Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 2:53 am
I dag modtog jeg endelig min Glati! *_* Han er rigtig sød, og jeg er meget glad for ham
Desværre da jeg skulle pakke ham ud, havde jeg ikke anden kamerakilde end min mobil..
Jeg beklager virkelig for de dårlige billeder xD Tager nogle nye når jeg får ordnet batterierne til mit kamera XD
Håber i vil tage godt i mod ham! ;D <3
Kassen xD
Kassen i kassen
Første kig i æsken :3
Vinger, hove, horn etc..
DA-DA-DA-DAM.. Det skal så lige siges at jeg var pææænt oppe at køre på dette tidspunkt xD
GLATI!
Close-up *_*
Så fik jeg ham fri af den pude-dims xD
He looks so shyyy <3
Hmpf! Alexander stjal ham fra mig xD
Jeg prøvede default wiggen på ham.. Den er faktisk sød nok irl, og dejlig blød.. Men.. godt nok ikke pænt klippet indenunder og i spidserne o_O
Har købt en anden wig til ham, som han hurtigt fik på..
Og så bare lidt random forsøg på at tage nogle billeder xD
Undskyld for alle de billeder XD Kunne ikke rigtig styre mig ~
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 3:15 am
Hvor er han fin. Tillykke med ham.
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 3:37 am
Argh, hvor er det tarveligt at alle modtager deres små gedebukke her for tiden >_<
Han er adorable, og kan ikke vente med at se flere billeder af ham <3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 3:50 am
Tillykke mange gange!! Jeg kan ikke vente til jeg får min Glot!! x'3 han er rigtig sød med den brune wig! x'3 <3
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 4:05 am
hvor er han bare cute!! tillykke med ham XP
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 4:26 am
hvor er han bare sød! og den brune wig der passer bare perfect til ham ^^
*liste liste liste.. stjæle glati!... løbe løbe løbe*
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 4:48 am
hvor er han nuser glot og glati er skønne
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 7:43 am
Hold kæft, hvor er han sød! Super stort tillykke. Meget misundelig.
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 8:03 am
Han er virkelig flot! er lidt imponeret, har sådan glædet mig til at se om det kun var gedebukkebenene de kom med Men hans ben ligner et puslespil af den anden verden
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 8:08 am
Rigtig mange gange tillykke. Han er fin! Du har bestilt ham med default faceup, ser jeg? Den er også pæn. Glæder mig til at få min egen. Hee! :3 Og hurra for at Soom altid sender både menneskedele og specielle dele med til deres dukker. Elsker at se alt det ekstra gøgl man får på deres præsentationsbilleder.
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 8:25 am
Jeg tænkte på, jeg har altid undret mig over hvordan de vinger og horn sidder fast på hovedet, er det muligt du kunne tage nogle billeder af det?
Overvejer selv lidt at få en dukke med horn, men vil lige se hvordan det funker, kan ikke rigtigt finde noget om det på producenternes side
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 8:45 am
De er altså bare super søde i den størrelse! Mange gange tillykke! GLæder mig til at se mere af den lille, simpelhen så bedårende
MuseumBizarro: Horn og vinger sættes fast med magnet-mekanisme. Der er magneter i ryg og head-cap, samt horn og vinger
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Ons Jul 22, 2009 7:49 pm
cuteness for the win! Hvor er han bedårende med den brune wig, den er SÅ meget bedre til ham end den grå.
MuseumBizarro
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Tors Jul 23, 2009 1:48 am
Xandorram skrev:
MuseumBizarro: Horn og vinger sættes fast med magnet-mekanisme. Der er magneter i ryg og head-cap, samt horn og vinger
Ved du om magneterne sidder inden i eller uden på hovedet, ved ikke lige hvor godt Resin er til "føre" bølgerne fra magneter
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Tors Jul 23, 2009 1:52 am
MuseumBizarro skrev:
Xandorram skrev:
Ved du om magneterne sidder inden i eller uden på hovedet, ved ikke lige hvor godt Resin er til "føre" bølgerne fra magneter
Sender dig lige en PM
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Tors Jul 23, 2009 6:46 am
Tusind tak for alle jeres søde kommentarer, folkens!<3 Jeg er også rigtig glad for ham <3 Sætter stor pris på jeres glade kommentarer ;D Er glad for i syntes parykken er god til ham xD Var noget nervøs for om den ville passe ham
MuseumBizarro - Jeg gætter på at Xandorram sikkert allerede har forklaret det, så jeg lader være med at prøve XD *være en nød til at forklare* Hvis du stadig gerne vil se nogle billeder, skal jeg da gerne forsøge at tage nogle, når jeg har skaffet noget lim xD Bare send en pm, eller kommentar hvis det er - Men ja, magneterne skal sidde indeni headcappen, og der er små udhulninger hvor man skal placere dem.. og jeg ved ikke om det bare er min, men jeg syntes man kan se det lidt igennem udenpå..
714 - Yup, default faceup ;D Ja jeg syntes også den er fin Ö rigtig nuttet, og pænt med en anelse guldglimmer på øjenlågene.. Kan godt forstå du glæder dig til at få din! Håber snart han er hos dig!! Me too.. Har dog ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg skal få hovene på ham XD Lol!
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Fre Jul 24, 2009 1:30 am
NURH!! ^ Det er det eneste jeg har at sige... Bare Kawaii! Og tillykke!! Cx
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: En Glati ankommer til Danmark <3 Fre Jul 24, 2009 4:32 am
tillykke!! han er vildt cute!! specielt med den brune wig på! vil se mere Tillykke endnu en gang! :3