faktisk tror at han er blevet tryllet væk XD
Jeg lagde mærke til fedt-pletten på de to første billeder men så ellers ikke, fordi jeg var for optaget i at grine! Godt arbejde!!
wolter Moderator
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Søn Jul 26, 2009 12:27 am
mystearica - aww! tusind tak! jeg arbejder allerede på den næste story! ^^ og jeg håber at også den vil få dig til at smile!!
PrinceNaru - hahah.. Tak! ^^ Det var da også på tide, at du skrev så hehe.. jaaa x'D Så kom Ikras da af med 2 ting! en svedig trøje, og en sam x'D
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Ons Jul 29, 2009 6:05 am
wolfy- lol XD jeg vil give dig et stort fem tal ...hehe stakkels sam ^^" haru- moooh WOLTER JEG ELSKERRRR DIIIIIIIG!!!!!!!!!!
wolter Moderator
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Lør Aug 01, 2009 1:21 am
wolfy - lol! tusind tak! ^^ Haru - O//O TAAAK!!
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Lør Aug 01, 2009 6:18 am
GENIALT!!!!!!! XD Elsk elsk ELSK så meget på dine små historier XD Hvor er Ikras ond XD ahahaaha
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Lør Aug 01, 2009 3:14 pm
Hahahahaha ej hvor skaegt! Genialt XD Stakkels naive lille Sam som jeg elsker saa hoejt XD
wolter Moderator
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali] Tirs Aug 11, 2009 3:23 am
oh!! Jeg havde helt glemt jer!! >___<'
DekinaiYo - Tusind tak!! x'3 Jeg er rigtig glad for at du elsker dem <3 Jaa, han er ond.. :/ Mon man kan sende ham på en skole, så han kan lærer hvordan man behandler andre? xD
LiChan - Aww!! Tusind tak! x'3 naiv er et godt ord for Sam ^^ <3 Og jeg er glad for at du elsker Sam!! x'3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali]
Magician [MNF Soo Dark elf, MNF Shushu BOY, Pipos Dali]