Antal indlæg : 28 Age : 41 Geografisk sted : In dream land Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Jul 11, 2010 5:52 am
Så lige en lille add on til denne her tråd da jeg zappede over voice på tv. Ennu en Kerli vidio med bjd's i ^.^ Hendes ring til sidst skræmmer mig lidt o.o'
wiii en der kender Nell XD hvor dejligt, det ser man ikke så ofte hæhæ
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Jul 11, 2010 10:13 am
I den japanske horror film "Tre ekstremer" så er der en BJD med i den sidste del Den bliver 'foldet' sammen og puttet ned i en kasse som symbol på den ene søster XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Man Jul 19, 2010 2:01 am
jeg sad lige og skrev med Fiie herinde fra, og så sendte hun mig det her link:
jeg syntes bare er pænt fedt at man kan få en dukke til at bevæge sig sådan!! xD (kan ikke helt finde ud af om det er en abjd, eller dollfie dream xD hjælp?)
Tilgiv mig hvis jeg har postet den et forkert sted xDD så er adminsne velkomne til at slette eller flytte den her besked xD
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Man Jul 19, 2010 3:57 am
@PrinceNaru: så vidt jeg ved så er det en fra DoA der har modded sin dollfie til at have robot ben (kan ikke huske og lednignerne går op i armene også) så den kan danse. den er rigtig sej ^-^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Aug 01, 2010 8:12 am
Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle smide den ind.. men syns den er mega fed.. xD min kusine har lavet den til mig..! xD
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Ons Jan 12, 2011 9:35 pm
jeg har hørt at der skulle være en ABJD med i filmen Spider Lilly (den er kinesisk/taiwanesisk)
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tirs Jun 28, 2011 3:29 am
En veninde som er stor Yaoi fan har sendt mig en titel på en Yaoi manga med en dukke der sandsynligvis er BJD - som kommer til live.
mangaen hedder "Lover's Doll" af Kazuhiku Mishima cover
Jeg tog et kik på den, og sys den er meget sjov og tegnestilen er ret nice. Den er ret uskyldig og der er kun sex scene i sidste kapitel.
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tirs Jun 28, 2011 4:05 am
Der er en amerikaner der har lavet sin egen manga omhandlende hendes dukker, historien er super sød og man sidder i sit stille sind og ønsker at ens egne kunne bevæge sig rundt og tale.
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tirs Jun 28, 2011 6:27 am
Ponpyon skrev:
En veninde som er stor Yaoi fan har sendt mig en titel på en Yaoi manga med en dukke der sandsynligvis er BJD - som kommer til live.
Jeg tog et kik på den, og sys den er meget sjov og tegnestilen er ret nice. Den er ret uskyldig og der er kun sex scene i sidste kapitel.
kan man finde den online ?
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Søn Jul 10, 2011 6:49 am
Heceta skrev:
Ponpyon skrev:
kan man finde den online ?
på MangaFox Har læst den de først ti gange x'3 Mishima Kazuhiko har skrevet en hel del af mine ynglingsyaoi/shounen ai x'3
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Ons Aug 31, 2011 9:54 am
denne video Af ALI PROJECT Aner ikke hvilke dukker det er, men helt sikkert BJDs :3
Gæst Gæst
Emne: Mistula Tirs Okt 18, 2011 4:05 am
Der er et Filippinsk band 'bestående' af BJDs kaldet Mistula. Jeg har ikke selv hørt noget af det og kun læst om det på wikipedia
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tirs Okt 18, 2011 4:11 am
Man kunne vel oss sige at Rozen Maiden er omkring BJD ;D De er ball jointed... Og der findes en dukke der er ca deres størrelse oss ^^
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tirs Nov 15, 2011 8:59 pm
Jeg synes jeg vil nævne Marwencol. Det er dog ikke ABJD's men dukker i 1/12, nogle af dem er faktisk Ball Jointed, men vist nok fashion dolls. Det er en fascinerende film, og så er den fra de virkelige liv!
Mark Hogancamp blev for nogle år siden slået ned og lå i koma. Da han vågnede, kunne han ikke huske ret meget fra sit liv, og begyndte derfor at rekonstruere det med dukker. Selv om der ikke er tale om abjd's, så er den særdeles inspirerende, og Marks tålmodighed med at bygge props, scenarier osv. er helt unik. Og så siger filmen også en del om, hvad dukker betyder, eller kan betyde for os. Det med at udleve forskellige ting. For Mark er dukkerne vejen til helbredelse. Giv filmen en chance og besøg Mark Hogancamps hjemmeside her:
Edit: har nu set Another anime'en og syntes personligt den er mega fed. Og BJD'erne fylder faktisk en større del end jeg havde regnet med. Hidtil en af de bedste horror/gore anime's jeg har set. Kan varmt anbefales.
Og så kan jeg ikke huske om vi fik nævnt Angelic Layer!? Som jo også er en manga/anime med Bjd'er
Sidst rettet af Ponpyon Tirs Jul 16, 2013 11:43 pm, rettet i alt 2 gange
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet) Tirs Jun 18, 2013 3:14 am