Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Ons Dec 31, 2008 11:28 pm
Er et par gange stødt på abjd's i forskellige sammenhæng, og ville lige høre om der eventuelt er andre der har set abjd's representeret andre steder end dem jeg har set.
For det første er der jo filmen "Doll Master" hvor i hvert fald 2 event dukker fra Custom House , blandt andet Demian, medvirker.
Så har jeg lige set i dag, at Jrock bandet D udgav en single i september med en abjd på coveret... aner ikke hvilken mold det er, men så vidt jeg kan se er det en abjd. singlen hedder "Yami no Kuni no Alice / Hamon" og kan findes på CD Japan.
Personligt syntes jeg det er fedt at se abjd's i film og musikken... det skulle der være noget mere af, eller hvad syntes folk?
Sidst rettet af Ponpyon Søn Okt 25, 2009 8:19 am, rettet 1 gang
birdie
Antal indlæg : 17 Age : 54 Geografisk sted : Norge Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tors Jan 01, 2009 12:18 am
Artisten Kerli (fra Estonia) har med en bjd i sin musikkvideo "Walking on Air":
The ball-joint doll that is shown was customized by Pepstar, a user on denofangels.com.
Det står ikke noe sted _hva slags_ dukke det er, da.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Lør Jan 03, 2009 9:25 am
"Attack on the Pinup Boys" har også en BJD med. En pige giver den til sin store "helt" på skolen. Han har nærmest star status og får en dukke der er customized til at ligne ham... kan stadig ikke bestemme hvilken mold det er... nogen der ved det?!
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Jan 04, 2009 5:37 am
Nå ja "Attack on the pin-up boys" har en med, det rigigt!
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tors Mar 19, 2009 8:58 pm
Da jeg sad på DoA faldt jeg over et emne om 8Eight og en ny musikvideo hvor (de?) har en abjd med n__n Sangen hedder Empty Hearts, og her er et link https://www.youtube.com/watch?v=wYJg64aApHE&NR=1
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Lør Maj 09, 2009 10:49 pm
I den koreanske gyserfilm "Wishing Stairs" er der også en BJD med i filmen. Lagde mærke til det da jeg så den idag ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Maj 10, 2009 3:10 am
Ruki : Det kan simpelthen ikke være rigtigt XD Nu har jeg lige siddet og set "Wishing Stairs" og jeg så ingen Abjd xD
Kan det have været den forkerte film? Irriterende hvis der er O_o
Guest Gæst
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Maj 10, 2009 4:24 am
PrinceNaru: Jo, hende den tykke pige har en, ligner mest af alt en minimee af hende selv, siddende på en høj kommode hvor hun render rundt og taler med sig selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Maj 10, 2009 7:48 am
Aaah XD jeg fandt problemet. Wishing stairs, er nummer tre af en film serie XD jeg så etteren. nu ha jeg set den... og god.. den er god XD Hende den tykke.. hun havde da også en anden en med sort hår, som lignede hende hun var 'forelsket' i? xD
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Maj 10, 2009 8:47 am
Efter meget lang tid hvor jeg har set efter der og så videre fandt jeg endelig en sang hvor at der er en abjd med i.
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tors Jul 23, 2009 12:29 pm
På den sidste nye Mylene Farmér CD, er der afbilledet en ABJD der er moddet kraftigt, skal se om jeg ikke kan få lagt et billede ind af det, men her er et link Mylene Farmer
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tors Jul 23, 2009 9:08 pm
jeanet kaulitz skrev:
"Attack on the Pinup Boys" har også en BJD med. En pige giver den til sin store "helt" på skolen. Han har nærmest star status og får en dukke der er customized til at ligne ham... kan stadig ikke bestemme hvilken mold det er... nogen der ved det?!
Ah cool! Min veninde har lige fået den film. Må straks kigge på det.
Og dette er iøvrigt en genial tråd. Spændende.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tors Jul 23, 2009 9:11 pm
Nick - søreme så! Det er godt nok et fedt moddjob. 8D *kigger sultent på dukker - hvem kan moddes? Mæhæ*
Giggle - Lyder spændende. 8D Pinup boys lyder som en fantastisk titel. :3 Er det en man kan komme til at se på et tidspunkt?
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tors Jul 23, 2009 9:50 pm
The koreanske indies band Nell bruger en ABJD i deres video til sangen "Cat"