Fandt ud af her for nylig at man kunne bruge falske tatoveringer til dukker, ligesom til mennesker. Hvilket er et godt alternativ for mig, da jeg tvivler på jeg ville være i stand til at male så detaljeret og så småt.
Min søster kan printe falske-tatoveringer, så spurgte om hun havde noget liggende af det hun før har printet, så jeg lige kunne lave en prøve.
Den eneste hun havde liggende i dukke-størrelse var Denmark figuren fra den der webcomic, så prøvede lige at sætte den på min dukkes balle: (underligt sted, men i tilfælde af at den ikke ville komme af igen.)
Jeg gav et lag MSC inden.
Her er et billede:
Er overasket over resultatet. Dog kan man i den forkerte belysning tydeligt se at det er en fake-tatovering, men ellers er jeg positiv over for metoden.
Især fordi jeg kan overtale min søster til at printe alle mulige små tattoo-motiver til mig til julegave. Nu mangler jeg bare at finde noget fede motiver rundt omkring på nettet, så jeg kan få et tatoveret dukke.
Skal lige siges jeg endnu ikke har prøvet at fjerne den igen, så må lige prøve ad om et par dage om den kan fjernes.
Denne post var for at dele metoden med jer andre